Nekem is ezt csinálja többé kevésbé.....nem tom mi lehet, ez engem is érdekel...
Viszont:
Tegnap visszakaptam a gépemet (csuda jó érzés volt
), de amikor mentem vele egy próbakört, letestelt a pozitív saru az aksin (nem volt meghúzva, oszt elcsúszott), a lefogató fémvacakra, oszt akkora füstfelhő jött ki a gépből mint állat..egyből levettem a gyújtást, és megnéztük mi van...az egyik ilyen barna testkábel teljesen eltűnt, meg a kuplungbowdenről leolvadt majdnem az egész szigetelés...a gázbowdenről is de az még haggyán...más ahogy néztem nem sérült...leszedtük a lefogatót visszatettük a sarukat oszt indult is a gép (még szerencse) de viszont...azóta azt vettem észre, hogy ha nem jár a motor és hallgatom a magnót akkor kiakpcsol már a lemez felpörgetésekor.... így (jóval késöbb mint kellett volna
megnéztem a biztiket, és el volt olvadva jobbról a második (piros)...közben azt vettem még észre, hogyha rákapcsolom a fényszórót (nem jár a motor, még gyújtáson sincs), és benyomom a kuplungot, erősödik a lámpa fénye! ha leveszem a lábam róla már halványabb...így megnéztem a kuplungbowdent, és majdnem odasült a kezem!...hogy kerül arra feszültség???...na mindegy gondoltam, hát leszigetelőztem, hogy ne érjen a főfékhengerhez, meg kicseréltem azt a piros biztit, és utána már nem csinálta...nem is melegedett a bowden meg a fény sem volt halványabb....de akkor is....mitől kap feszkót a bowden?? Holnap már cserélem is ki, az biztos...meg nem lehet, hogy az akksimnak baja lett?? cellazárlat stb?? azé északára feltettem töltőre bizti ami bizti
(Bocsánat ha hosszú voltam
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
(Módosította PAtr0n 2006.06.29. 22:52-kor)(Módosította PAtr0n 2006.06.29. 22:54-kor)