Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

2076 Varga Tibor 2006-03-31 07:13:41  Előzmény:: 15840

Polo féket kell feltenni rá, vagy Gti-t. Elég rendesen érezni a különbséget. de egy jó karban lévő gyári fék nem olyan rossz. Csak a jó magyar betéteket sűrűn kell cserélni,mert hamar megégnek.

Tibke

2075 Varga Tibor 2006-03-31 07:12:31  Előzmény:Marton Tamás: 15843

Szívósorral 15 ezer.
Úgy érted csak a felnit akarod megfordítani? ne is próbálkozz vele. eleve agyonlő a rendőr, máskülönben pedig balesetveszélyes,nem úgy fekszik fel a felni az agyra ahogy kéne.

Tibke

2074 Varga Tibor 2006-03-31 07:09:46  Előzmény: Zombie: 15839

Azért ne temesd ennyire a trabi kasztniját. Pl náhány mai kisautó törésteszt eredményeit a trabi is produkálja. Persze attól még ésszel kell menni, de a duroplaszt nem annyira lágy mint sokan hiszik.

Tibke

2073  Zombie 2006-03-31 07:03:31  Előzmény:Marton Tamás: 15843

biztos ezt akarod????
egy csomó fajta felni fölmegy a trabira.
4x98-as osztáskör, szerontem keress valami alfa felnit azok ilyen körüek
de lehet hogy tudok, os valami könnyüfémet asszem 14-es


éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2072 Marton Tamás 2006-03-31 05:49:33  Előzmény:Varga Tibor: 15823

Köszi Tibke!

Akkor az a 15 papír az szívósorral együtt értendő?...vagy jó hozzá a gyári szívósor is? Amúgy láttam turán autósboltban a gyári Webert még tavaly asszem 12-13 papírért...akkor ez a Pierburg sem drágább sokkal..

Egy kérdés minden 4T-s Trabishoz:
Szerintetek megéri kifordítva feltenni a gyári 4T acélfelniket? Kell hozzá valami alkatrész? Rendőr szól érte, ha nem lóg ki a dob alól? És ha fel lehet tenni úgy, valaki tudna a felnire valami tuti festéket mondani amivel jól mutat. Valami krómhoz hasonlóra gondoltam, vagy gyöngyházmetálszürkére (ha van olyan )




Van macskám, kutyám is van...de a kedvenc háziállatom a Trabant!

2071 Rell Miklós 2006-03-30 21:16:11  Előzmény: Zombie: 15839

Zombie írta:

én nem a sebesség miatt akarok elsősorban 5-és váltót hanem hogy a fogyasztás 6 alá menjen mert 80 nál szinte órdít a motor


Így van! Én is így vagyok ezzel. Nem az a lényeg, hogy mennyire képes, ha 8000-et forog, hanem hogy a motornak és nekem is kellemes fordulaton menjen 90-et, aztán jóvan.

Ja, és fiúk, kicsit kezdünk itt elkocsmásodni...

retro

2070  Zombie 2006-03-30 20:53:16  Előzmény:: 15840

egyszer majdnem sikerült meghalnom
és nem volt padló
vigyázz
a gyári fékek (moderálva)ok
ill oda kell lépni


éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2069 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 20:50:34  Előzmény: Zombie: 15839

Hát én tolom neki ezerrel! Padlógáz! Jólmegy a gép! Jókis Polo moci, mondjuk a megállással gondok vannak

2068  Zombie 2006-03-30 20:45:34

én nem a sebesség miatt akarok elsősorban 5-és váltót hanem hogy a fogyasztás 6 alá menjen mert 80 nál szinte órdít a motor
350"000km van a géppe
azt javaslom,hogy ne tempózzatok annyira trabival mégis csak duroplaszt a kaszni, meg valami hajtott lemez,magyarul semmit nem ér ütközésnél, volt hogy csákánynál (körmendtől 15-20km) egy trabi frontba egy golfal(II).ütközött
a trabi 3 utasa ott meghalt a kocsit meg csak a kárpítról lehetett felismerni
azon szakaszon mindig félek azóta...
szal tudjatok megállni




éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2067 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 18:22:49  Előzmény:: 15832

nemvágom
miva???

Trabee Streetracing

2066 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 18:12:10  Előzmény:Varga Tibor: 15836

hááát igen, dee a foltozás még kitart nyárig...de lehet hogy még addig se kell...ezcsak ien átmeneti állapot...

Trabee Streetracing

2065 Varga Tibor 2006-03-30 17:45:51  Előzmény:: 15835

akkor ne a motort tuningold, előbb kasztni kéne hozzá....

Tibke

2064 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 17:36:10

kisautóval sokkal izgisebb gyorsan menni
Főleg úgy h nincsen motorház lefogó bilincs...meg gyári gumik vannak fenn
És a hattyúnyaknál több helyen is már átfér az öklöm

Trabee Streetracing

2063 Rell Miklós 2006-03-30 17:33:58

Vegyél egy nagyobb kapacitású akksit szerintem.

retro

2062 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 17:30:38  Előzmény:Varga Tibor: 15824

egyébként sztem elég egy dupla karbi hozzá...de nemis az a lényeg h menjen 2 kilót, mer 150 körül is már a frász kerülget és izzadok mint állat
Max a fékpadon fog menni 2 kilót, egyhelyben

Trabee Streetracing

2061 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 17:26:25  Előzmény:: 15831

és éjjel ha full minden be van lökve meg zene is nem fog villogni a lámpám?

2060 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 17:25:25  Előzmény:Varga Tibor: 15824

jaja 8 ezret forog a motor, amit ki is fog vinni...már nincsen sok hátra...

Trabee Streetracing

2059 Torma Péter 2006-03-30 17:04:52

Simán kösd az erősítőt a rendes akksira. Nem kell második akku.
A neonok nem vesznek fel nagy áramot.
De ha mindenféleképpen kombinálni akarod a dolgot akkor kösd párhuzamosan
a két akksit és ha gondolod rakj nagyobb teljesítményű generátort.

ATV 486

2058 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:53:03  Előzmény:Varga Tibor: 15828

Hát ok csak az a kérdésem, hogy ha veszek egy új akksit, és azt mindig töltögetem 230-as töltőről akkor az meddig bírja?
Neonok+ egyéb dolgok is vannak a trabiban szóval televan kütyüvel!

2057 Varga Tibor 2006-03-30 16:49:51  Előzmény:: 15827

elég abba egy akksi is!
nekem elég nagy zene va na gépben, terelni is szoktam, és semmi gondom nincs.

Tibke

2056 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:37:15  Előzmény:Varga Tibor: 15826

Lecserélem az akksit de csak 230as akksi töltőről toom mindig tölteni mert a generátor erre nincs rányomva! csak az első fő akksira! ez itt a problem! Az új akksit meg mindig töltögetni a töltőről...

2055 Varga Tibor 2006-03-30 16:30:58  Előzmény:: 15816

Az akksi elég ramaty állapotban van már( van vagy 11 éves) nemigazán bírja a strapát.

Simán cseréld ki az akksit. Ha rendesen tölt a generátorod, nem merülhet le. álló helyzetben ha ordíttatod, persze lemerül, akár 2 akksival is. a kondi nem hülyeség, kíméli az akksit, de 300W-os rendszernél nem igazán kell még.

Tibke

2054 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:29:52  Előzmény: Zombie: 15818

Áhhh...
Dehogy haragszok! Csak valaki aki az ilyen elektromos dolgokat vágja segíthetne mitévő legyek!

2053 Varga Tibor 2006-03-30 16:29:04  Előzmény:: 15821

Nem igazán van igazad. sokkal komfortosabb az autó, 120nál alig forog a motor. és a fogyasztás se mellékes,és a végsebesség se.
azt a 200-at nehezen hiszem, hiszen akkor úgy 8 ezret kéne forogni a motorodnak 4-ben!(160-nál forog 6ezret!) azt meg dupla weberekkel se nagyon lehet elérni. illetve tengellyel, karbikkal (moderálva)rá könnyítéssel el lehet, de mi értelme van?

Tibke

2052 Varga Tibor 2006-03-30 16:27:05  Előzmény:: 15819

20-30 ezer körül mozog, asszem szívósorral együtt...

Dehogy! 15 ezer körül lehet kapni sokhelyen. az a 30 ezer elég durva szám

Tibke

2051 Varga Tibor 2006-03-30 16:25:36  Előzmény:Rell Miklós: 15814

az 5-ös vw váltó ára 35 és 55 között mozog.

helyesbítek, van ahol 70et kérnek érte...
de 55ért jelenleg is tudok. sőt, úgy néz ki lesz 45ért megint.

Tibke

2050 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:21:20  Előzmény: Zombie: 15815

Nem a váltó a lényeg...
Nekem gyári a váltóm, és 165 a vége a kocsinak...(jó érzés a belső sávban süvíteni mint állat és tolni le a sok marha bmw-s meg mercis bunkót) ha meglessz a motyó kereken két kilót fog menni a gyári váltóval...váltócsere baromság sztem, naon drága, ennyi pénzből már vmi értelmesebbre is lehet költeni...új kulissza is kell asszem, váltotarto bakok, féltengelyek...ááá belese gondolok...

Trabee Streetracing

2049 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:17:03  Előzmény:Marton Tamás: 15813

25ezer a 4leömlő, 25 ezer az 50es cső a dobokkal, 10 rugó a vég, és 8 ezer körül a munkadíj...szal 68 körül áll meg a mutatvány

Trabee Streetracing

2048 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 16:15:46  Előzmény:Marton Tamás: 15812

20-30 ezer körül mozog, asszem szívósorral együtt...

Trabee Streetracing

2047  Zombie 2006-03-30 14:52:27

de nem haragszol a véleményemért ugye....?


éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2046  Zombie 2006-03-30 14:52:00  Előzmény:: 15816

én se nagyon tudom ezen dolgok müködédét,de annyit javasolhatok,hogy próbálj ki erősebb akksit..
mondjuk 50 ah vagy ami van, de ha eddig ment a régivel, 11évessel,akkor ajálanám a sima aaksi cserét...
amúgy minek bübörögtetni a zenét(zajszennyezés) legyen elég a benzin
a kis kocsit (moderálva)án betölti 50wAtt is
nekem is kicsit komolyabb van a trabiban
4 hsz.2WAY az összes 2x90,és 2x30 szépen szól
és hangerő se kell neki...
ennyit a sub ládádról,csak parasztvakítás sztem
jah és foglalaja a helyet a semmiért
discót nem kocsiból kell csinálni, megvan a helye...
amúgy nem attól jó egy cucc,hogy szól mint a k..vaanyja, hanem hogy tisztán torzítás nélkül szólala meg, ezt pedig kb 8-ad hangerőn hallod




éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2045 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 14:44:12

Sziasztok!

Következő lenne a kérdésem, ill. a problémám!
Van egy 4T trabantom. Van benne cd jáccccó+ 4 hangszóró az utastérben.
Namost Hátul a csomagtartóban ott van egy 300W-os szubcső erőlködővel, amit eddig egy reggebbi 45 A/h akksi hajtott! Az akksi elég ramaty állapotban van már( van vagy 11 éves) nemigazán bírja a strapát. Szóval! Mivel hajtsam meg a hátsó erőlködőt? Vegyek a kondenzátort? De az ugyanúgy szívná az elöl lévő akksit!
Vagy egy másik aksit és úgy ahogy eddig ha lemerül töltögessem?
Hallottam már olyat is hogy +1 aksi és azt megmókolni úgy hogy töltse a generátor azt is! Csak ehhez én annyira még nem értek!
Szóval ha van itt valki aki tudna nekem segíteni szívesen venném!

Előre is köszönettel:
Kiss Balázs #ballage
Dunaújvárosi trabis

2044  Zombie 2006-03-30 13:42:50  Előzmény:Rell Miklós: 15814

a váltó téma engem is mozgat. milyen munka van vele?
közdarab ,és bölcső átépítésre vagyok kíváncsi.

karbi is érdekelne..minden stanard 4T mit lehet finomítani rajta 6,5-ből járok hosszú uton. 7,5 futóval. viszont 120nál többet nem igen megy...


éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort
nézd a képem

2043 Rell Miklós 2006-03-30 12:43:27  Előzmény:Katona Zoltán: 15811

az 5-ös vw váltó ára 35 és 55 között mozog.

retro

2042 Marton Tamás 2006-03-30 11:18:36  Előzmény:: 15808

Na az már jó!
És neked ez össz. mennyi píz volt? (leömlő + kipuf.rendszer a dobokkal)


Van macskám, kutyám is van...de a kedvenc háziállatom a Trabant!

2041 Marton Tamás 2006-03-30 11:16:43  Előzmény:Varga Tibor: 15810

Ahamm...köszi...
Akkor lehet majd karbi csere lesz, de nem most...Egy Pierburg mennyibe kerül kb.?


Van macskám, kutyám is van...de a kedvenc háziállatom a Trabant!

2040 Katona Zoltán 2006-03-30 10:11:22  Előzmény:Varga Tibor: 15810

Mennyire nehéz egy olyan váltót beszerezni? És ha sikerül mi a reális ár egy olyan váltóért?

E.Q.

2039 Varga Tibor 2006-03-30 10:04:23  Előzmény:Marton Tamás: 15803

Mi először a Pierburg karbiról beszéltünk, nem a gyáriról. A gyáriban esetleg főfúvókát érdemes cserélni, de nem biztos hogy jobb lesz. érdemes komplett karbit cserélni.

Tibke

2038 Varga Tibor 2006-03-30 10:01:48  Előzmény:: 15807

Polo IIes 5ös váltó lett berakva, a hosszabbik végáttételű. a munkadíj 30 ezer ft.

Tibke

2037 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 06:58:12  Előzmény:Marton Tamás: 15803

Leömlőt érdemesebb nagyobb átmérőjű kipufogorendszerrel együtt csinálni...
Mer asszem alapból 50-es csőhöz van kitalálva mind2!
Nekem volt elözször egy sport rendszerem+2 ágú leömlőm...aztán most lett felrakva helyette a hengerenkénti...jobban levegőzik a motor...és naonszép lessz a hangja...nyomatékosabb lessz a gép sokkal és komolyabb erölködés nélkül elforog 130ig...deeee persze ehhez nemelég "csak" egy kipuff rendszer...

Trabee Streetracing

2036 (Törölt felhasználó) 2006-03-30 06:54:54  Előzmény:Rell Miklós: 15806

Milyen váltó lett berakva és mennyibe volt neked munkadíjjal együtt?

Trabee Streetracing

2035 Rell Miklós 2006-03-30 06:23:14  Előzmény:Marton Tamás: 15805

Ja, nekem má benn van az 5 sebesség, és ha minden igaz, nemsoká vissza is kapom a járgányt, nyilatkozni csak azután tudok.
Műszeres karbimérésről nem tudok, de szerintem az az, amit ződkártya-csináláskor kéne csinálniuk, de nekem példul utoljára rá se néztek a kocsira... Én annak idején nem műszereztem, csak úgy beállítottam valahogy, hogy legyen alapjárat. Lehet, hogy nem volt így jó, de hát nincs műszerem...

retro

2034 Marton Tamás 2006-03-29 22:38:25  Előzmény:Rell Miklós: 15804

Ahamm...szóval valszeg akkor a Waresz-on más típusjelzésű a karbi...
Na mindegy...azé veszek egy készletet, belecsavargatom, és majd meglátjuk
Már nem tom hanyadjára, de megint elolvastam a 5.dik sebbeségről szóló cikkedet, és már azon is töröm a fejem...neked van már beszerelve 5-ös váltó?? Érdekelne tapasztalat, illetve, hogy mit is raktál bele ha raktál egyáltalán

Tényleg...a műszeres karbi mérés az hogy néz ki?? Csak mert ha kipucolom, Prokee javasolja a cikkjében a dolgot...csak még ilyet nem láttam, nem tom hogy zajlik...a többi "utómunkát" el tudom végezni én is...




Van macskám, kutyám is van...de a kedvenc háziállatom a Trabant!

2033 Rell Miklós 2006-03-29 22:26:54  Előzmény:Marton Tamás: 15803

Én a gyáriról beszélek, de nekem azért is aktuális a waresz fúvókakészlete, mert a motor is a wareszé... De azért előtte így is kipróbálom, és mérek fogyasztást... (no meg gyorsulást...) Azt meg valami cikkben olvastam, hogy a waresznak nagyobb fúvókái vannak, meg 1-2 millivel nagyobb a karbi nyílása, de állítólag az nem sokat számít.

retro

2032 Marton Tamás 2006-03-29 21:35:53  Előzmény:Rell Miklós: 15802

Ez már engem is kezd jobban érdekelni...
Ha már ott van havernál a gép, akkor már semeddig nem tart a Waresz vezérműt beletenni.
Amúgy ti most a gyári Weber karbiról beszéltek ami a T-n és a W-n is van?
Tehát akkor a Waresz karbijába nagyobb (szélesebb vájatú?) fuvókák vannak?
Amúgy sem lenne hülyeség megint kitisztítani a karbit, de ha mán szédszedem (szigorúan a Prokee által leírt cikk szerint ), akkor már fúvókákat is cserélek...
Mennyi píz lehet egy készlet hozzá?
Még szeretnék 4-2-1 leömlőt is...azzal kapcsolatban van valakinek tapasztalata?





Van macskám, kutyám is van...de a kedvenc háziállatom a Trabant!

2031 Rell Miklós 2006-03-29 20:52:14  Előzmény:Varga Tibor: 15800

Hmmmm... Akkor lehet ám, hogy én is adok neki egy waresz fúvókakészletet...

retro

2030 (Törölt felhasználó) 2006-03-29 19:49:58

Na lebuktam :-) Azt is megtudnád mondani hogy a wartburg vezérműtengely hány pacikát jelent? Egyébként mi újság a karbiddal? Én gyűjtögetem a pénzt, csak nagyon lassan gyűlik

2029 Varga Tibor 2006-03-29 19:36:39  Előzmény:: 15799

Szia Inti!

A fúvókák maradnak a gyáriak. kb úgy 3-4 lóerő lehet, de nagyon érezni a különbséget.
(Módosította Tibke 2006.03.29. 21:42-kor)

2028 (Törölt felhasználó) 2006-03-29 16:51:36

A pierburg karbi LE ben mennyivel jelent többet? 1.3as fúvókákat azokat benne kell hagyni?

2027 Varga Tibor 2006-03-29 16:34:20  Előzmény:: 15789

Pierburgal nem lesz töb ba fogyasztásod, ha finoman jársz vele elmegy 6 literrel is, ha agyalod, akkor lehet persze 10 liter is.
tengelytől se fogyaszt többet. a fogyasztás attól függ mennyire tiprod a gázt.ha ugyanúgy jársz vele mint a mostani motoroddal,nem fog többet enni.

Tibke