Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


A Klubelnök Fóruma

Itt lehet feltenni a Klubelnöknek szóló kérdéseket - kérünk mindenkit, hogy az itt feltett kérdésekre való válaszadás lehetőségét hagyjuk meg neki !

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

176 Varga Tibor 2005-02-03 14:49:30

Hiába veszed fel a kesztyüt a kiröhögés ellen,nem tudsz úgyse mit csinálni.
Akármit csinálsz,nem fogod megváltoztani a mai "átlag" újautós embernek a véleményét,persze ez közel se mindenkire vonatkozik, de bevett szokás,hogy sokan elfelejtik hogy anno polyás korukban még trabival,wartburggal,skodával,stb rohangált a család.
Szerintem nem a Klubbot kéne újfent bántani, hogy legyen ez egy másik Klub?
Szerintem mindenki kiváncsi az ötletekre,hogy mit változtatnátok,akár a katalizátor ellen,akár a lenézettség ellen.
Nem olyan könnyü ez....

Tibke
www.tar.hu/tibke

175 (Törölt felhasználó) 2005-02-03 14:41:34

gkalmar:
100%-san egyett értek. Fel kéne venni végre a kesztjüt!
Nem kéne hagyni hogy röhögjenek rajtunk, és igeni, minden erőnkel
harcolni kéne a katalizátor ellen. És nem várni a sültgalambot.
Mindent meg kell próbálni, mindent, ami segíthet rajtunk!




Supernem

174 Kalmár Gábor 2005-02-03 14:27:36

TWK-001!
Úgy legyen, akkor nézzük egy véleményt a sok - remélem minél több! - százból!
Íme:

Félreértés történt. Igen valami olyasmi. Csak azt nem tudni, ki és mit értett félre. Elvileg a klubnak, mint olyan szervezetnek , védeni kellene az általa képviselt márkát nem kiszolgáltatni, azzal bohóckodó csoportoknak. Opel paródiához pláne fölösleges Trabantot cipelni. (Ne tessék azonban azt félreérteni: nem a parodista csoport ellen irányul a felvetés, csupán a témához használt járművet és az ennek következményeként mégjobban erősödő ellenszenvtől, megvetéstől tartunk!)
Sajnos tudom (sőt, mi több, még érteni is vélem), miről beszélek, csak én az egész ügyet a másik oldalról nézem. Mivel a saját bőrömön érzem, s nap, mint nap tapasztalom az „irtózatos” rendelkezés eredményét, én abszolút nem érzem poénkodásra alkalmasnak a helyzetet.
Tudja a klubvezetés, kb. hány jó állapotú autó került bontóba a szemem (szemünk) láttára egy gyakorlatilag teljesen értelmetlen rendelkezés nyomán. Nem sajnálkozni kell, poénkodni meg pláne nem. Azokat az autókat már senki nem hozza vissza az „életbe”. Ebben sajnos van némi felelőssége a klub viselkedésének is. Hogy lehet eredményt elérni, arra jó példa volt az általam is kezdeményezett, támogatott internetes petíció, melynek (rész)eredményeként kitolták az ominózus határidőt. Igaz helyette olyat kaptunk, melyet akár Strassbourgba is levihetnénk (levihettünk volna már rég!). Rendelkezésben csorbították bizonyos(!) államporgárok gépjárművel való szabad kereskedési jogát, a negatív diszkrimináció eredményeként újabb autók kerül(het)nek bontókba. (Maradva a fent említett példánál, az hogy lehetséges, hogy egy öreg tizenX éves Opel tulajdonosa szabadon értékesítheti kocsiját, míg egy 601-es Trabant tulajdonosa nem teheti meg ugyanezt, mert – bár a rendelkezés okos, a lényegen azonban nem változtat – a leendő vevőt az autó árának többszörösét kitevő katalizátor felszerelésére kötelezik?! ) A jelenleg hatályos törvény így tovább szedi áldozatait, az eladhatatlan, sokszor egész jó állapotban lévő Trabantok és Wartburgok kerülnek az autótemetők végleges fogságába. Miközben a találkozókon tobzódnak a legkülönfélébb tunningokon átesett autók, addig gyári állapotú, típustiszta autóval szinte már nem is találkozunk – legalábbis találkozókon. Ma már lassan senki sem tudja, hogyan nézett ki egy gyári ’87-es Trabant, mert az utcán egyre kevesebb szériaközeli (igaz, sokszor igen lestrapált állapotú) kocsi fut. Egy „igazi” trabantosnak régen csemege volt végig ballagni az utcán, igazi típustörténeti fejtörő volt, s valljuk meg, sokaknak és sokáig nagyon furcsa lenne, ha végleg eltűnnének közülünk.
Van épp elég más, német márkájú autótípus paródia célra. Nem hiszem, hogy pár ezer Ft érdemes lenne további lovat adni a gúnyolódó tömegnek egy ilyen poén kedvéért. Kissé komolyabb most a helyzet, semmint most ilyen ügyekre pazarolni az erőt. Minden komolytalanságot félre kellene itten most seperni, s a valódi gondokkal kellene törődni. Trabantértékesítést ill. használatot korlátozó és lassan tiltó rendelkezések között érdemes lenne tisztán látni. Nem tudom, mennyien kezdik érteni, miről beszélek, de tényleg a 48. órában vagyunk. Tényleg fel kéne emelnünk már végre a hangunkat, és nem ártana az asztalra csapni. De ehhez korrekt vezetés és összefogás szükséges. Ezt felfoghatja valaki harcra hívásnak is, én azonban csupán egy normális, a probléma súlyához méltó reagálásnak tartom, cél a túlélés, a végtisztesség megadása. Magyarország rendelkezik a világon - tudtommal - a második legnagyobb Trabant személygépkocsi állománnyal. A mennyiség is jelzi, hogy ez felelősségteljes kezelést igénylő ügy. S a Trabant-Wartburg Klub nem csak egy poénos klub kell, hogy legyen, hanem a Magyarországon élő összes trabantos érdekvédő képviselete. Legalábbis én (többedmagammal) így gondolom. Mindezt függetlenül attól, hogy leperkálják e a klubtagságit, azaz klubtagok e. Remélem, hogy a klubvezetés nem piacorientált szerveződés, s a klubon kivüli tulajdonosok is trabantosoknak tekintik. Ez esetben pedig kéretik egy keményebb magatartást mutatni, s ezek alapján cselekedni. Hiszem és gondolom, sok segítője akadna egy esetleges, a márka megmentésére indítandó „propagandának”.
TWK ébresztő. Ez egy másmilyen klub kell, hogy legyen, mint a többi márka hasonló magyarországi tömörülései. Nem azért, mert így olyan jó, hanem azért, mert kívülről erre kényszerítik.

DTR


gkalmar

173 Muczán Gábor 2005-02-03 14:04:53

Hali Gkalmar!

A médiákban természetesen én sem bízom. Nagyjából tudom miről szól majd a szkeccs.
A médiamegnyilatkozásokban tudom a dolgomat, és tudom hogy kell a konzumidióták felé kommunikálni. Ha folyamatosan vergődünk, csak azt fogják mondani hogy kissebbségi érzésünk van. Ha viccesre vesszük a figurát, nem tudnak belénk kötni, és jópofaként fognak emlékezni ránk.
Hidd el én öntudatos, konzervatív gondolkodású antifogyasztó vagyok, tíz éve kibobtam a rohadt tévét, így a családommal vagyok esténként nem a tv t bámulva ülünk majd lefekszünk, és nem fertőzöm magam napi bulvársajtóval sem.
Nem fogom engedni hogy kihasználjanak minket, a fogyasztói társadalom támadásai ellen felvértezettebbnek érzem magam mint az átlag.
Ha más szemszögről beszélsz, hátt tedd közre itt.

M.G.

klubelnök

172 Kalmár Gábor 2005-02-02 13:35:54

TWK001, Little Boy és Mindenki!

Ugye a rendelkezésekre (is) gondolva senki nem gondolja komolyan, hogy bármiyen (pláne) paródiában megváltoztatható az évtizedes lenézettség? (Ha így is lenne, ez már csak csepp a tengerben…)

„Egyébként minél jobban tűrjük az ilyen dolgokat, annál szánalmasabbnak fognak tünni mindenki szemében a százmilliós csodájukra verők konzumidióta hada!”

Elég optimista (s talán kicsit könnyelmű) mondat, pláne egy klubvezetőtől. Talán már tudni véli, mi a szerepe a paródiában a Trabantoknak? Vagy csak megelőlegezi a bizalmat. Én továbbra sem vagyok bizakodó a magyar média tekintetében. Legalábbis elég rossz tapasztalataim vannak. Olvasott már valaki reális, igazságos cikket, mely védte a (2T) Trabant becsületét, és nem a hibák felsorolásával próbált meggyőzni (és nagy számban hozzáférhető volt a lakosság számára)> ezeknek már úgyis vége, vegyenek inkább pl. Buzukit!? (Ide tartoznak a szánalmas, sajnálkozó, de a megoldást szintén megsemmisítésben látó, "feladásra buzdító" cikkek is!)
Meg kellene próbálni más szemszögből is fogni a problémát!

DTR


gkalmar
(Módosította gkalmar 2005.02.02. 14:37-kor)

171 Sánta Gábor 2005-02-01 15:18:04

na jó igazad van de csak részben, mert elolvastam az egészet....az tény hogy nem biztos hogy kifikázzák a Trabit és ebben igazad is volt....végülis lehet hogy télleg jó irányba terelik majd a Trabant népszerűségét....

Little Boy

170 Muczán Gábor 2005-02-01 07:29:42

Kedves LittleBoy!

A paródia az Opel reklámot kívánja egyénileg megjelentetni, mint írtam.
Te el sem olvasva ráírtál hogy kicikizik a Trabit.
Még ha így is lenne, HONNAN TUDOD? Az hogy úgy érzed, az nem elég hogy egy dologgal kapcsolatban előre ítélj. Mégha tényleg sok rólunk készült film kissé lebecsmérlőre sikeredett is. Egyébként minél jobban tűrjük az ilyen dolgokat, annál szánalmasabbnak fognak tünni mindenki szemében a százmilliós csodájukra verők konzumidióta hada!

M.G.

klubelnök

169 Muczán Gábor 2005-02-01 07:17:43

Hi All!

Felraktam egy keresőt az Irigy Hónaljmirigy reklámszpotjához, erre megjelent egypár megjegyzés, ami megbeszélhető természetesen, de smmiképp nem ott.
Itt kéretik tovább.
Íme az utolsó válaszom:

Hali mindenki!

Minden véleményt elfogadok, meghallgatok, ettől is klub a klub.
De most kérem hogy itt fejezzétek be, mert ez egy kereső cikk, nem vitafórum.
Arra van elég hely a honlapon máshol.
Ha nem érint pont valakit a szerplés, akkor nincs itt tovább miről beszélnie.
Csont hülyeséget úgysem vállalok be, azért nem dolgozom pl. az MB Travel pusztatúrájában sem a tagokkal. Ott ugyanis viszi a német a Trabit, nap végén kapja vissza a tulaj, és pár nap múlva derül csak fény az elhajlott lengőkarra, leütött alsóra, megégett kuplungra, kicigizett kárpitra meg ami nem látszik a visszavételkor. Én csak sofőrrel, a tulajjal együtt szolgáltatok. Ugyanez a filmnél is igaz.
Ha erkölcsileg vagy fizikailag belelépnének a Kocsijainkba akkor nem a válaszom. Lásd október 23 a.
Szóval a vita itt lezárva, máshol meg hadd menjen. A fő baj az hogy úgy alkottatok véleményt, hogy nem is tudtátok miről is van pontosan szó.

M.G.

klubelnök

168 (Törölt felhasználó) 2005-01-31 18:59:55

Hali Gkalmar
Ez sem rosz ötlet, de melyik az a szerelő, aki pl vasárnap délelőtt kimegy egy "csóró trabantos vagy wartburgoshoz", vagy boltos??
Nálunk van ilyen, de ha én hivom fel 1000 szer szivesebben mozdul meg mint egy idegennek ( pl nekik van pl gyári üa.tankja szintjelzővel).
Ezt is össze kell szedni valahol, szerintem nagyobb adattömeg, mint megyénként az a pár telefonszám, meg szerintem több segítség is.

TK001
Igen összetartunk, de ha nem vagyok kint a város több tucat utján, nem tudnék nekedsem segíteni, ha nem tuom meg hogy szükséged van rá. Én ezért gondoltam a telefonos listát. Utánna nézek a dolognak , hogy tudnám kivitelezni, ha megy bevállalom a dolgot)))))))))))




üdv roadhog

167 Prokop Gábor 2005-01-31 18:23:35

Ilyen is van már, Bee WAP-os lapján. Beszéltünk is arról, hogy felrakjuk ide, mire hozzám vágott egy emészthetetlen szöveges adathalmazt - na nem vállaltam, hogy feldolgozom...

166 Kalmár Gábor 2005-01-31 15:10:52

Hali Mindenki!
Van egy témához passzoló ötletem!
Mi lenne, ha minden emberke összeírná, hol van a környékén autósbolt, szerelőműhely, telcsiszámmal, meg pár sor megjegyzéssel. Egy ilyen kinyomtatott, kocsiban tartott lista sokszor aranyat ér. Igaz az infóért valami pénzt is lehetne talán kérni tőlük, hisz ez reklám, vagy mi a
Vagy akkor már hallani sem akarnának róla?
Vélemény?



gkalmar

165 Muczán Gábor 2005-01-30 20:50:49

Hali Tündér!

Az van hogy közös a -prokee-!
Közösen használjuk ki a szegény embert. Csak különböző napszakokban.
De a honlap indulása óta hektikusan összekeveredtek, átfedésbe kerültek a közösen használt órák is.

M.G.


klubelnök

164 Muczán Gábor 2005-01-30 20:42:00

Hali Roadhog!

Szó sincs róla hogy szavazzon a tagság egy társadalmi munkáról!
Sem itt, sem egy talin.
Az hogy összetartunk, segítünk egymásnak az benne van az alapszabályzatban, és ezért van többek között a klub. A tagság azzal szavaz hogy részt vesz a munkában, a rendszer felépítésében, nem csak használja azt majd.
Az hogy vannak tettrekész tagok, akik elindítják a munkát önként a klubon belül az már több mint egy szavazás, és a vezetőnek kötelessége azt erkölcsileg, és ha szükséges anyagilag is támogatni.
Képzeljük el hogy a tagság megszavazza hogy legyen ilyen rendszer, és nincs aki szabadidejét feláldozva tegyen érte. Ez az ügy nem a tagok szavazataitól fog menni, hanem a tagok munkájától.
Klubunk egy társadalmi szervezet, mely 100% ban önkéntes munkából áll.
A jogszabály sokmindent előír hogy miről kell szavazni, de nem szerencsés hogy ha csak az önkéntesek izéjét veregetik csípős levelek közé, azért hogy egy számukra elönyös szolgáltatás kiépüljön!

Szóval csináljátok, és mondjátok mi kell!

M.G.

klubelnök

163 (Törölt felhasználó) 2005-01-29 23:50:48

Hali Btibor
Nem azt gondoltam, hogy ha valaki leáll valamiért hazahúzom Egerból Győrbe!
Nem ez lenne a megoldás. A megoldás az "ÖSSZETARTÁS MINT KLUB" én szerintem az is segitség, ha csak 10-20km ről esetleg behúzol valakit, és elviszed egy szerelőhöz, ha te magad nem tudsz segíteni. Ha valahol idegen vagy , pl. egy csavarboltot megtalálni, hosszadalmas, de ha feltudsz hívni valakit és ő azt mondja , viszek neked .... nem esik jól/ vagy vasárnap defekt, esetleg lehetne még információ szerzésre is használni az adott környéken. Én pl szívesen megmutatom a várost, a környéket bármelyik trabisnak aki megkér rá, mi pl amúgy is sokat kirándulunk.
Szerelők többsége hétvégén kikapcsolja a munkás telefont, , csengőt, nem is a mühelynél lakikstb.
Prokeenak van ezen kívül is elég elfoglaltsága.

TWK001 /Gábor, akkor hamegoldható a tavaszi talin tarthatnánk egy kézfeltartós szavazást, vagy az oldalon egyet??

üdv roadhog

162 Zemplényi Tündér 2005-01-29 18:22:37

Kedves Gábor! (TWK-001)

Teljesen félreértettél, a mester stimmt, azt nem tudtam, hogy közös. Az "Amit itt csinál az több mint kielégítő, az maga a tökély." c mondatod is helytálló....


Üdvözlettel: Tündér

161 Muczán Gábor 2005-01-29 14:47:07

Hali Roadhog!

Ahogy már mondtam, meg ahogy írtad, csináljuk meg!
Ha valaki besegítene neked, az jó lenne.
A felvetésed jó, és jó lenne ha többen összeállva végig is tudnátok vinni.

M.G.

klubelnök

160 (Törölt felhasználó) 2005-01-29 14:39:52

Nem egyszerű téma azért ez a országos lista. Ugye van már rá kezdeményezés, hogy ki, meg hol lakik. ( Bee csinálja digitális helymeghatározást)
Azért többségünk csak vontatás erejéig volna alkalmas valami segítséget nyújtani. Én is gondoltam, hogy hát beszerzem szerelőm telcsi számát, és bemondom. Igen ám, de Ő nem tud mozdulni azonnal meg minden napszakban. Ötlet szinten egyszerű de tényleg azok tudják akiknek ebben már van gyakorlatuk, ill. járatosak javítás, ill. helyszíni mentés tekintetében. Nem beszélve arról, hogy a mai forgalmi viszonyok mellett egy vontatási téma sem annyira biztonságos. Mert ugye ezek nem olyan esetek, hogy hat km ról guruljunk már el garázsig. Itt 80 , 100 kilométer feletti távolságok a minimum.
Lehet, hogy engem két évente keresnének. De gondoljatok bele pl. Prokee zsebében két naponta csörögne a technika.
Szerintem!



Valami olyan lista kellene mely tartalmazza az ezzel foglalkozó szakemberek elérhetőségét. Akik bizonyos körzeten belül bevállalják Trabant típusokat 24 órás „lehetőséggel”

Ugye ez a réteg nem olyan, hogy egy telefon autómentőnek, hogy vigye szakműhelybe. Még egy hívás taxinak
Mely röpít szállodába, és majd rám csörögnek ha kész, és akkor folytatva út.
Gyakorlat az hogy szólnak lakott településen valakinek, hogy nézzenek már rá autóra míg jövünk elvontatni ismerőssel. ( itt tartunk még)



(Módosította btibor 2005.01.29. 15:59-kor)

159 Muczán Gábor 2005-01-29 14:30:45

Hali Tünde!

Mié érzed hogy lemaradtál v.miről.
Nekünk MESTER a mester!
Amit itt csinál az több mint kielégítő, az maga a tökély.
Lehet hogy emiatt aztán otthon szegény már nem mindenben mester, de mi ezt itt nem érezzük.
Egy biztos hogy mi csak virtuálisan fárasztjuk a mestert. Ettől még kell hogy maradjon ereje. A főzésre például!

M.G.

Ja! Az alljúkenít jutivacsi, a 2004 et megünneplendő még áll, csak nem jelentkeztetek hogy mehetünk. Vagy a Mester csak a mama főztjit meri csak enni!

klubelnök

158 Zemplényi Tündér 2005-01-28 18:09:34

Legyen rá egy külön hely v.hol, aszt mennyen.
Szóljon aki kivitelezné, és mesterünk megcsinálja a helyét.

M.G.

klubelnök


MesterÜNK???????????????
valamiről lemaradtam volna?


157 (Törölt felhasználó) 2005-01-28 17:57:21

SZóval én sem azt gondoltam, hogy akárki hivna, ha csak "szellentett", hanem lenne 1 lista, amire mindenki feliratkozhatna, aki felvállalja ezt a dolgot, hogy hajlandó esetleg 20-km et is elautózni, ha valamelyik klubbtársa esetleg kéri a segitségét. Pl lehet egy ékszij is amit, átlag benzinkutnál hétvégén is kapni,pl már az is megnyugtató az embernek, ha valaki udvarára be tudja tolni a gépet, amíg meggyógyitják.
pl. nálam zcwickauban, volt komplett kulpung szett, generátor , fékjavitó, marák csavar.
esetlegesen, kellemetlenebb dolog 1 karambol stb, amikor, már 30-40km megtétele is kérdéses lehet. Közös megegyezés alapján, meg lehetne állapodni, pl. a tavaszi tali, mik lennének a feltételek, vagy ilyesmi
Akit felhivnak, szerintem a listán szereplők ismerik a környékbeli embereket, tudják, ki milyen problémávakl tud meg bírkózni, igy már a segitség 2 hivásból is megoldható lenne. ezért gondoltam, hogy önkétensen. Sok klubtagnak egyéként nincs is matrica a szélvédőn szerintem.
Ha valaki még besegit, én szerepet vállalnék ebben, még abban is, hogy "frissen" tartsam a listát egy oldalon.
Tudom mindenki a munkából él és kevés a szabadidő, de miden megoldható, ha az ember akarja. Lásd Prokee /az oldalra gondolok/
De az is baj sokan csak a tgaoknak járó kedvezményekért léptek be, ill csak a talik miatt. Én nem csak hétvégi autónak tartom a trabim, használom és aki használ valamit az akármikor elromolhat.
Szerintem ha lehet a tavaszi talin beszéljünk erről pár szót a megjelentekkel, feltéve, ha vevők a dologra.Ja vagy itt az oldalon lehetne szavazni pl kell-e vagy nem? Igy könnyen el lenne döntve érdemes e foglalkozni a dologgal komolyan. Bocs a sok szövegért! .))


üdv roadhog

156 Prokop Gábor 2005-01-27 21:21:15

Miket nem ígérgetsz itt a nevemben ))) De parancs, értettem, ha valaki felvállalja, én gyártok egy megfelelő keretet hozzá.

155 Muczán Gábor 2005-01-27 21:11:12

Na! Szóval meg kell csinálni a listát. Valaki?
De szvsz akinek van listája, az felkészült Trabis vagy Warbis. Annak kb. 80% kal kisebb az esélye a meghibásodásra, és 500% kal több alkatrésze meg szerszáma van. Aki csak egy naiv ártatlan bajbajutott Trabis, annak meg 99% hogy nem lesz listája.
Persze ez egy gonosz és hasraütésszerű statisztika, ettől még a kezdeményezés nemes és megvalósítandó.
Legyen rá egy külön hely v.hol, aszt mennyen.
Szóljon aki kivitelezné, és mesterünk megcsinálja a helyét.

M.G.

klubelnök

154 Prokop Gábor 2005-01-27 09:40:17

"Úgymond a java Trabisokat"

Na ők azok, akik egyébként is tudják, vagy meg tudják szerezni a telszámom, ezért nem akarok külön feliratkozni semmilyen listára...

153 Segesvári Arnold 2005-01-27 09:30:09

"Arra viszont nincs szükségem, hogy 5ezer forintért vett, és ugyanennyiért "felújított" Trabantok gazdái hívjanak, mert otthonról a Balatonra indulva ékszíj nélkül pont a közelemben állt meg "

No igen!!! A listára nem holmi trabantosokat kell felvenni, gondolok itt ez az "5ezer forintért vett, és ugyanennyiért "felújított" Trabantok gazdái hívjanak" beszólásra!!! Mert az tényleg gáz lenne! Úgymond a java Trabisokat, akik azért elég tájékozottak, olyanokat kellene felírni erre a listára. Nem egy full ostoba emberkét, akinek csak azé van Trabantja, hogy legyen a csirkéknek ólja.

By Yoa

152 Rapp Antal 2005-01-27 08:13:43

Nem kell ezt ennyire elbonyolítani! Helyettesítés meg diszpécser meg ilyenek. Felesleges. Elegendő egy lista amit kinyomtatva a kocsiban tart az ember, és ami időközönként frissül. Ha valami gond van, előveszi, megnézi ki van a közelben, felhívja, aztán vagy sikerül megoldani a problémát vagy nem. De jó eséllyel igen. Ennyi. Szerintem.

Soma

151 Muczán Gábor 2005-01-27 07:41:33

Hali!

Az ötlet jó, de valakinek kivitelezni is kéne, mert én csurig vagyok.
A bogarasoknál is inkább a spontán segítős módszer megy.
Nem mennek el egy leállt bogi mellett csak úgy.
A -prokee- véleményében velős igazságok vannak, de asszem a legegyszerűbb az íratlan fogadalom. Segíteni egymásnak az úton.
Az országos lista fenntartása komoly feladat,a listának naprakésznek kell lennie. Az éppen nem ráérő területi ügyeletesnek jelentkeznie kéne hogy most bocsi nem vagyok szolgálatban. Állandóan helyettesítőket kell beállítani hogy ne legyen luk a hálón.
A kinyomtatott lista így nem lesz mindíg használható, és a bajbajutott autós eltelefonál emiatt egy órát fölöslegesen.
Vagy, valaki beül 24 órás diszpécsernek.
Vagy mindenki vesz Wap os telcsit, és automatán a neten koordináljuk a rendszert.
Szóval ötlet az van, de ha valaki jelentkezik hogy kiépít egy ilyen rendszert...

M.G.

klubelnök

150 Prokop Gábor 2005-01-27 07:05:20

Roadhog:

Volt már ilyen kezdeményezés a levlistán, készült is lista, aztán elcsendesedett. Most éppen készül egy újabb, lásd LMAir lapját.
Személy szerint nem sok értelmét látom. Ha az út szélén látok valakit állni, úgyis megállok. A telszámomat rengetegen tudják, szívesen segítek is, ha hívnak. Arra viszont nincs szükségem, hogy 5ezer forintért vett, és ugyanennyiért "felújított" Trabantok gazdái hívjanak, mert otthonról a Balatonra indulva ékszíj nélkül pont a közelemben állt meg

149 (Törölt felhasználó) 2005-01-26 21:32:43

Helló Gábor
Arra gondoltam, ha már vagyunk egy páran Klub tagok, nem e lehetne egy olyan segélykérő listát csinálni, hogy az emberkék az országban autózva,pl ha gondjuk van (esetleg csak 1 gyertya, vagy autósbolt megtalálása is az vagy egyéb) a listáról fel lehetne hívni az épp legközelebbi klubbtagot, aki segithet valamiban, max infókat adna az aktuális térségben.
Magas is sikeresen segítettem már 1 2 kollégánknak
( volt akinek a beszakadt lengőkarcsavart kellett kiheggeszteni, és Két Kisgyerekkel álltak tanácstalanuk, kibukott lengókarral a város közepén a kútnál este 8 kor vasárnap!! persze ilyenkor körtelefon és 1 óra mulva már mentek is tovább pestre, nem anyagi oldala volt a dolognak 3 centi heggesztés és 1 uj csavar??, de nagyon örültek, hogy önzetlen segítséget kaptak ismeretlen emberektől)
Ja erre mondhatod, persze pesten mindenki Prokeet hivná, de ezért lenne önkéntes jelentkezési alapja a dolognak, ha jalandó rá más is))
Szerintwem nem lenne rosz ötlet, aszem a bogarasoknak is van valami ilyesmi dolguk??

Trabis üdv roadhog

üdv roadhog

148 Kalmár Gábor 2005-01-24 14:56:42

Tisztelt MG!
"Kasznicsere: ha az autó eredeti kasznijával megegyező kivitelű, azonos, de később gyártott kaszni lett beépítve, akkor nincs akadálya a vizsgának."

Ezt kicsit bővebben ki tudná nékem fejteni?


gkalmar

147 Rell Miklós 2005-01-23 20:18:08

Bocsi, bocsi, felejtsétek el, hogy szóltam, én igazán nem akarok senkit sem szekálni!

1.1 retro

146 Muczán Gábor 2005-01-23 19:32:21

"a táblázat mellé igazán illene azt is odarakni"

Grisa!

Ott van már, csak túl sok anyagot zúdítottam Prokee-ra hétvégén, és akart volna pihenni...

klubelnök

145 Muczán Gábor 2005-01-23 19:29:30

Hali XG4

A TE adataidat kérnénk!
A tulaj lehet hogy nem is tudja mi az a TWK.
Mi nem a forgalmit vesszük fel tagnak!

M.G.

klubelnök

144 Karches Attila 2005-01-23 19:00:49

Hi!

élolvastam az alapszabályzatot, meg a belépési nyilatkozatot, és az lenne a kérdésem, hogy az üzembentartó vagy a tulajdonos szerint kell kitölteni a nyilatkozatot?



-AtY-
http://free.x3.hu/aty87

143 Segesvári Arnold 2005-01-23 18:03:19

"Megvettem a Blikket.
Egyébként nem szoktam ilyesmit venni, mert nem szeretem a bulvárt.
A cikkiró itt legalább fölhívogatott egykétszer infókért.
A képből sikerült a legalkeszosbb árnyalatút kiválasztaniuk.
Ez van, de legalább egetverő hülyeség nincs a cikkben."

Há elég alkesz fejed van a képen a biztos!!!

By Yoa

142 Rell Miklós 2005-01-23 11:31:27

No de honnan kopizhatta volna????? Én itt nem találtam ilyet. Oké, oké, Szicsu elküldte nekem a teljes dokumnetumot, de a táblázat mellé igazán illene azt is odarakni, mert csak együtt van értelmük!

1.1 retro

141 Muczán Gábor 2005-01-23 10:22:16


De Gábor!!!!
Ez nem copy volt!!
Séróból nyomtam ezt a szöveget!!!

Szicsu!

Ha tényleg séróból nyomtad, akkor nem engedünk többé fodrászhoz, mert még levágja a tudományt!

M.G.

klubelnök

140 Szabó Szilárd 2005-01-22 23:31:35

De Gábor!!!!
Ez nem copy volt!!
Séróból nyomtam ezt a szöveget!!!

Trabant 1975!!!

139 Muczán Gábor 2005-01-22 23:27:14

Szicsu!

Kösz a copy t

Grisa!

A belépési személyről szól, az autós kérdéseknél viszont a több autót is be lehet írni.
Az elektronikus nyilatkozat még azért kisérleti stádiumban van, és ha valami ötlet van azt lécci a hibákban megírni a mesternek.
A tagdíj befizetésének módjáról még nem alakult ki a végleges rendszer, ezért még alakulni fog ez a cucc.

M.G.

klubelnök

138 Szabó Szilárd 2005-01-22 21:09:39

Grisa!!

Bocsi Gábor tudom hogy ez nem az én fórumom!!
De....
"2. A minősítés feltételei:

Muzeális jellegű minősítést csak akkor kaphat a jármű, ha az eredetiséget, a műszaki és esztétikai állapotot meghatározó oszlopok (mindkét oszlop) átlageredménye eléri, vagy meghaladja a 75 pontot. A jármű egyedi azonosító jegyeinek értékelése nem lehet kevesebb 100 pontnál.
„E” oszlop átlag = „E” oszlopban vizsgált szerkezeti elemek pontértékének összege osztva a vizsgált szerkezeti elemek darabszámával.
„A” oszlop átlag = „A” oszlopban vizsgált szerkezeti elemek pontértékének összege osztva a vizsgált szerkezeti elemek darabszámával."



Trabant 1975!!!

137 Rell Miklós 2005-01-22 20:42:19

Köszi a veterános táblázatot! Még mindig kérdeznék! Azt is melléírnátok, hogy melyiknél hány pontot kell teljesíteni a kedvező elbíráláshoz? Vagy ha a sárga sávban vagyok, akkor minden ok?
Más: a belépési nyilatkozat az kocsiról, vagy személyről szól? Mert ha személyről, akkor ugye egy embernek több kocsija is lehet, azt meg hova írja?

1.1 retro

136 (Törölt felhasználó) 2005-01-22 14:54:08

Gábor!
Ahogy már előrébb is írtam, érdekelnének a nem legális mótszerek is!! A kocsikat nem szeretném forgalomba helyezni
itthon(max az alvázos megoldással), csak a veteránokat, de
azokat is csak akkor, mikor már nem lesz regisztrációs díj!
Persze csak akkor ha ez lehetséges! Ha nem probléma küldhetnél egy e-mailt a lehetséges megoldásokkal, persze
ha tényleg nem nagy probléma!

Válaszodat előre is köszönöm!



Supernem

135 Muczán Gábor 2005-01-22 14:43:47

Megvettem a Blikket.
Egyébként nem szoktam ilyesmit venni, mert nem szeretem a bulvárt.
A cikkiró itt legalább fölhívogatott egykétszer infókért.
A képből sikerült a legalkeszosbb árnyalatút kiválasztaniuk.
Ez van, de legalább egetverő hülyeség nincs a cikkben.

M.G.

klubelnök

134 Segesvári Arnold 2005-01-22 11:40:13

"Mit olvastál a Blikkben?"

Van egy cikk a Trabiról!!!


Száguldás, Trabant, Szerelem.



By Yoa

133 Szabó Szilárd 2005-01-22 11:16:58

Mit olvastál a Blikkben?

Trabant 1975!!!

132 Segesvári Arnold 2005-01-22 10:13:20

Hello Gábor!

Na mit olvastam ma? Na mit? Hát a Blikket! Ahhoz képest, hogy egy oldal, elég rövid..... Mondjuk lehet, hogy egy pár könyvet ki lehetne adni a Trabival kapcsolatban.
Tuti nagyon!!!

By Yoa

131 Muczán Gábor 2005-01-21 16:20:05

Hali Grisa!

Elküldtem a -prokee- nak a minősítés legújabb táblázatát.
Majd felrakja, figyeljétek a cikket.

Kasznicsere: ha az autó eredeti kasznijával megegyező kivitelű, azonos, de később gyártott kaszni lett beépítve, akkor nincs akadálya a vizsgának.

M.G.

klubelnök

130 Rell Miklós 2005-01-21 15:13:48

Hamár témánál vagyunk, lenne egy-két kér(d)ésem:
Elérhető-e valahol, ill. közzé tudnád-e tenni a honlapon a veteránminősítés feltételeit? Részletekbe menően gondoltam. Mint pl kell-e korhű üléshuzat, stb. Érdekelne még az is, hogy egy veterán korú jármű, ha kasznicserés volt (hivatalosan), de az új kaszni is veterán korú, akkor kaphat-e veterán minősítést?

1.1 retro

129 (Törölt felhasználó) 2005-01-20 14:10:21

TWK-001 írta:

Hali Snem!

30 évnél idősebb járművet, akkor hozhatsz be ha az itthoni veteránvizsgán is minősíthető. Ha ez a szigorú vizsga megvan, akkor mindössze 300.000 ft regisztrációs adót kell befizetned és még a forgalomba helyezési díjakat, vizsgát, minősítést stb. Kb 400.000 ft-ból kijön az adminisztráció.
Simán megéri!!!!!!!!!!!!!
Ha nem veterán ,akkor felejtős a forgalomba helyezés.
Mint klubelnök nem adhatok olyan tanácsot ami törvényellenes. De leírom hogy valaki milyen jogszerűtlenül járt el: vett kint autót, behozta tréleren mert már nincs határellenőrzés, vett itthon roncs kocsit, alvázszám valahogy átugrott, vizsgát reszelt rá és töfögött tova.
Persze ez illegális, de hát másképp nem ment neki.

M.G.

Gábor!
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ, én nem szeretném egyik autót se forgalomba helyezni!!( a veteránt talán, de azt is majd akkor, amikor nem lesz ez a regi adó b*ziság, de ez az alváz ötlet sem rossz!!!!Csak egy 600-as vagy egy
500-as itthoni alváza kellene)
Szóval csak alkatrésznek üzemelne a 601-es(ek).
Ha nem nagy probléma, akkor küldhetnél egy e-mailt a nem legális lehetőségekről, persze csak akkor ha ez tényleg nem
nagy probléma!!
Előre is köszönöm!!

Supernem

128 Muczán Gábor 2005-01-20 11:22:06

Soma!

Tul. váltás nem kell.
Most még vissza lehet helyezni a végleg kivontakat.
De a bontótörvény életbelépése után, ha végleg kivont a kocsi akkor nem is létezhet már hivatalosan. Budapest egyes kerületeiben a végleg kivonáshoz már kérik a hulladékfeldolgozó igazolását. Tehát visszahelyezésnél tulképp egy nemlétező verda kerül képbe, arra meg kérik a regadót, meg hogy egyáltalán honnan van.
Persze ez nem most lesz, de ezeknél sose tudni.
Az újautó, meg a hitelező, lízingező lobbi keményen pénzeli az ilyen rendeleteket alkotókat.
Tehát OT rendszámról akkor beszéljünk amikor az autó már kész.

M.G.

klubelnök

127 Rapp Antal 2005-01-20 07:27:08

Gábor!

Regisztrációs adóról jut eszembe. Ha van egy veteránkorú (72-es), de forgalomból véglegesen kivont 2T Wartburg faterom nevén, akkor lehet-e ebből legálisan közlekedő, OT rendszámos járgányt faragni az én tulajdonomba? Szinte minden alkatrésze eredeti, viszont a küszöbök el vannak porladva, sárvédőívek ugye végigrohadva ahogy az szokott, meg a hátfalnál is vannak ilyen gondok. Elemcsere + fényezés nem probléma a minősítő vizsgán?

Tehát a fő kérdések:
Tulajdonosváltás kell-e, érdemes-e?
Forgalomba való visszahelyezés hogyan?
Ha eleve OT rendszámra pályázok, kell-e előbb valami normál rendszám?


Soma