Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

2876 Molnár György 2006-06-05 08:25:03

Esetleg aki részleteset tud mondani, és nem sajnálja az időt, Írja meg nekem mail-be : gyuszimolnar@citromail.hu Thanks!

A 4 ütem legyen veletek!

gyuszi

2875 Molnár György 2006-06-05 08:22:43

Szeasztok!
Injektros Trabitulajok egy kérdésem lenne hozzátok!
Zöldkártyán hogy mentetek át? Mi a menete a dolognak, mert ezzel a ...adt új vizsgarndszerrel állítólag csak egy mérést lehet csinálni...
És ha az nem a gyári érték közelébe van... megbukott a vizsgán.
Szal mostmár állítólag nem lehet csalni. Olyanok válaszát is várom akik bármit tudnak a témáról.
(az injektor most kerül bele az autóba)

gyuszi

2874 Gyapjas Gergely 2006-06-04 20:18:12  Előzmény:Marton Tamás: 16643

hello

Elöször mosd le az új küszöbről azt az alapozót ami gyárilag rá van kenve utána én áltában(tiszakorr vagy budaprimert használokde a legújabb az a cinkkromátos volt amivel csináltuk) utána pedig a body nevű alvázvédőt használtuk minden esetben felhígítva úgy hogy egyenletesen lehessen kenni.Ragasztani pedig karosszéria ragasztó és tömmítővel szoktam. ez is body márkájú.
bocs ha hosszú voltam.
sok sikert

2873 Sánta Gábor 2006-06-04 20:09:03  Előzmény:Marton Tamás: 16643

Hát sztem alvázvédőből télleg jobb az ecsetelős me vastagabb a rétege, szal vé a felverődésektől is vmennyire, mert a szórósok sztem elég vékony réteget képeznek. A leszedett duroplast elemeket meg sztem vmi jóféle kétkomponensű ragasztóval kéne vis(moderálva)agasztani. SZERINTEM

http://gportal.hu/littleboy

2872 Marton Tamás 2006-06-04 20:04:31

Na ma szétkaptuk a Trabi bal ódalát, oszt nekivágtunk a lakatolásnak...
Küszöb kivág stb...katasztrófa a helyzet, a régi küszöbben 10kg sár és rozsdamaradék, a keresztmerevítő meg mintha ott se volna, könnyebb volt hajtogatni mint a papírt ... de legalább végre meg lesz csinálva...
A kérdésem...
Az új küszöböket kezeljük le valamivel alvázvédő előtt vagy mehet rá egyből a kence?...
Alvázvédőből milyet érdemes?? Haver azt mondja az "ecsetes" megoldás jobb, de azé megkérdezem itt is... milyen összetételűt tegyünk rá?
Illetve a leszedett duro elemeket mivel ragasszuk majd vissza? Palmatex??

Köszönöm! (addig is Lada 1200 feeling )





A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

2871 Rell Miklós 2006-06-04 18:18:50  Előzmény:Szabó Géza: 16641

Lehet...
Nemtom mivel szokták meggyújtani... De talán valami kell, amivel levegőt szív hozzá! Jaj, de többet nem szólok bele, mert lehurrognak, hogy nem értek hozzá, és mégis beleszólok...

retro

2870 Szabó Géza 2006-06-04 17:18:14

Biztos volt valami benzinbefecskendező a kipufógó végében.
De engem az érdekelne hogy van a kétüteműeknél vagyis azt tudom hogy meleg motora ráhúzom a szivatót és meggyújtom de mivel?mert nekem volt benne izzitó a végén de nem gyújtotameg gyertyával próbálkozak?

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

2869 Rell Miklós 2006-06-04 16:35:07  Előzmény:: 16639

Persze, értem én, de nem úgy nézett ki, mintha ott ilyesmivel játszottak volna... Meg akkor csak fel-felcsapott volna a láng, de ott szép folyamatos volt. Persze gázadásra megnőtt...

retro

2868 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 15:53:41

Nem is áll le a motor, mert mielött leálna gyújtás vissza!!!


2867 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 15:52:47

Vagy kell egy szabályzós rotor, padló gáznál biztos megy be a nafta rendesen!!!!

2866 Rell Miklós 2006-06-04 15:52:28  Előzmény:: 16634

Zwickauban olyanok voltak, amikből folyamatosan dőlt a láng, és nem volt motorleállítás...

retro

2865 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 15:51:35

Nem kell szerintem a szivatóval bütykölni, nekem annélkül is elég benyó megy a rendszerbe!!! Izzítógyertya nélkül is szól mint egy ágyú, talán már halloták is egyesek Lajoskomáromban!!!

2864 Rell Miklós 2006-06-04 15:47:29  Előzmény:Molnár András: 16631

Hát ezért gondoltam, hogy a szivatót is meg kell piszkálni, hogy legyen felesleges benzin, amit aztán elégetsz... De csak tippelek, a szakik majd megmondják...

retro

2863 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 15:46:07

A lángoló 4-T projekt nálam már beindult!!! Izzítógyertya a kipufogórendszerbe beillesztve,ami nem más mint egy cső( one fojtás)!!!! Egyszerű a dolog padlógáznál gyújtás levesz ( ekkor jön a friss benya a kipufogóba) Aztán gyertya beizzít és gyújtás vissza és már jón is a láng!!!! Egyébkén úgy tedom, hogy lehet direkt ilyen dobot venni!!

2862 Molnár András 2006-06-04 15:33:15

babecztomik! Szerintem nehéz lesz, olyan tengelyt találni amin van AC hajtás. Asszem egyhatosét szokták rakni. De azon nincs, vagy nem ott van a bütyi. Amúgy mondja már el valaki, hogy miben különbözik 1 polo gt tengely mondjuk egy alap polo tengelytől. Merén néztem gyári VW katalógba és 1043+1272 köbös mocik tengelyének a cikkszáma ugyanaz.

ACL-400

2861 Babecz Tamás 2006-06-04 15:11:49

SZIASZTOK

1,3. MOCIBA MILYEN VEZÉRMŰ TENGELYT RAKJAK AMI HOZ EGY KIS PLUSZ ERŐT? OLYAT MONDJATOK AMI BESZEREZHETŐ, POLO GT SAJNOS FELEJTŐS HÓNAPOK ÓTA NEM TALÁLOK.
JA ÉS NEM SZERETNÉK ELEKTROMOS AC-t.
MÁSIK KÉRDÉS,MILYEN ÉVJÁRATÚ POLOK ELSŐ KERÉKAGYA PASSZOL A TRABIRA ,ÉS KOMPLETT GÓLY LÁB IS ÁTSZERELHETŐ?
KÖSZÖNÖM

street racing

2860 Molnár András 2006-06-04 15:03:51

4T-re? Mit gyújt be a cucc? Benyát is oda kell vezetni? Mer a 2T-nél még megértem, hogy az elégetlen benya+olaj keveréket begyújtjuk. De, ha van ilyen 4T-re akkor engem is érdekel.

ACL-400

2859 Rell Miklós 2006-06-04 14:58:15  Előzmény:: 16627

Az tuti, hogy kivitelezhető, mert Zwickauban láttam lángoló 4t-t. Csak tippjeim vannak, hogyan, de majd a szakik megmondják... Szerintem kiakasztják a szivatót, és beraknak mégegy gyertyát a kipuff végébe, de nem biztos...

retro

2858 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 14:40:05  Előzmény:: 16627

persze, lehet kapni már olyan kipufogokat is amelyekbe ezmár belevan építve, kapcsolhato és állithato a láng nagysága és inteznitása...

Trabee Streetracing

2857 Koncsik Géza 2006-06-04 14:29:10  Előzmény:Varga Tibor: 16624

Szia Tibke.
+próbáltam szét is szakadt a gumi pipa.Én is pipa voltam.fagy 2 percig kerestem mert yó messzire dobtam.ÁÁ nem voltam mérges.

2856 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 12:10:42

Hello! Érdeklődnék hogy az Alsóörsi találkozó képein látható lángoló kipufogó lángoltatás kivitelezhető-e 1.1-esen és hogyan???

No Kec-Mec!!!!

2855 Bogár Balázs 2006-06-04 10:35:01

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 4T-nél szétjött az első ablaktörlőnél az a kar ami hajtja a lapátokat....azt hogy tudom legkönyebben vissza rakni? mármint a motoron rajt van...csak valahol középen jött szét.
Köszi!

http://trabantclubszhely.fw.hu

2854 Babecz Tamás 2006-06-04 10:20:24

HELLÓ

KI TUDJA AZ 1.1 ELSŐ LENGÉSCSILLAPÍTÓ OLAJ FELTÖLTÉSI MENNYISÉGÉT?
NEM TALÁLTAM A SZAKIRODALOMBAN.
KÖSZI

street racing

2853 Varga Tibor 2006-06-04 10:02:54  Előzmény:Koncsik Géza: 16607

na, ma csinálok képet mostmár egy pierburg karbiról, amin a waresz szívókönyök van! estére belinkelem.

Tibke

2852 (Törölt felhasználó) 2006-06-04 09:54:29  Előzmény:Sánta Gábor: 16621

Nem gyári trabi. Hanem egy 83-as solex 31PIC-7 karbi. És az a gáz hogy vagy 6ezer féle vw-ben volt, úgyhogy rengeteg féle fúvóka van hozzá.

2851 Marton Tamás 2006-06-04 09:49:05  Előzmény:Koncsik Géza: 16620

Akkor meg faragunk rá valami kemény gumicsőből amire rá lehet dugni a direktszűrőt , meg a kartergázcsövet is...
Valahogy csak megoldjuk...




A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

2850 Sánta Gábor 2006-06-04 06:26:47  Előzmény:: 16618

Most milyen karbiról van szó? Gyári Trabant 1.1? Me akkor bemész, mondod h Trabant 1.1.hez akarsz fúvóka készletet. abban van minden.

http://gportal.hu/littleboy

2849 Koncsik Géza 2006-06-04 05:28:31  Előzmény:Marton Tamás: 16619

Hali.
Ahogy bandee irta nem fog elférni a légszürő ház.

2848 Marton Tamás 2006-06-04 00:07:45  Előzmény:Molnár András: 16606

Bandee!

A kéttor(moderálva)ól majd írj tapasztalatokat! Jövő hét végén meek bontóba, veszem meg a 1.3-mas Golf blokkról szívósorral együtt (na meg a króm szelepfedéllel együtt ), de ahogy hallom, hogy ne megy rá semmilyen szívócsonk, így lehet megveszem a hozzávalót is. Bár tényleg csúnya az a nagy kerek izé
Meg amúgy is direktszűrőt akarok feltenni...




A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

2847 (Törölt felhasználó) 2006-06-03 19:22:07

Akkor hozzájárulok egy kicsit a pierburg karbis trabantos fórumtársak jókedvéhez.

http://favorit.fw.hu/3/fejezet.htm

Hasznos kis leírás a 2E3-ról

Ja meg mégvalami. Szerintetek ha én bemegyek egy autósboltba, akkor tudnak nekem adni a karbimba való fúvókát, attól függetlenül hogy nekem gőzöm sincs milyen kéne? Mondjuk ha mondok egy motorkódot, meg egy karbi tipust?
(Módosította martilaki 2006.06.03. 22:01-kor)

2846 Sánta Gábor 2006-06-03 19:07:27  Előzmény:Molnár András: 16614

OFF
De a Skodákon 2 torkú Jikov karbi van (kivéve S100 és előttieket) kivéve a Favorit ugye meg a VW motorosokat. Amúgy az a Jikov karbi megegyezik a Wartburg Jikov karbijával (gyakorlatilag annyi a különbség, hogy a Wartburgokon nem fúrtak ki rá 2 plusz lyukat). Ja kedvelt farmotoros Skoda tuning a Wartburg karbi...állítólag a 105-ös 155-160al megy tőle...
Bocs az OFF-ért...
ON

http://gportal.hu/littleboy

2845 (Törölt felhasználó) 2006-06-03 18:48:28

bandee esetleg megtudod nekem mondani hogy mit okoz ha túl nagy vagy túl kicsi a kiegyenlító levegő fuvóka?


(Módosította martilaki 2006.06.03. 20:48-kor)

2844 Koncsik Géza 2006-06-03 18:22:48  Előzmény:Molnár András: 16614

Okés , kedden megint megyek .+kérdem. A Favorit orrmotoros és abba volt a Pierburg.

2843 Molnár András 2006-06-03 17:52:42

gyaur! Plíz, kérdezd meg mennyiér szórják a szívósort. A lényeg, hogy vízfűtésű legyen a sor. Az se baj, ha van rajta gumitalp. Skodákon nem 2torkú Jikov volt? A 120-ason biztos.

ACL-400

2842 Koncsik Géza 2006-06-03 17:19:04  Előzmény:Rell Miklós: 16611

Nem tom lehetséges, de az biztos ,hogy Pierburg 2E3 2 torku karbi volt benne.Én vettem egy olyat tartalék alkatrésznek,egy az egyben ugyan az.

2841 Szabó Géza 2006-06-03 14:42:43  Előzmény:Rell Miklós: 16611

A legelső 1,3-as Feliciákban is favorit motor volt csak a szivósor volt anyiban más hogy karburátor helyett injektoros volt.Ja meg a gyújtáson módositotak.

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

2840 Rell Miklós 2006-06-03 14:09:35  Előzmény:Koncsik Géza: 16609

Hoppáhoppá! Favorit? Én úgy tudtam, hogy a Favoritban volt az utolsó Skoda fejlesztésű motor (amit egyébként sokan dícsérnek), akkor viszont az hogy stimmelhet? Nem Feliciára gondolsz? Mert az volt az első VW mocis Skoda. Tudtommal...

retro

2839 (Törölt felhasználó) 2006-06-03 13:54:32

bandee jó lesz ha megnézed nekem. köszi

2838 Koncsik Géza 2006-06-03 12:52:30  Előzmény:Molnár András: 16608

A bontóba ahol voltam volt szivósor golf is és II Poloba is és Favoritba mind egyforma.,ha akarod kedden +kérdezhetem az árát.Ha összejön az egyedi fedő, engem is érdekelne 1.

2837 Molnár András 2006-06-03 12:39:25

Az egyik spoileres haverem csinál üvegszálból 1 egyedi fedőt rá, integrált trabi jellel! Nem tom, hogy jó lesz-e, bízok benne. Mondjuk nemtom mennyire jó ez a karbi (má az enyém), jahh meg nincs hozzá szívosorom. Nem tucc esetleg? Mondjuk a trabira, a fűtés miatt nem is fér el a kerek lev.szűrőház. Amúgy tényleg randa az a frizbi! A karbi ugyanaz!

ACL-400

2836 Koncsik Géza 2006-06-03 12:00:43  Előzmény:Molnár András: 16606

Szia bandee Milen 2 torkú karbit vettél? Pierburgot? Én olat vettem (2E3) és nem yó rá a wartyi légszürő tető ( a pipa).És nem kapok rá való légszűrőt.Csak a Golf nagy kerek légszürő háza megy fel rá.Az meg nagyon randa. Elcsúfitja szegénykémet.Ha te kaptál mond meg légyszi ,hogy hol?

Köszi.


(Módosította gyaur 2006.06.03. 20:24-kor)

2835 Molnár András 2006-06-03 11:48:32

Ha ráér a dolog, úgy is szét kell szednem a karbit. Akkor +nézem a fuvóka méreteket. Az úszószintem nem volt jó alátéttel, de v.színű, hogy az előző tulaj (akié a polo volt) már elgőrbítgette az úszó fém részét. úgyhogy kéne 1 zsírúj uszó akkor lehet, hogy jó lenne. Nekem most 1 mm-es alátét van, így jó! Báár kaphatna több kerót is, de az nem az úszószintemen múlik. Rendesen be kéne lőni a cuccot, most csak fülre van. És most nincs humorom belepiszkálni. Elmegyeget így is. Na, meg megvan az "új" kéttorkú karbim, most majd azzal próbálkozunk.

ACL-400

2834 (Törölt felhasználó) 2006-06-02 18:17:08

Ez mennyire biztos? Mert ha így van, akkor lehet hogy itt lesz a bibi, ugyanis nekem a fővúvóka az 117.5 ös, de a kiegyenlító levegő fuvóka az nem 85, hanem 125. Mondjuk símán előfordulhat, mert 117.5-ös helyett is 125volt benne amikor megvettem...
Ha én kiakarom cserélni a tűszelepemet, akkor új úszót kellene venni? VAgy csak a tartóját kell kicserélni szerinted?

A 85 az biztos méret? mert az etosba nekem pont az én motorkódomhoz írja hogy "toebbe nem szallithato"



Neked egyébként megvolt ez az úszószint amikor az alátét bennt volt? "úszószint 19 +,- 1 mm"
(Módosította martilaki 2006.06.02. 21:11-kor)

2833 Molnár András 2006-06-02 16:22:59

martilaki! Az 55-ös számú cucc a tűszelep. A 29-es az egy kiegyenlító levegő fuvóka 85-ös a mérete. A 30-as az elvileg csak egy zárócsavar, akkor van szerepe ha az autón van szabályozattlan katalizátor, ha a polo-n volt akkor 50-es fuvóka van benne. A 31-es üresjárati szelep, mérete: 52,5. Forrás: ETOS.

ACL-400

2832 (Törölt felhasználó) 2006-06-02 08:57:28  Előzmény:Marton Tamás: 16599

a waresz gyári karbijárol beszéltem...

Trabee Streetracing

2831 (Törölt felhasználó) 2006-06-02 08:28:43

Majdnem teljesen igazad van, max annyi hogy 1043ccm-es mocija van. A képen melyik a tűszelep? Nekem egyébként a 29-es 30,31 es fúvóka mérete volna fontos. Mert ezeket sajna nem tudtam kihámozni a etos-ból.

2830 Molnár András 2006-06-02 04:43:06

martilaki! Nekem nem szétszedhető a tűszelepem. GL? A karbid v.szinű polo II 1097 cm3 még nem hidrós mociról való. (??) Szerintem tök olyan mint az enyém. Talán annyi kül. van, hogy az enyém még nem gumitalpas, hanem bakelites. Fogyasztás? Relativ. Talp függő. Én simán beadok neki 8-10 litert városban. Minden nap találok valakit akivel lehet kekeckedni. Érezzék csak, hogy Isten neve nem Jehova, hanem TRABANT. Nagykariba mentünk, nem téptünk, 6 körül evett. Én jónak tartom.

ACL-400

2829 Marton Tamás 2006-06-01 21:55:08  Előzmény:Rell Miklós: 16598

Sza Grisa!

Off:
Voltál most Kariba? Mintha láttam volna a gépedet egy kapu előtt...
ON:
Szerintem minimálisan változik az igénybevétel, ha csak nem Big-foot kerekeket teszel fel Ha normálisan van beállítva a futómű, nincs agyonra negatívolva, akkor szerintem nem eszi meg a csapágyat hamarabb...
A rendőrök elvileg csak azért szólhatnak ha kilóg a dob "alól", mondjuk 5cm-es nyomtávszélesítővel má van rá esély .





A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

2828 Marton Tamás 2006-06-01 21:49:35  Előzmény:: 16584

Trabee!

Te most a Weber TLA 32-ről beszélsz?? , hogy lehet azt úgy beállítani hogy 5800-as fordulatnál 4.5l-t egyen?? Kicsit hihetetlen....ott akkor már szinte csak levegővel megy a Trabi
Nem semmi...




A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

2827 Rell Miklós 2006-06-01 21:48:53  Előzmény:Varga Tibor: 16597

Ilyen nyomtávszélesítés-dolgokhoz mit szól a csapágy? Mert hát utána elvileg megváltozik az igénybevétel... És mit szólnak hozzá a műszakin? Meg a rendőrök?

retro