Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Szeasztok! Injektros Trabitulajok egy kérdésem lenne hozzátok! Zöldkártyán hogy mentetek át? Mi a menete a dolognak, mert ezzel a ...adt új vizsgarndszerrel állítólag csak egy mérést lehet csinálni... És ha az nem a gyári érték közelébe van... megbukott a vizsgán. Szal mostmár állítólag nem lehet csalni. Olyanok válaszát is várom akik bármit tudnak a témáról. (az injektor most kerül bele az autóba)
Elöször mosd le az új küszöbről azt az alapozót ami gyárilag rá van kenve utána én áltában(tiszakorr vagy budaprimert használokde a legújabb az a cinkkromátos volt amivel csináltuk) utána pedig a body nevű alvázvédőt használtuk minden esetben felhígítva úgy hogy egyenletesen lehessen kenni.Ragasztani pedig karosszéria ragasztó és tömmítővel szoktam. ez is body márkájú. bocs ha hosszú voltam. sok sikert
Hát sztem alvázvédőből télleg jobb az ecsetelős me vastagabb a rétege, szal vé a felverődésektől is vmennyire, mert a szórósok sztem elég vékony réteget képeznek. A leszedett duroplast elemeket meg sztem vmi jóféle kétkomponensű ragasztóval kéne vis(moderálva)agasztani. SZERINTEM
Na ma szétkaptuk a Trabi bal ódalát, oszt nekivágtunk a lakatolásnak... Küszöb kivág stb...katasztrófa a helyzet, a régi küszöbben 10kg sár és rozsdamaradék, a keresztmerevítő meg mintha ott se volna, könnyebb volt hajtogatni mint a papírt ... de legalább végre meg lesz csinálva... A kérdésem... Az új küszöböket kezeljük le valamivel alvázvédő előtt vagy mehet rá egyből a kence?... Alvázvédőből milyet érdemes?? Haver azt mondja az "ecsetes" megoldás jobb, de azé megkérdezem itt is... milyen összetételűt tegyünk rá? Illetve a leszedett duro elemeket mivel ragasszuk majd vissza? Palmatex??
Köszönöm! (addig is Lada 1200 feeling )
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Lehet... Nemtom mivel szokták meggyújtani... De talán valami kell, amivel levegőt szív hozzá! Jaj, de többet nem szólok bele, mert lehurrognak, hogy nem értek hozzá, és mégis beleszólok...
Biztos volt valami benzinbefecskendező a kipufógó végében. De engem az érdekelne hogy van a kétüteműeknél vagyis azt tudom hogy meleg motora ráhúzom a szivatót és meggyújtom de mivel?mert nekem volt benne izzitó a végén de nem gyújtotameg gyertyával próbálkozak?
Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.
Persze, értem én, de nem úgy nézett ki, mintha ott ilyesmivel játszottak volna... Meg akkor csak fel-felcsapott volna a láng, de ott szép folyamatos volt. Persze gázadásra megnőtt...
Nem kell szerintem a szivatóval bütykölni, nekem annélkül is elég benyó megy a rendszerbe!!! Izzítógyertya nélkül is szól mint egy ágyú, talán már halloták is egyesek Lajoskomáromban!!!
Hát ezért gondoltam, hogy a szivatót is meg kell piszkálni, hogy legyen felesleges benzin, amit aztán elégetsz... De csak tippelek, a szakik majd megmondják...
A lángoló 4-T projekt nálam már beindult!!! Izzítógyertya a kipufogórendszerbe beillesztve,ami nem más mint egy cső( one fojtás)!!!! Egyszerű a dolog padlógáznál gyújtás levesz ( ekkor jön a friss benya a kipufogóba) Aztán gyertya beizzít és gyújtás vissza és már jón is a láng!!!! Egyébkén úgy tedom, hogy lehet direkt ilyen dobot venni!!
babecztomik! Szerintem nehéz lesz, olyan tengelyt találni amin van AC hajtás. Asszem egyhatosét szokták rakni. De azon nincs, vagy nem ott van a bütyi. Amúgy mondja már el valaki, hogy miben különbözik 1 polo gt tengely mondjuk egy alap polo tengelytől. Merén néztem gyári VW katalógba és 1043+1272 köbös mocik tengelyének a cikkszáma ugyanaz.
1,3. MOCIBA MILYEN VEZÉRMŰ TENGELYT RAKJAK AMI HOZ EGY KIS PLUSZ ERŐT? OLYAT MONDJATOK AMI BESZEREZHETŐ, POLO GT SAJNOS FELEJTŐS HÓNAPOK ÓTA NEM TALÁLOK. JA ÉS NEM SZERETNÉK ELEKTROMOS AC-t. MÁSIK KÉRDÉS,MILYEN ÉVJÁRATÚ POLOK ELSŐ KERÉKAGYA PASSZOL A TRABIRA ,ÉS KOMPLETT GÓLY LÁB IS ÁTSZERELHETŐ? KÖSZÖNÖM
4T-re? Mit gyújt be a cucc? Benyát is oda kell vezetni? Mer a 2T-nél még megértem, hogy az elégetlen benya+olaj keveréket begyújtjuk. De, ha van ilyen 4T-re akkor engem is érdekel.
Az tuti, hogy kivitelezhető, mert Zwickauban láttam lángoló 4t-t. Csak tippjeim vannak, hogyan, de majd a szakik megmondják... Szerintem kiakasztják a szivatót, és beraknak mégegy gyertyát a kipuff végébe, de nem biztos...
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 4T-nél szétjött az első ablaktörlőnél az a kar ami hajtja a lapátokat....azt hogy tudom legkönyebben vissza rakni? mármint a motoron rajt van...csak valahol középen jött szét. Köszi!
A kéttor(moderálva)ól majd írj tapasztalatokat! Jövő hét végén meek bontóba, veszem meg a 1.3-mas Golf blokkról szívósorral együtt (na meg a króm szelepfedéllel együtt ), de ahogy hallom, hogy ne megy rá semmilyen szívócsonk, így lehet megveszem a hozzávalót is. Bár tényleg csúnya az a nagy kerek izé Meg amúgy is direktszűrőt akarok feltenni...
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Akkor hozzájárulok egy kicsit a pierburg karbis trabantos fórumtársak jókedvéhez.
https://favorit.fw.hu/3/fejezet.htm
Hasznos kis leírás a 2E3-ról
Ja meg mégvalami. Szerintetek ha én bemegyek egy autósboltba, akkor tudnak nekem adni a karbimba való fúvókát, attól függetlenül hogy nekem gőzöm sincs milyen kéne? Mondjuk ha mondok egy motorkódot, meg egy karbi tipust? (Módosította martilaki 2006.06.03. 22:01-kor)
OFF De a Skodákon 2 torkú Jikov karbi van (kivéve S100 és előttieket) kivéve a Favorit ugye meg a VW motorosokat. Amúgy az a Jikov karbi megegyezik a Wartburg Jikov karbijával (gyakorlatilag annyi a különbség, hogy a Wartburgokon nem fúrtak ki rá 2 plusz lyukat). Ja kedvelt farmotoros Skoda tuning a Wartburg karbi...állítólag a 105-ös 155-160al megy tőle... Bocs az OFF-ért... ON
gyaur! Plíz, kérdezd meg mennyiér szórják a szívósort. A lényeg, hogy vízfűtésű legyen a sor. Az se baj, ha van rajta gumitalp. Skodákon nem 2torkú Jikov volt? A 120-ason biztos.
A legelső 1,3-as Feliciákban is favorit motor volt csak a szivósor volt anyiban más hogy karburátor helyett injektoros volt.Ja meg a gyújtáson módositotak.
Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.
Hoppáhoppá! Favorit? Én úgy tudtam, hogy a Favoritban volt az utolsó Skoda fejlesztésű motor (amit egyébként sokan dícsérnek), akkor viszont az hogy stimmelhet? Nem Feliciára gondolsz? Mert az volt az első VW mocis Skoda. Tudtommal...
A bontóba ahol voltam volt szivósor golf is és II Poloba is és Favoritba mind egyforma.,ha akarod kedden +kérdezhetem az árát.Ha összejön az egyedi fedő, engem is érdekelne 1.
Az egyik spoileres haverem csinál üvegszálból 1 egyedi fedőt rá, integrált trabi jellel! Nem tom, hogy jó lesz-e, bízok benne. Mondjuk nemtom mennyire jó ez a karbi (má az enyém), jahh meg nincs hozzá szívosorom. Nem tucc esetleg? Mondjuk a trabira, a fűtés miatt nem is fér el a kerek lev.szűrőház. Amúgy tényleg randa az a frizbi! A karbi ugyanaz!
Szia bandee Milen 2 torkú karbit vettél? Pierburgot? Én olat vettem (2E3) és nem yó rá a wartyi légszürő tető ( a pipa).És nem kapok rá való légszűrőt.Csak a Golf nagy kerek légszürő háza megy fel rá.Az meg nagyon randa. Elcsúfitja szegénykémet.Ha te kaptál mond meg légyszi ,hogy hol?
Ha ráér a dolog, úgy is szét kell szednem a karbit. Akkor +nézem a fuvóka méreteket. Az úszószintem nem volt jó alátéttel, de v.színű, hogy az előző tulaj (akié a polo volt) már elgőrbítgette az úszó fém részét. úgyhogy kéne 1 zsírúj uszó akkor lehet, hogy jó lenne. Nekem most 1 mm-es alátét van, így jó! Báár kaphatna több kerót is, de az nem az úszószintemen múlik. Rendesen be kéne lőni a cuccot, most csak fülre van. És most nincs humorom belepiszkálni. Elmegyeget így is. Na, meg megvan az "új" kéttorkú karbim, most majd azzal próbálkozunk.
Ez mennyire biztos? Mert ha így van, akkor lehet hogy itt lesz a bibi, ugyanis nekem a fővúvóka az 117.5 ös, de a kiegyenlító levegő fuvóka az nem 85, hanem 125. Mondjuk símán előfordulhat, mert 117.5-ös helyett is 125volt benne amikor megvettem... Ha én kiakarom cserélni a tűszelepemet, akkor új úszót kellene venni? VAgy csak a tartóját kell kicserélni szerinted?
A 85 az biztos méret? mert az etosba nekem pont az én motorkódomhoz írja hogy "toebbe nem szallithato"
Neked egyébként megvolt ez az úszószint amikor az alátét bennt volt? "úszószint 19 +,- 1 mm" (Módosította martilaki 2006.06.02. 21:11-kor)
martilaki! Az 55-ös számú cucc a tűszelep. A 29-es az egy kiegyenlító levegő fuvóka 85-ös a mérete. A 30-as az elvileg csak egy zárócsavar, akkor van szerepe ha az autón van szabályozattlan katalizátor, ha a polo-n volt akkor 50-es fuvóka van benne. A 31-es üresjárati szelep, mérete: 52,5. Forrás: ETOS.
Majdnem teljesen igazad van, max annyi hogy 1043ccm-es mocija van. A képen melyik a tűszelep? Nekem egyébként a 29-es 30,31 es fúvóka mérete volna fontos. Mert ezeket sajna nem tudtam kihámozni a etos-ból.
martilaki! Nekem nem szétszedhető a tűszelepem. GL? A karbid v.szinű polo II 1097 cm3 még nem hidrós mociról való. (??) Szerintem tök olyan mint az enyém. Talán annyi kül. van, hogy az enyém még nem gumitalpas, hanem bakelites. Fogyasztás? Relativ. Talp függő. Én simán beadok neki 8-10 litert városban. Minden nap találok valakit akivel lehet kekeckedni. Érezzék csak, hogy Isten neve nem Jehova, hanem TRABANT. Nagykariba mentünk, nem téptünk, 6 körül evett. Én jónak tartom.
Off: Voltál most Kariba? Mintha láttam volna a gépedet egy kapu előtt... ON: Szerintem minimálisan változik az igénybevétel, ha csak nem Big-foot kerekeket teszel fel Ha normálisan van beállítva a futómű, nincs agyonra negatívolva, akkor szerintem nem eszi meg a csapágyat hamarabb... A rendőrök elvileg csak azért szólhatnak ha kilóg a dob "alól", mondjuk 5cm-es nyomtávszélesítővel má van rá esély .
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Te most a Weber TLA 32-ről beszélsz?? , hogy lehet azt úgy beállítani hogy 5800-as fordulatnál 4.5l-t egyen?? Kicsit hihetetlen....ott akkor már szinte csak levegővel megy a Trabi Nem semmi...
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Ilyen nyomtávszélesítés-dolgokhoz mit szól a csapágy? Mert hát utána elvileg megváltozik az igénybevétel... És mit szólnak hozzá a műszakin? Meg a rendőrök?