28 H1-1 főfúvókája valóban 113-as. (Forrás a Trabant kezelési útmutatója, teljesen véletlenül letölthető innen is, egyszerűbb lett volna megtenned, mint feltenni a kérdést, várni, aztán beszólni, aztán várni
)
másoknak meg 4-6 liter/100-on Aha, négy liter, ja. Kizárt dolog. A 6 liter esetleg, de városi forgalom nélkül, nyáron, és kizárólag 28 H1-1-gyel, a régivel kizárt. Ja, és szigorú öreguras tempóban.
házilag tuningolt Trabi ami 130at is megy annak is csak 8/100 Peeeersze. Sportgyertya, sportdob, sportkormány, sportpedál, máris 130-at megy. Nekem is volt olyan km-órám, ami ennyit csalt
Ha meg valóban 130-at megy, és ennyivel is járnak vele, akkor nem 8-at eszik, hanem 12-t.
Más kérdés, hogy valóban hergelt motorral is lehet 8-cal járni, csak a mérési periódus alatt nem 130-cal megy... El kell fogadni, hogy a Trabant légellenállása alig valamivel kisebb egy szél ellen fordított parabolaantennáénál, szóval 80 felett radikálisan esik a lendület, és ugrik a fogyasztás.
(10l/100km-en)..Nem feltétlen a főfúvóka a hibás, sőt. Ha radikálisan nagy lenne a fúvóka, a széria motor fulladna a benzinben, tisztességesen közlekedni sem lehetne vele.
Inkább írok pár tippet:
- légszűrő koszos
- úszóház tele van vízzel
- cső eldugult
- benzincsap eldugult
- benzincsap tömítése elmozdult
- benzincsap feletti szűrő eldugult
- úszószint rossz
- folyik a benzincsap tömítésénél
- folyik a benzincsap felfogatásánál
- ereszt a benzincső (porózus vagy kidörzsölődőtt
- ereszt a tűszelep, vagy az úszóházfedél, vagy az áteresztőcsavarnál
- sz*r a gyertya
- sz*r a gyújtás
- rosszul van beállítva a gyújtás
- tél van, ezért többet szívatózol
- tél van, ezért folyamatosan szívatózol (elfelejted visszatolni)
- tél van, ezért kizárólag kettesben jársz
stb...