Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


A Klubelnök Fóruma

Itt lehet feltenni a Klubelnöknek szóló kérdéseket - kérünk mindenkit, hogy az itt feltett kérdésekre való válaszadás lehetőségét hagyjuk meg neki !

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

226 Muczán Gábor 2005-02-16 20:08:37

Hali Gkalmar!

Igazad van nem, érdekvédő szervezetnek indultunk. De amikor bejelentették annó a kat. dolgot, akkor az ország összes Tv-stúdiójába engem hívtak a közlekedési és a környezetvédelmi tárca illetékesei mellé, mivel minket ismertek már korábbról a tévések mint kétütemű klubot. A felvételeket meg lehet majd tekinteni a közgyűlésen. A közgyűlésen részt vesz a Közl. Minisztérium környezetvédelmi főösztályának vezetője is.
Az általad említett sajtóorgánumok inkriminált cikkei sajnos előttem nem ismeretesek.
Viszont mondanak-e neked valamit az 1994 és 2004 között történt érdekvédő jellegű, és minket népszerűsítő megnyilatkozásaim az MTV-1, TV-2, RTL, Duna, SRTV-1, ATV, HÍR TV, egyéb más tévék, Autó-Motor, Lóerő, Magyar Nemzet, Népszabadság, Mai Nap, Budapest Sun, Blikk, Fábri Sanyi Dizájn Centere, Szines Mai Lap, Pesti Riport meg sok egyéb újság. Nem utolsósorban majd az összes hazai rádióállomásban élőben stúdióból vagy telefonon adott interjúk, néha egész órán át betelefonálókkal beszélgetve.
Biztos van ezek között olyan ami nem tetszett, vagy tetszene neked mint klubtagnak, ha klubtag vagy, de én is ember vagyok, hibázhatok. Média is sokszor belekavar. De az a sok gratuláló telefon amit 10 év alatt kaptam én meg a klub, az azt éreztette hogy sokaknak tetszettek a riportok.
A szűk réteggel kapcsolatban is igazad van, hiszen kb 100 fizető tagunk van, és végül is ők várhatják el igazán csak hogy velük foglalkozzak. Csak ők.
Te vélhetően azért nem vagy klubtag, mert egy hobbista klubtagnál több öntudattal rendelkezel, alapvetően elméleti sikon kívánod megközelíteni a problémákat, és ezért kevésnek érzed az itt nyújtott szolgáltatásokat.
Én az aszfaltról érkeztem ebbe a társadalmi a szerepbe, alulról, müszaki és gyakorlati irányból. Az utóbbi időben elméleti munkát végzek, és ezt én kizárólag a gyakorlati múltamnak, a spontán helyzetgyakorlatok sokaságának köszönhetem. Előfordul néha, hogy tisztán elméleti síkon kissé reszelős vagyok, de mit csináljak ha én aszfalton, betonon, deszkán tanultam a dolgot. Nem tanitom, nem tanulom hanem CSINÁLOM.
Nyugotan látom hogy immár minden problémát elmondtál, és némiképp tisztáztad is magadban egy részét, látva hogy némely dolgok megoldásában talán nem is vagyunk kompetensek. A kritikát fogadni kell, 1000 szer is.
Kérlek írd le egy pár sorban, hogy mit tennél ha te lennél a klubelnök, mert a kritikát körbejártuk, és további segitségként javaslatot is várok.
Még szombatig tudok reagálni, majd legközelebb márc. 3. után, mivel szabin leszek.

M.G.

klubelnök

225 Rell Miklós 2005-02-16 19:10:13

gkalmar, TWK 001, prokee!
Nem akarok én is beszállni ebbe a vitába, mert ez így elég értelmetlen! Csak következtetéseket szeretnék levonni, összefoglalni ami itt eddig elhangzott, hátha mindenki le tud belőle szűrni valamit:

Hátszóval, amit gkalmar szeretne: Egy klubvezetés, ami megszervezi a talikat, utánajár a trabisok "társadalmát" érintő dolgoknak, legyen az katalizátor, alkatrészhiány, előírások, vagy bármi, egyes embereknek külön is segít, jelen van a médiában, stb...
És ebben igaza is van! Ideális esetben ilyennek kéne lennie egy klubvezetésnek, gondolom ebben egyetérthetünk mindannyian!
Csakhogy a jelenlegi állapot nem ideális. És ezt én most nem a klubvezetést, hanem a lehetőségekeet kritizáló szándékkal írom!
A helyzet szerintem az, hogy TWK 001, és társai az évek során a klubtagok, és más trabis társaink részéről csak kritikát kaptak. Ebből természetesen következik a lelkesedés elvesztése! Ezt figyelembevéve szerintem a klubvezetés rendkívül jól teljesít, hiszen ennek ellenére a klub nem hanyatlik, hanem egyre jobban fejlődik, előrébb jut, amit csak nekik köszönhetünk.
Azzal tehát, hogy még többet várunk el tőlük csak ronthatunk a helyzeten!
Másik megközelítés, amit már hallhattunk: mindenhez pénz kell. Ahhoz is, hogy a klubvezetésből valaki aktívan foglalkozhasson a minket érintő problémákkal. Ideális esetben erre egy teljes ember kéne! Ez alatt azt értem, hogy egy ember, akinek ez a munkája, aki ezért kepja a fizetését, és aki ezért napi 10, de minimum 8 órát hivatalokba, minisztériumokba, alkatrészgyártókhoz, alkatrészkereskedőkhöz, tv-khez, újságokhoz, rendezvényszervezőkhöz, reklámügynökségekhez, stb, stb, stb rohangál, intézi a trabis társadalom közérdekű ügyeit! Ennek azonban nincsenek meg a feltételei!
Mindezeket figyelembe véve azt hiszem, hogy a klubvezetők a lehetőségekhez képest a tőlük elvárhatónál jobban teljesítenek! Ha szükségünk van a katalizátor, és egyéb hasonló témákban jobb képviseletre, akkor bizony segíteni kell a klubvezetést! Mert segítség nélkül a mostaninál többet nem várhatunk már el tőlük! A segítség pedig az előbbiekből következően elsősorban az, ha magunk is melléjük állunk, és megtesszük azt, vagy annak egy részét, amit tőlük várnánk el! A segítség másik módja, pedig az anyagi segítség. Igen, tudom, mindkettő fáj! De hát gondoljátok, hogy a klubvezetésnek nem?

Ha valakit megbántottam: bocsi. Nem volt szándékos. Én mindhármótok álláspontját megértem, szerintem mindhármatoknak igaza van, csak össze kéne hangolódnotok egy kicsit, és máris jobban mennének a dolgok!

Na, most lehet szidni a grisát is!

1.1 retro

224 Sánta Gábor 2005-02-16 17:56:40

Batka: sztem a Trabisok és a Wareszosok nem is voltak összeveszve, de tetudod!

Little Boy

223 Basa Balázs 2005-02-16 15:44:03

Skaccok!

Ne tépjük már egymást! Mindannyian a Trabikat és Wareszokat szeretjük! Volt egy félreérthető, szerintem kicsit erős hangvételű levél, amire első kézből jött a válasz. Ennyi. Egyik sem nyerő, de az megnyugtató, hogy mind a két fél tettre kész az ügy érdekében. Ezért egymás fárasztása helyett az erőket össze kellene adni!

Szerintem a vélemény mindig is vélemény marad. Lehet az konstruktív, vagy egyéb más. Ezért nem kell elnézést kérni, meg konzekvenciákat levonni. Főként nem kell megsértődni.

De, a másik oldalnak is reagálni, fogadnia kell a mind erősebben felmerülő igényeket. Ha valaki akar tenni a kétütemű társadalomért, akkor tegyen, de ne úgy, hogy a vége ironikus levelek sora, meg egymás szapulása lesz.

Tudomásul kell venni, hogy sok Trabantost, Wartburgost nem érdekel az egész klub. Nem érdekli a katalizátor téma, meg magán kívül egyáltalán semmi, ami a mai magyar társadalomra amúgy is jellemző.. Néhányakat pedig igen. Na, ezeknek kell majd aktívnak lenni. Azért lesz a márciusi közgyűlés, hogy megvitathassuk a nézeteinket, esetleg egy közös kommunikációs tervvel álljunk a médiák támadásai elé.

Szerintem az Isteni rendelés szerint béküljünk meg, és mivel egy cél felé törekszünk, ezért inkább konstruktív párbeszédre törekedjünk, úgy célt érünk!


batka

222 Kalmár Gábor 2005-02-16 14:24:08

Prokee, köszi!
Neked személyesen üzentem...


gkalmar

221 Prokop Gábor 2005-02-16 14:20:07

"Másodszor a Klub közel sem képviseli a trabantos társadalom döntő többségének véleményét, mely nem hibájából, csupán létrejöttének más okával magyarázható."

Szerintem egy Klubnak a Klubtagság érdekeit kell képviselni... Az elvileg bőven 100e feletti Trabant-tulajdonosok közül valamivel 100 feletti a klubtagok száma. Legyen szíves a maradék is belépni, rögtön fog is valamiféle gazdasági-társadalmi erőt képviselni a Klub, és AKKOR lesz szíves az akkor már Klubtagságnak nevezhető Trabantos társadalom elvárásokat megfogalmazni a Klubbal szemben.
Kívülről kibicelni könnyű, de minden alapot nélkülöz. Ha én outsiderként megpróbálnék reklamálni a sütőipari dolgozók szaxervezeténél, pusztán arra hibatkozva, hogy magam is szeretem a Rákóczi-túróst, asszem, megmosolyognának...

220 Kalmár Gábor 2005-02-16 13:55:43

Tisztelt TWK-001!
Levontam pár konzekvenciát az ominózus levélváltásból, ezt szeretném ezúton közölni.
Alapvető nézeteltérések okozták a felvetésem ilyentén alakulását.
Először is a Klub jelen állás szerint nem érdekvédő szervezet, csupán hobbycélból létrejött társulás, s az általam felvetett problémák összpontosított közlése látszólag váratlanul érte a viszonylag szűk réteggel foglalkozó vezetést. Nem is számíthattak arra, hogy valaki markánsabban, tömörebben jeleníti meg mindezt, s némileg érthetetlen módon épp most. Erre azonban van magyarázat. Mond a kedves Klubvezetőnek a következő dátum és napilapcímek valamit: 2005. 01. 07. Dunántúli Napló, Somogyi Hírlap? Lehet, hogy több is van?
Másodszor a Klub közel sem képviseli a trabantos társadalom döntő többségének véleményét, mely nem hibájából, csupán létrejöttének más okával magyarázható.
Így kár volt szociális oldalról megközelítenem a dolgokat, hiszen csak egy szűk réteg vezetőjének szemszögéből kaphattam választ, tudhattam meg véleményt.
Mivel más megközelítésből indultunk neki a történetnek, némileg érthető a kérdések válaszok mindkét oldalról történő bizonyos fokú meg nem értettsége. Gépiesnek titulált „mondom a magamét” is ebből adódott.
DTR


gkalmar

219 Muczán Gábor 2005-02-16 09:35:29

Grisa!

Ha minden sík hülyeségre ugranunk kéne, éjjel nappal pattoghatnánk.
Ami a legfontosabb hogy a mai olvsókat úgy kiélezték a feltűnő baromságokra, hogy a tiltakozásunk után is csak a hülyeségre emlékezne mindenki. Az igazság nem érdekes hír ugyanis, és még minket néznének hülyének. Ez van!

M.G.

klubelnök

218 Prokop Gábor 2005-02-16 07:29:30

Te tényleg látsz erre egy szem esélyt is ?

217 Rell Miklós 2005-02-15 20:10:07

Esetleg valmi félretájékoztatás miatti elnézéskérési dolgot a címlapon nagybetűkkel nem lehetne kérni (követelni) tőlük? Már csak azért is, hogy hallassuk a hangunkat?!?

1.1 retro

216 Muczán Gábor 2005-02-15 20:03:04

Grisa!

Ez hülyeség! A tól Z ig baromság a cikk mondata!
Ne foglalkozz tovább a cikkel, mert nem ér meg más f.szsága ennyi időt.

M.G.

klubelnök

215 (Törölt felhasználó) 2005-02-15 18:08:47

Akkor most a cikk szerint én nem adhatok el 2T, de nem is
vehetek????Mert akkor jó sokan megszegték a törvényt


Supernem

214 Prokop Gábor 2005-02-15 17:18:13

Döbbenetes, meglepő, furcsa, de szerencsére egyedi dolog félinformációkra hivatkozva a tudatlanság és pofátlanság legmélyebb bugyraiba merülve hinteni az igét

Szóval csak a szokásos, halott valamit félálomban a nagypapa szomszédjának kedvenc taxisától, és beleszőtte a cikkbe.

213 Rell Miklós 2005-02-15 17:09:51

Ez az origón volt a kétüteműekről, a prokee, meg a LittleBoy hívta fel rá a figyelmet az üzenőfalon, valszeg csak azért, hogy vegyünk olcsó 2t-ket, de én a cikkben másra lettem figyelems:
"Ezek kétütemű járművek egy tavalyi kormányrendelet értelmében már nem vehetnek részt a forgalomban, mivel tavaly nyár óta nem lehet kereskedni kétütemű motorokkal ellátott autókkal. Akiknek azonban korábban is volt ilyen járművük, 2007 végéig használhatják. Így ezek a kincstári darabok legfeljebb kiállításra vagy alkatrészeknek hasznosíthatóak."

Valaki elmagyarázhatna nekem 1-2 dolgot....

1.1 retro
(Módosította Grisa 2005.02.15. 18:11-kor)

212 Muczán Gábor 2005-02-14 19:12:06

Hali twk004!

Ezt, vagy ennél rosszabbat lehet csak várni a tévésektől.
Ha vigasztal akkor nemcsak rólunk, hanem mondjuk a bélyeggyűjtőkről vagy a matyóhímzőkörről is akkora baromságokat képesek beszélni, hogy másnap rajtuk röhög a falu. A nép viszont fogyasztja. Ez van, a tévé egy elektronikus bulvárrá silányult. Sokfélét, gyorsan kell mutogatni, hogy lekösse a jónépet. Elég felületesen, hülyén, csak olyan amerikaiasan látványosan tálalni, hogy a butuló nép könnyen fogja. Az igazi, a lényeg mellékes. Sőt még zavarja is a tévéseket.

M.G.

klubelnök

211 Muczán Gábor 2005-02-14 19:01:28

Hali Batka!

Az első találkozónk, első felvételén 1994 ben pont ezzel indítottam, hogy az állam adta el, benyelt adókat, és most onnan várható a támadás.
Akkor még csak várható volt, de már éreztük.
Azóta is fenntartom a véleményem, amit te is érzel.
A harcban azonban ezt csak mint egy kisebb kommunikációs pozitívumot lehet használni, erre egyedül támaszkodni sajnos nem lehet már.
Volt már katalizátor hozzájárulás az állam részéről, de befulladt, és most kártérítést, vagy hozzájárulást emlegetni nem lehet, mert nekünkugrik a nép, hogy pont erre pénzt! Mikor van baj, meg pénzhiány az országban.
Sajnos ilyennel nem jöhetünk elő, mert negatívan itélnének meg minket, azt hiszik hogy másoktól akarunk pénzt elvenni. Inkább a békés élni hagyás kieszközlése, és a katalizátor használhatatlanságának bizonyitása a fő kommunikációs csapásvonal.

M.G.


klubelnök

210 Muczán Gábor 2005-02-14 18:41:57

Hali LittleBoy!

A cím jó, a név is, de azért jobb a Trabant-Wartburg Klub.
M.G.

klubelnök

209 Muczán Gábor 2005-02-14 18:40:08

Roadhog!

40 db Trabival viszünk ki 120 vendéget egy hétvégi partira, melyet a cégük fizet nekik. Szóval olyan munkahelyi party.
A cég egy hazai TV társaság. Egyenlőre nem lehet közzétenni melyik.
Viszont nem kis bulinak igérkezik.
Jelentkezni nálam lehet.

M.G.

klubelnök

208 (Törölt felhasználó) 2005-02-14 16:18:39

Hello, Supernem!


>Szerintem az állam nem fog érte felelőséget válalni,
>de fizetni 100% hogy nem fognak. Például azért mert
>60-70-80-90-es években nem létezett trabantra katalizátor

Miért ma létezik? Mármint amit érdemes feltenni, és megfizethető?
Ha már az unioval példáuloznak( ahol NINCS katalizátor a 2T-ken, legalábbis messze nem kötelező), akkor teremtsék meg a feltételeket is a betartásához!!


Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

207 (Törölt felhasználó) 2005-02-14 15:18:29

batka:
Szerintem az állam nem fog érte felelőséget válalni,
de fizetni 100% hogy nem fognak. Például azért mert
60-70-80-90-es években nem létezett trabantra katalizátor

Supernem

206 Deák Attila 2005-02-14 15:01:29

Üdv, gkalmar!

Talán még emlékeztek rá: tavaly áprilisban Szőke Attila barátommal együtt szerepletünk a Szocialista Autóipar Gyöngyszemeinek Tavaszi Seregszemléje alkalmából a TV2 Naplójában. Az Ő "Barátok közt" púposával vetették össze az én kissé rozsdapöttyös W353-asomat. Lement a műsor, és sikerült benne olyan kommentárt kerekítenie a riporternek (M. Kiss Csaba), hogy kissé égett a pofám. "A kockafejűek kockaházakat álmodtak nekünk, és kockaformájú autókat", meg effélék. És, mit tudtam tenni? Engedelmesen hagytam, hogy kicikizzenek. Aztán a műsor után a környezetemből jöttek a "... nekem is volt 353-asom, és HOGY szerettem!" típusú reakciók. A huszadikat már megkérdeztem, hogy "na jó, de akkor most ki utálja ennyire?". Nekem megadatott a "minden embernek jár 15 perc az életében hogy híres legyen" típusú publicitás. igaz, ha tudom, hogy erre megy ki a játék, szerintem kihagyom, de így se volt rossz...

Más. A segélyezéshez: bárkinek szívesen adok felvilágosítást Wartburg-problémában (jó párszor megtettem már), ha felhív, és ha van, akár alkatrészt is. Számomat sokan tudják, de aki mégse: 06/70 5005814.

twk004

205 Basa Balázs 2005-02-14 10:51:44

Kedves TWK-001!

Gondolkodtam a minap, amikor szóba került, hogy mégsem lesz katalizátorosítás, de lehet hogy igen, meg hogy kivitelezhetetlen, stb. Nem tudom, hogy valaha is felmerült-e már, de szerintem, amennyiben mégis lesz katalizátorosítás, akkor azt az állam köteles állni!

Ezt azért merem ilyen bátran kijelenteni, mert anno, a tervgazdálkodás időszakában az állambácsi által működtetett MERKUR hozta be az autókat, osztotta szét, választotta ki a felszereltséget. Mivel az állami kézben lévő MERKUR választotta ki a felszereltséget, ezért nem érkezett hozzánk De LUXE modell, meg egyéb, jobban felszerelt modellek. Így a szegény ember katalizátort sem tudott rendelni a járművéhez, hiszen örült, ha pár év eltelte után kapott járművet, ha nem is pont olyan színűt, mint amit megrendelt.

Mivel az átkos nyugatról sem igazán jött be autó, sőt Trabija főként a kispénzűeknek volt már akkor is, ezért ők mind a mai napig az államtól rendelt és kapott járművel járnak. Az állam, pedig csak ilyen járművet tudott biztosítani. Mivel erős túlzással azt is mondhatjuk, hogy az állam hibája, hogy a MERKUR költséget spórolt és nem katalizátorral vette a járműveket, ezért az ő, azaz az állam feladata az is, hogy ezt a költséget -amennyiben a katalizátor kötelező lesz-, átvállalja.

Kicsit talán erőltetett a fenti gondolatmenet, de úgy gondolom, hogy ez is érv lehet szükség esetén. Egyébként pedig, mint jogutód, az állam köteles átvállalni a múlt hibájából adódó és a közembert terhelő, anyagilag kényszerlépésre befolyásoló költséget.


batka

204 Sánta Gábor 2005-02-13 15:41:31

hali TWK-001!
lenne egy kérdésem: milyen címre küldjem a klubtagsági zsetont?
ide:
"KELET-EURÓPAI JÁRMŰIPAR GYÖNGYSZEMEI
Nosztalgia autós- és motoros Klub Budapest, 1112 Barackfa utca 4."?


Little Boy

203 (Törölt felhasználó) 2005-02-13 08:36:31

Gábor arról a gödöllő és budapest közti mókáról tudsz többet mondani??? Mit kell csinálni, mi a feledatunk.
Nagyon kiváncsi lettem a dologra

üdv roadhog

202 (Törölt felhasználó) 2005-02-13 08:36:18

Gábor arról a gödöllő és budapest közti mókáról tudsz többet mondani??? Mit kell csinálni, mi a feledatunk.
Nagyon kiváncsi lettem a dologra

üdv roadhog

201 Muczán Gábor 2005-02-11 19:39:35

Hali Zozz!

08.00-18.00 között lehet jönni, de telefonon be kell jelentkezni, hogy itthon legyek. Február 20. és márc.1. között továbbképzésen vagyok, telefonom sem lesz bekapcsolva. Előtte v. utána jöhetsz.

M.G.

klubelnök

200 (Törölt felhasználó) 2005-02-11 18:24:26

Helló! A barackfa utcába naponta hány óráig lehet bemenni ha tag akarok lenni és be akarok lépni?

Zozz

199 Muczán Gábor 2005-02-09 06:53:20

Hali Tündér!

Nem is vagy Anti benzintyúk! Vagy közben -prokee- helyett már az Antival mutatkozol.
De a viccet félretéve, a Te lehetőségeid azok nem behatároltak.
Mint egy klubaktivista párja, a legnagyobb a befolyásod a munkára!
Hiszen sokszor a töled elvett időből pótolja párod a klubbos munkaidőt.
A Te megértésed, segítséged és türelmed nélkül hamar elfogyna az energia.
Sokszor a kéziféket és a gázt az anyósülésből vezérlik.
Az hogy még jól is érzed magad egy talin, az még ajándék külön, hiszen nem biztos hogy jobb a szervezés, mint mondjuk egy tengerparti héderelés.

Szóval kösz!

Csá! M.G.

klubelnök

198 Zemplényi Tündér 2005-02-08 20:19:38

Helló K. Gábor!
idézet tőled : Segítünk, de hidd el sokan csak ilyen keveset tudnak tenni, mint én: közöljük véleményünket, azt, hogy mi – sokan vidékről – hogyan látjuk az egész történet, köztük sorsunk alakulását. Meg ötleteket, tanácsokat írunk. Sajnos, csak ennyit tudunk tenni, de szerintem ez is fontos.
Ugye viccelsz?
A gyengébbik nem egyik tagjaként bizton állithatom, a véleménynyilvánitás mellett EZER módja van, hogy nulla forintból -de igaz szivvel és őszinte lelkesedéssel segitsd a klub munkáját. Pedig nőként és anti-benzintyúkként behatároltak a lehetőségeim, mégis azt mondom HA AKARNÁL, tudnál még többet és szebbet és jobbat és és és...... ugye-ugye
Én speciel még jól is szoktam érezni magam!
Na, ne filozofáljunk, gyerünk, lépj a tettek mezejére!
Élj a lehetőségeiddel!
Drukkolok neked

197 Muczán Gábor 2005-02-08 15:22:06

Hali Gkalmar!

Elnézést kérni véleményért tényleg nem kell. Főképp azért mert eltér. Azért van e fórum. De a reakciókat figyelmen kívül hagyva mondani a magunkét, az nehezen feldolgozható csócsálást gerjeszt csak.
Ha nem tudsz eljönni egy gyűlésre, az sajnálatos. Tudom itt kéne választ adnom, de brutál sok hely és idő lenne itt felvezetni a válaszokat.
Ha vitázni nem akartál, csak véleményt nyilvánitani, akkor a válaszom után nem mondtad volna gépiesen a magadét. Hanem legalább válaszom egy részét megértve, segítő jellegű pozitívabb hozzáálást tanusítottál volna. Persze nem kell a válaszomat elfogadni, mert az egészségtelen, antidemokratikus. De a te véleménnyilvánításodat, sok fontos dolog felvetése mellett, egy elég negatív árnyék fedte be. Legalábbis mi úgy éreztük.

Soma!

Igen, minden évben kell közgyűlés! Az hogy sokszor nem volt, az azért volt mert a tagok egy szabadidős szolgáltatásként használják a klubunkat, mélyebben a téma senkit nem érdekelt, és az hogy közgyűlés az nem program nekik.
A 2003 őszi autópiaci talin behirdettem egy gyülit, de az eső miatt el kellett tolni. Erre mondtam hogy majd szólunk hogy mikor lesz. A válasz: az nem érdekel, de mikor lesz a következő tali?
Persze közgyüli akkor is kell! Most lesz, méghozzá márciusban. Levelet, vagy mailt úgyis küldünk.

M.G.

klubelnök

196 Kalmár Gábor 2005-02-08 13:57:01

TWK-001!
Nem vitázni szerettem volna, csak közölni pár általam észrevett dolgot. Mivel arra, hogy személyesen találkozzunk, elég kicsi az esély, ezért hangsúlyoztam már korábban is az Internet hasznosságát. Sajnálom, hogy felhúztam a csapatot, nem ez volt a cél. Ezért is kértem Mindenkitől elnézést, aki nem ért velem egyet.

Prokee: részemről ugyanígy!


gkalmar

195 Rapp Antal 2005-02-08 13:11:05

Gábor (TWK001)!

Enyhén meglepve olvastam az évenkénti taggyűlésről, mint intézményről. Lehet hogy csak az én figyelmemet kerülte el eddig a dolog, mindenesetre ha egy mód van rá, szeretnék részt venni rajta. Remélem nem vagyok egyedül ezzel.

Az a kérésem, hogy ha meglesz a pontos helyszín és időpont, tudasd velünk, például itt a fórumban. Persze gondolom ezen hozzászólásom nélkül is megtennéd, csak azért írtam hogy jelezzem, van igény az információra.

Soma

194 Prokop Gábor 2005-02-08 12:32:58

"...véleménnyílvánítás szabadságáról..."

Ezt nem is tudom lereagálni. Az itt alkalmazott Nulla Moderáció Elv mellett erről beszélni...

A szólásszabadság nem arról azól, hogy mondasz valami sületlenséget, és mindenki bólogat. Persze, bármit ki lehet jelenteni, de a veled egyet nem értőknek is van joguk ezt megcáfolni.

Ez van. Részemről befejeztem a témát, egy dolgot egyszer szeretek elmondani. Ha eddig nem értetted meg, miről beszéltem, még öt alkalom után sem fog sikerülni.


193 Muczán Gábor 2005-02-08 08:42:22

Hali Gkalmar!

Nem hiszem el, hogy az hogy válaszaimban többször kihangsúlyoztam azt, hogy ez a fórum igen is a véleménnyilvánításé, és te ezt jól tetted, szóval ez neked nem volt elég hogy megértsd hogy nem a véleménnyel van baj, hanem azzal hogy a megoldást csak simán elvárják tőlem anélkül hogy egy picit is segítenének.
Még azt is leírtam hogy segítség felajánlása nélkül is lehet itt kritizálni, csak hiányzik nagyon a segítség. A hozzászólásokat a közgyűlésen szívesen meg is vitatnám veled. Ezt is írtam.
A hozzászólásaiddal ennek alapján semmi baj nem volt, hiszen helyes, jól teszed jelzőkkel illettem többször is!
Ezért teljesen indokolatlan volt a szólásszabadság csorbításáról írnod, indokolatlan volt lefurcsázni a fórumot. Ezt a megnyilvánulásodat most és mindörökre KIKÉREM MAGAMNAK!!!
Ha vitázni akarnál, elfogadtad volna a személyes vitára invitálást, és az mindannyiunk hasznára válhat. Az invitálás most is áll!!

M.G.

klubelnök

192 Kalmár Gábor 2005-02-07 13:58:44

TWK-001,Prokee és Mindenki!

Először is Mindenkitől elnézést kérek, akit sértett a véleménnyílvánításom. Igyekeztem tényszerű közléseket tenni, anélkül, hogy bárkit is komolyabb sérelem ért volna. Ha valaki hajlandó volt – figyelmesen – végigolvasni a bejegyzést, nem biztos, hogy azonnal „letámadna”. (Prokee! Egyébiránt a nem volt kötelező kitételt érdemes lenne eredeti szövegkörnyezetével együtt említeni, szorosan az idézőjel használatával(!), mert nem azért írtam.) Sokat gondolkodtam, hogyan közöljem a Klubelnökkel ezernyi, a hétköznapokban felgyűlt, főként Trabantokkal kapcsolatos véleményemet. Szerettem volna a nyilvánosságot segítségül hívni, ezért írtam ide az egészet, azonban egyre jobban úgy látom, hiba volt. Meg sem fordult a fejemben a klubelnök leváltása, csupán jelezni szerettem volna pár dolgot, mely sajnos igenis szemlélettől függ. Nos, ennyit véleménnyílvánítás szabadságáról. Én továbbra is a másik oldalról próbálom tekinteni a dolgokat, annak ellenére, hogy ez itt akkor "furcsa".

DTR


gkalmar

191 (Törölt felhasználó) 2005-02-06 16:20:49

Ja vannak azért szép számmal is széria trabantok. Az enyém sem széria, de ismerősők közt van 2 db is, és pl vannak akik tudják mik a különbségek.
Ha valaki nem tudja, az pl a fórumokon utánnanézhet akármikor)))))))
Nem vitáznunk kéne itt szerintem. Én mindkét mindkét felet megértem, de nehéz enyi ember igényeit kielégíteni. Szerintem.
A tuningról meg csak anyit, nekem sem széria a trabim(543 suzuki), de fogyasztásban pl lő minden autót és én éjel nappal használom, ja és nézze meg az ember találkozók átlagéletkora max 22 év, ha mi is ott vagyunk a 3 x sek, akik fiatalodunk!!!
Van egy elnök aki végzi dolgát, vagyunk mi akiktől segitséget várna?? Összefognunk kéne, nem vitatkozni fiúk-lányok.
Én/ mi/ már a saját családomba is Zcwickaui végtermékeket vettem járműként eddig, ez a márkahűség szerintem, meg elhivatottság. A wareszzal is belépünk azért is mihelyt kész.

üdv roadhog

190 (Törölt felhasználó) 2005-02-06 16:19:43

Ja vannak azért szép számmal is széria trabantok. Az enyém sem széria, de ismerősők közt van 2 db is, és pl vannak akik tudják mik a különbségek.
Ha valaki nem tudja, az pl a fórumokon utánnanézhet akármikor)))))))
Nem vitáznunk kéne itt szerintem. Én mindkét mindkét felet megértem, de nehéz enyi ember igényeit kielégíteni. Szerintem.
A tuningról meg csak anyit, nekem sem széria a trabim(543 suzuki), de fogyasztásban pl lő minden autót és én éjel nappal használom, ja és nézze meg az ember találkozók átlagéletkora max 22 év, ha mi is ott vagyunk a 3 x sek, akik fiatalodunk!!!
Van egy elnök aki végzi dolgát, vagyunk mi akiktől segitséget várna?? Összefognunk kéne, nem vitatkozni fiúk-lányok.
Én/ mi/ már a saját családomba is Zcwickaui végtermékeket vettem járműként eddig, ez a márkahűség szerintem, meg elhivatottság. A wareszzal is belépünk azért is mihelyt kész.

üdv roadhog

189 (Törölt felhasználó) 2005-02-06 16:09:40

PROKEE én is GÁBOR vagyok)))))))



üdv roadhog

188 Rell Miklós 2005-02-06 08:46:18

Márciusban lesz közgyűlés, meg fórum, ott tényleg szóban beszéljük meg a dolgokat.

Jó bunyó lesz!
Erről is készítsetek szórólapokat! "TWK 001 v.s. Gkalmar" ökölvívó-bajnokság a legközelebbi TWK-gyűlésen!

1.1 retro

187 Muczán Gábor 2005-02-05 23:45:04

Hali Gkalmar!

Ez a fórum tényleg azért jött létre, hogy mint ahogy te is tetted, felszínre hozzunk hiányosságokat, problémákat. Ez helyes. A választ személyesen tételesen megadom neked ha kívánod, de ekkora prózára indoklásokkal, kiemelésekkel ha válaszolnék, bedőlne a honlap meg a családi hétvégém is.
Erre nincs időm se energiám.
Azonban két dolgot itt megjegyeznék. 1. Úgy itélkezel a munkám vagy annak hiánya felett, hogy nem veszed figyelembe azt hogy ezt a megélhetésem biztosítása és a családi életem mellett társadalmi munkában csinálom. Egyáltalán nem úgy indult a klub hogy én érdekvédő, rendezvényszervező, kulturális szolgáltató stb mindenlébekanál kiszes önkéntes jófejcsávó leszek szabadidőmben. Úgy volt hogy összehívtam pár autóst hogy legyünk má együtt, mer az ollyan jópofa. Aztán bulizgassunk tovább is, ki ki hozzon dolgokat ezt azt.
Aztán a további talikon jöttek jöttek a résztvevők, szórakoztak. A segítők meg rájöttek hogy ők is dumcsizni, szórakozni akarnak. Ha segítenek a szervezésben, nem tudnak szórakozni. Elnézést kértek, és kimentették magukat valamivel, mi meg azon vettük észre magunkat a nejemmel hogy egyedül maradva az aszfalton, egy szabadidős programszervező önkéntes családi vállalkozást üzemeltetünk, annak minden bájával, hibájával együtt.
Jól is ment minden, sokaknak tetszett, de én a második évben egy közgyűlésen közöltem hogy lemondok mert rámnőtt az egész mint kötöm a húsra.
Erre közölték a tagok hogy Gabikám csináld má lécci tovább, mer mi nem érünk úgyse rá ilyenekre, de jó poén egy ilyen tali, meg klub. Meg különben is mennénk haza, mert későre jár. És öt perc múlva egyedül maradtam a kibérelt helységben. Komolyan!!
Onnantól, ha kissé autokratikusan is de 10 év óta nyomom a klubot, sokszáz ember megeleégedésére, és pár ember felháborodására.

A második dolog pedig, hogy a nagy lendülettel leírt elemzésed sok energiát takar, amiből egy szikrányi sem jutott még a Vállalásaim topicba!
Elismerem hogy ez a fórum lehetőséget ad a tagoknak hogy kifejtsék gondolataikat, és ne feltétlenül nekik kelljen a problémákat megoldani, ha már tagdíjat fizettek. De azért mégis valahogy motoszlál bennem a hiányérzet.

Márciusban lesz közgyűlés, meg fórum, ott tényleg szóban beszéljük meg a dolgokat.

M.G.

klubelnök

186 Prokop Gábor 2005-02-05 14:02:55

LittleBoy:

Kalmár Gábornak szólt, az ő hosszú levelére reagáltam. (MINEK VAN ITT ENNYI GÁBOR ? ).
Egyébként nem hiszem, hogy eltérő véleményetek miatt retorziók érnének, max az adatbázis fog belerokkanni a hozzászólások méretébe Végül is véleménye mindenkinek lehet, el is mondhatja, erre jött létre ez a lap !

185 Sánta Gábor 2005-02-05 13:35:21

ha ez nekem szólt akkor elmondom, hogy Gkalmar utolsó hozzászólását nem olvastam végig (nem szeretek regényt olvasni a neten), de a többit igen és a többiben egyetértünk, legalábbis a legtöbben

Little Boy

184 Prokop Gábor 2005-02-05 12:48:29

Gábor:

Anélkül, hogy tételesen válaszolnék, szerintem anélkül alkotsz (meglehetősen határozott és megfellebbezhetetlen) véleményt, hogy:

- valóban szétnéznél a nagyvilágban;
- megpróbáltad volna beleéni magad egy Klubelnök helyzetébe;
- megpróbáltad volna végiggondolni, mekkora (és milyen kilátástalan) munka mindenki igényének megfelelni.

A Klubnak minden évben van közgyűlése, ahol el lehet mondani az ötleteket, kezdeményezni lehet akár az elnök leváltását is, természetesen potenciális jelölt állításával - erre még más vállalkozó nem akadt, a közgyűlésen pedig a "persze, persze, csinyájjad!" hangulat uralkodik, és általában akár 10-12 ember is megjelenik...

Nem nagyon értem, mit is szeretnél. Muczán Gábort, ha kellő tisztelettel és udvariassággal is, de meglehetősen lehordtad. Pláne a "nem volt kötelező" kitétellel... Szerinted mi a megoldás ? Ha neked ennyire nem tetszik a munkája, fel kellene állnia ? Ki lép a helyére ? Mert nem lesz más, aki vállalná... Ha feltételezzük, hogy ezerszer jobban dolgozna, akkor sem lenne két gramm köszönet sem, ami arra biztatná, hogy folytassa - és itt állnánk elnök nélkül, tehát Klub nélkül...

183 Sánta Gábor 2005-02-05 12:38:32

Gkalmar: én szívesen beszélek veled erről a témáról csak léccives személyes üziben, mert így nem sokáig leszünk klubtagok

Little Boy

182 Kalmár Gábor 2005-02-05 11:51:16

Tisztelt TWK-001!
„A katalizátortörvényt nem az internetes petíció miatt tolták el. A minisztérium ill. osztályvezetőjével beszélgettem, és ő súgta meg hogy nem tud majd megvalósulni a dolog mert sík hülyeség, és betarthatatlan. „
Ezt sajnos én is sejtettem. Ha az utóbbi azonban valamilyen módon bizonyítható, akkor „benyomhatnánk” az egész államot. Vagy legalábbis megfoghatnánk a kravátlijukat, hogy a tények ismeretében lenne itten nekünk egy pár aprócska követelésünk, merthát kedveseim, félrevezettetek minket, megvezettetek egy csomó, tudatlan emberkét, akik megvették hitelre a muzukikat! Kérdezzük meg ezen embereket, ha tudták volna, hogy betiltásra nem kerülhet sor, odaadták volna az újautókereskedéseknek (lásd bontó) szeretett, olcsón fenntartható járműveiket?
„Az eltolást politikai okok is motiválták, valamint az hogy nem áll jelen pillanatban rendelkezésre katalizátor annyi amennyi kellett volna. Meg sz.r is. „
Ezt sokan sejtettük, s jópáran előre jeleztük is, mégsem történt időben (se és soha) semmi! Miért? Csak nem süket volt pár fül? A katalizátorról is időben lehetett tudni, hogy alkalmatlan (és megfizethetetlen) a célra, mégsem történt semmi lépés az érdekünkben. Ezt a Klubnak (persze segítséggel) kellet volna kijárnia, nem? Tudom, tudom, kevés az ember...
„Mire eljön a 2008 addigra ellehetetlenül az egész, és nem lesz mennyiség a kocsikból. Addigra az átlagéletkor 20 év lesz a Trabiknál. Már rájöttek ők is hogy jobb a kivárás, eltolás, mint a konfrontáció. „
Csak azt ne mondjuk, hogy ez jó. Ez az ő céljuk. S ezért folytatják a kétütemű-ellenes propagandájukat. S így tényleg nem lesz mennyiség. És az a Klubnak jó lesz? Ha ezt ilyen jól tudják, miért nem semmisítenek meg minden kétüteműek vásárlását, használatát korlátozó rendelkezést? Mi ez a csönd. Ezt miért nem közlik tényként a sajtóban? Mindenhol! S megint kérdezem hol a Klub, hol vannak az emberek? Senkit nem zavar a bizonytalanság és a gyorsított elhullás, a folytatódó beetetés.(Van olyan bontó, mely hetente 5 – 6 Trabantot is kap bontásra. A bontósok – néha – helyhiányra panaszkodva összeflexezik a beérkezett kocsikat, mert helyszűke miatt nem képesek tárolni azokat, sokszor állapottól függetlenül!) Miért nem próbálja meg senki felmérni az emberek véleményét az ügyben? Lehet, hogy ez itt nálunk már senkit sem érdekel? Lehet, hogy mindenki beletörődött abba, amit a hatalom diktál, még akkor is, ha kicsit lecsíp az alapvető jogaikból? Lehet, hogy megszokták az egészet, a tehetetlenség egyhangú folyamát?
„Az hogy mit kell csinálnia egy klubnak ilyenkor azt jól leírtad, Azt viszont hogy különböző fórumokon mit tettem már azt nem vizsgáltad meg. „
De, csak nem volt – eddig még - arcom hozzá, hogy véleményt közöljek ennek egy részéről. Gondolok itt éppen a médiában történő megnyilvánulásokra, a néha trabantos fülnek különös közlésekre. De jó, ha kell, jön az is…
„Éppen más klubok vezetőivel karöltve hozzuk tető alá az új nosztalgia járműves szövetséget, mivel megelégeltük hogy a Mavamsz csak az ortodox, tehetős veteránosokat óhajtja képviselni, azt is gyengén. Nem csak klubvezetőként, hanem egy sokezer tagot tömörítő szövetség képviselőjeként kívánom magam a jövőben exponálni ebben a témában. A többi klubvezető meg bízik a munkánkban, a Bogarasok vezetőjének ill az én munkámban. „
Egy fenékkel két lovat… gondolom ismerős a mondás, mely általában igaz. Ja és közös lónak… Miközben az egyik klub, hogyisondjam Te írtad, finoman szólva sem nagyon műxik, aközben alapítunk egy másikat. Érdekes.
No, én itt egy nagyon finom átlépést érzek egy másik csoportosulás felé. Ez odáig rendben is volna, hogy pár év múlva már talán nem is lesz érdemes azért a pár autóért (TW) külön klubozni. Folyamatosan csökkennek a márkák járművei, s végül lesz egy közös klub. Hát hogy is mondjam, elég fura jövőkép. Lehet, hogy ez is csak egy kis hazai. Amúgy, mint már az előző bejegyzésben említettem, a többi klubnak – előreláthatólag még jó ideig - köze nincs a mi problémánkhoz, ugyanis az ő járműveik használatát nem akarják betiltani! Ennek ellenére, pl. szavazatok gyűjtésével, kiállás a másik márka mellett – segíthetnek minket, de a problémánkat nem tudják - s egészen kis állami fenyegetés után - nem is fogják megoldani. S vajon jó összetartó nemzetünkben az idegen márkák tagjai (nem klubvezetői!) vajon fogják e segíteni trabantos, wartburgos társaikat, problémától függetlenül. Sokszor még a márkán belüliek sem teszik ezt meg egymásért. (Pl. gondoljon mindenki arra, hogy van Magyarországon egy másik TW Klub is.)
„Azt hiszem nem most léptem le a falvédőről klubvezetői ill társadalmi munka tekintetében. Jókor jött a figyelmeztetésed a szemlélettel kapcsolatban, de hidd el, súlytalanul keveset lehet elérni. „
Gyanítom, hogy az ominózus súlytalanság oka a klub történetének legelejétől fennáll. Legalábbis, ha ismerted a márka mindenkori megítélését, számíthattál rá. Itt csak egy nagyon laza (érdek) szövetség tartható.
„Nálunk sokkal nagyobbak, mint pl. a Mavamsz beleszólt a veteránokra méltatlanul kivetett regadóba,…”
Ja, igen és a társadalom mekkora rétegét képviselték? És volt benne alkotmányos jogi aggályokat felvető kérdés?
„mi lett az erdmény, na mi? …”
És ezen Te meglepődtél. Mivel semmi haszon nem látható benne, azonban problémákat sejtettek mögötte, elhajtották őket. Meg megint – jó szokás szerint volt 15- 20 emberke, aki mozgolódott az ügyben. Különben is, azt mondtad, a tehetősebb réteg tagjai voltak, valszínűleg megmondták nekik: fiúk, mit akartok, hát van pénzetek, nem?
„Az a helyzet hogy a leveleket úgy írom alá, hogy vezetőség, de sajnos a valóság hogy a TWK-nak NINCS VEZETŐSÉGE! Nincs, mert a kutyát nem érdekli a munka, csak a találkozók, meg a dumcsizás a társakkal.„
Vezetője van, s az Te vagy. Vállaltad, s kevés ember csinálná utánad, ezért minden tiszteletünk Tied. (És van egy nagyon bunkó, övönaluli válasz is, azért leírom: nem volt kötelező…)
S van még egy nagyon fontos ember, ez pedig a webmesterünk: Prokee.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindez elég, de tudomásul kell venni, hogy ez ilyen pár személy által vezetett klub. (Tulajdonképpen Ti vagytok ketten a vezetőség!?) (Meg persze van pár online tag.) Mivel a témánkat tökéleteses munkával keresztre vágták, azon a pár megszállotton kívül vajon hány plusz ember fog beszállni egy olyan buliba, melyben se pénz, se gyakorlati eredmény nincs? Mit vártok? Cselekedés hiányában jelenleg halálra ítélés előtt állunk. Sok ember nem a klub üzemeltetéséhez, rendezvények szervezéséhez, csupán azon pár rendelkezés eltörléséhez kellene, melyek a fő problémát előidézték. Akkor lehet, hogy felfigyel más is ránk és lehet, hogy pozitív irányba is indulhatnak a dolgok. Persze semmi sem biztos, de próba nélkül esély sincs. (Apropó, Prokee támogatókat is könnyebb lenne találni a rendezvényekhez, ha látná valaki, hogy igen, ez egy fa… csapat, ezek elértek egy-két dolgot, nem hagyták csak úgy magukat!)
„Nincs, mert elfolytak már tíz éve, mint a talajvíz.”
Szervezésbe (pl.) általában csak (az adott) helybeliek vonhatók be, s gyakorlati eredmény – magyarul haszon – nélkül sajnos tényleg hamar megunható. Ezért nehéz meló ez az egész. Ja és mindehhez nem is igazán van pénz.
Ehhez kellenének a támogatók, hogy pl. a fazon a szervezés segítségért kapna mondjuk egy vásárlási utalványt, melyen a támogató cég boltjában mondjuk alkatrészt vehetne járművéhez. Álom vagy hülyeség? Vagy mindkettő. De ösztönző lehet.
„Az hogy 2004 ben végre egypár ember beszállt segíteni, olyan áttörés, amire régóta vártam. Aminek mindig így kellett volna lennie, de hát ugye a lelkesedés csak egykét óráig tartott, és én maradtam mindig a nejemmel egyedül a placcon.„
Nem akarok találgatni, de páran – ugyan elég későn – talán felébredtek. De amint nyilvánvalóvá válik számukra a helyzet, s továbbra is így bíztatod őket , mint pl. a bejegyzés elején, megnézheted, meddig fogják komolyan csinálni. Csak megkérdezik majd, mi a cél. Mert ugye talira járni, dumcsizni mindenki szeret, de ahhoz ugye általában többségnek nem kell melóznia. De csak amíg van hozzá Trabant Wartburg és a jó öreg, lassan feledésbe merülő Barkas, addig hívják azt TWK találkozónak!
„A klubot nem csak nekem kell csinálni, ez egy tásadalmi összmunka, csak éppen egyedül vagyok rá sokszor. Amíg csak tanácsokat kapok ... Persze ez a fórum azért nyittatott, hogy az ilyen dolgokra figyelmeztessenek, oké. „
Felelősségteljes, reális, komoly hangvételű nyilatkozatokkal akár egy ember is helyre teheti, pl. a sajtót (és sokszor ez a legfontosabb). (Akár tetszik, akár nem egy kicsit médiaszemélyiség vagy, a Te nevedet az aktív trabantosokon kívül más is ismeri! Néha lehetőséget kapsz a médiában, ezzel kellene jól élned! Vedd észre – ha nem is jelentős – de mint ilyen, hatalmad van!) Ehhez látszólag talán még több ember sem kell. csak tiszta látásmód. Természetesen több szem többet elven igen hasznos tud lenni az Internet. Igaz, ez csak egy szelet az egészből, de talán ez az egyik legfontosabb.
Ugyanis konkrét társak hiányában elvileg Neked kellene tolmácsolnod a tagok „értelmesebb részének” észrevételeit, problémáit a sajtónak! Segítünk, de hidd el sokan csak ilyen keveset tudnak tenni, mint én: közöljük véleményünket, azt, hogy mi – sokan vidékről – hogyan látjuk az egész történet, köztük sorsunk alakulását. Meg ötleteket, tanácsokat írunk. Sajnos, csak ennyit tudunk tenni, de szerintem ez is fontos. Ha nem lenne a net, talán még ennyien sem lennénk. Ne feledd, Te vállaltad az egészet és Te vagy a „tűznél”, azaz a fővárosban.
Sokan nem azért, mert csak olyanok, hanem azért, mert anyagilag csak ennyit tehetnek meg. A kezdeti lendület így sokszor nem csak a hangulat megszűnése miatt szakad meg. Bocs, csak megint az ominózus másik oldal.
Ez egy felelősségteljes és ro…t háládatlan meló. Vélekedésed helyénvaló, de valaki elvállalt egy klub vezetését annak ezzel számolnia kellett, ráadásul kényszerrel senkit nem állíthat maga mellé. Azaz már az elején benne volt a pakliban, hogy emberünk egyedül maradhat. Pl a vezetésben, de segítői – akik között ugyanúgy lehet időszakos és állandó tag – azért akadhatnak.
Piacorientáltság alatt én nem feltétlenül erre gondoltam. Ezek – mind a leírtak, mind az általam tapasztaltak alapján - rendben is voltak, vannak. Csupán az érdekképviselet kiterjedtségére lettem volna kíváncsi, azaz ez mennyire pénzfüggő?
„Márciusra elkészül a klubiroda a garázsom végében saját költségemen, és fogadóóra keretében fogom várni a segítségre szorulókat, az ötletet hozókat, de leginkább a segíteni szándékozókat. „
Jobb későn, tartja a mondás, de én úgy érzem, ez – az általam (is?) felvetett problémák megoldása nélkül - kissé már időszerűtlen. Amúgy így is nagymértékű elfoglaltságra panaszkodsz, akkor még ez is. Szerintem megint nem jó felén fogod az ügyet. Szerintem az Internet pontosan elég erre a célra. (Üzletelésre egyébiránt tényleg alkalmatlan ezutóbbi…)
S még valami a végére: egy klub működése nem feltétlenül a találkozók köré kell, hogy épüljön. Valahogy most időszerű lenne szétválasztani a komolyabb és bulizós részét az ügynek. Lehet valami viszonylag egyszerű érdekképviselet is. És ehhez – véleményem szerint – egyelőre elég lenne a net ill. a vezető kommunikációja - kifelé. Konkrét tervek kidolgozása történhet emilek formájában – az „ellenfeleknek” sem kell mindent látniuk!
Viszont további tanács, hogy a komolyabb témák – súlyuknál fogva – talán kiemelhetők lehetnének a fórumokból. Esetleg akár bele a véletlenül, tudatlan laponjáró képébe, a főoldalra. Aki a netet nézi, az ugyanis általában olvasni is tud!

DTR


gkalmar

181 Sánta Gábor 2005-02-05 08:00:04

Prokee: én is Gábor vok!
Gkalmar: 1et értek veled totális mértékben, a tuningal viszon nincs baj ameddid ésszerű határoknál tart. mellesleg nagybátyám Trabantja viszont TELJESEN gyári legalábbis még.

Little Boy

180 (Törölt felhasználó) 2005-02-03 22:21:13

Hali Mindenki
A támához volna hozzáfűznivalóm.

Prokeenak igaza van hiába állna oda az egész klub a parlament elé, 6-800 ember kedvéért nem fognak lemondani a dolgokról. 1-2 ember hiába akar tenni valamit, amikor "a tömeg" akiért tenne nem reagál, nem mozdul. Igy van ez a klubbal is amit TWK001 is ir, kevés a segitség, nincsenek önkéntesek. Sokan csak csesztetik a vezetőséget is a pl tavalyi öszi tali esetében, meg minden, de senki nem szolt, hogy esetleg valami nem stimmel az időpontokkal!!Én sem figyeltem pl. Amit ember tervez abba hiba csúszhat. Ez igy jött ki.
Ahoz, hogy tényleg nívos dolgokat vigyen végbe az ember meg sok pénz kell, amibe szeritnem a klubb nem igazán bővelkedik:
Ez ugyan az mint a regisztrációs adó most az autókereskedőknél. Fiatalitani kellene az autóparkot, de az adót nem csökkentik?? Akkor csak állambácsi jár jól!
Nekem is mondták haverok, miért trabim van? Sokam megmosolyognak is érte.Erre én mondom mert ez kell nekek, de ha kell veszek egy nagyobbat. limo trabi helyett trabikombit,
A klippről meg csak anyit, hogy jól is elsülhet a dolog , mert felfigyelnek az emberek.
Trabantos szép jó estét még mindenkinek! Szeritnem!


üdv roadhog

179 Muczán Gábor 2005-02-03 21:01:18

Kedves gkalmar!

A katalizátortörvényt nem az internetes petíció miatt tolták el.
A minisztérium ill. osztályvezetőjével beszélgettem és ő súgta meg hogy nem tud majd megvalósulni a dolog mert sík hülyeség, és betarthatatlan.
Az eltolást politikai okok is motiválták, valamint az hogy nem áll jelen pillanatban rendelkezésre katalizátor annyi amennyi kellett volna. Meg sz.r is.
Mire eljön a 2008 addigra ellehetetlenül az egész, és nem lesz mennyiség a kocsikból.
Addigra az átlagéletkor 20 év lesz a Trabiknál. Már rájöttek ők is hogy jobb a kivárás, eltolás, mint a konfrontáció.
Az hogy mit kell csinálnia egy klubnak ilyenkor azt jól leírtad, Azt viszont hogy különböző fórumokon mit tettem már azt nem vizsgáltad meg. Éppen más klubok vezetőivel karöltve hozzuk tető alá az új nosztalgia járműves szövetséget, mivel megelégeltük hogy a Mavamsz csak az ortodox, tehetős veteránosokat óhajtja képviselni, azt is gyengén. Nem csak klubvezetőként, hanem egy sokezer tagot tömörítő szövetség képviselőjeként kívánom magam a jövőben exponálni ebben a témában. A többi klubvezető meg bízik a munkánkban, a Bogarasok vezetőjének ill az én munkámban. Azt hiszem nem most léptem le a falvédőről klubvezetői ill társadalmi munka tekintetében. Jókor jött a figyelmeztetésed a szemlélettel kapcsolatban ,de hidd el, súlytalanul keveset lehet elérni. Nálunk sokkal nagyobbak , mint pl. a Mavamsz beleszólt a veteránokra méltatlanul kivetett regadóba, mi lett az erdmény, na mi? Megemelték 20 százalékkal. Megint beleszólt, mi lett? Na mi? Rádobták még az áfát is! És ez egy országos szövetség, befolyásos ősnagyemberekkel, gazdagokkal. Jól kiröhögték őket fent. Kapott a főtitkár egy közlekedésért érdemérmet, és ment haza büszkén, mint hülyegyerek a medvecukorral a búcsúból. A regadó az meg maradt, aszt csá!
Az a helyzet hogy a leveleket úgy írom alá, hogy vezetőség, de sajnos a valóság hogy a TWK-nak NINCS VEZETŐSÉGE! Nincs, mert a kutyát nem érdekli a munka, csak a találkozók, meg a dumcsizás a társakkal.
Nincs, mert elfolytak már tíz éve mint a talajvíz. Az hogy 2004 ben végre egypár ember beszállt segíteni, olyan áttörés, amire régóta vártam. Aminek mindig így kellett volna lennie, de hát ugye a lelkesedés csak egykét óráig tartott, és én maradtam mindig a nejemmel egyedül a placcon.
Szóval jól jönnek a tanácsaid, jó a fiatalos lendület, de csak akkor tudok vele mit kezdeni, ha beállsz a rúd mellé.
Én szívesen adok neked helyet, mert ott CSAK HELY VAN!
A klubot nem csak nekem kell csinálni, ez egy tásadalmi összmunka, csak éppen egyedül vagyok rá sokszor.
Amíg csak tanácsokat kapok, addíg azt csak a szabadidőm mások általi beosztásának tudom tekinteni, vagy a hímtagom idegen kéz általi csípős növényzetbe való többszöri beleveregetésébe.
Persze ez a fórum azért nyittatott, hogy az ilyen dolgokra figyelmeztessenek, oké.
Csakhogy párhuzamosan ezzel kell hogy legyen most már egy topic a klubtagok vállalásai és hozzájárulásai címmel is, mert úgy lenne rögtön megoldása is egy felvetésnek.
Addig a klub csak egy szolgáltatás jellegű lehet, mint a vidámpark. Pénzért szórakozás.
A piacorientáltságról is említettél. Nos a klub éves rendezvényköltségvetése kisebb mint a Bogarasok 1 találkozóján a személyzeti büfé költségvetése. Igaz náluk 40 ember a személyzet.
A többi márkaklub elnöke mindig anyáznak, hogy: A fenébe 3 millióba volt a tali, és a TWK sok ugyanilyen jó hangulatban elvannak pár tízezerből.
Azt hiszem pont a mi klubunk ment el a legkevésbé a pénzorientáltság irányába. Hiányzik néha sokaknak a pompa, de így is elvagyunk, mindenki jól érzi magát, és nálam sincs évente házkutatás.

Márciusra elkészül a klubiroda a garázsom végében saját költségemen, és fogadóóra keretében fogom várni a segítsére szorulókat, az ötletet hozókat, de leginkább a segíteni szándékozókat.

M.G.


klubelnök

178 Prokop Gábor 2005-02-03 15:10:00

Csak röviden:

- Engem nem zavar, ha kiröhögnek az autó(i)m miatt, sem pedig, ha cikizik. Túl vagyok a világmegváltó terveken is, volt sok, egyik sem sikerült, ma már alaposan meggondolom, mibe érdemes az energiát beleölni.
- Az általad leírt Klubhoz hasonlóan gondolkodó tagság is kell. Jelen pillanatban a klubban van mondjuk 20 fő, aki egy találkozón hajlandó segédkezni - pedig az általad leírt egységes és határozott fellépéshez képest ez nem kíván nagy áldozatot senkitől. Ne várd, hogy Ő Gábor, Te Gábor, és Én Gábor hárman kiállunk transzparensekkel a Parlament elé, még a villamost sem tudnánk túlkiabálni. Egy vesztes réteghez tartozunk (ebből a szempontból), ez van.

177 Kalmár Gábor 2005-02-03 15:03:53

Üdv Tibke!
"Hiába veszed fel a kesztyüt a kiröhögés ellen,nem tudsz úgyse mit csinálni."

Felületi kezelés: enyhíteni viszont lehet, s akkor békén hagynak minket. Szeretni nem fognak, de élhetünk normálisan, törvényileg azonos jogon egymás között!

"Akármit csinálsz,nem fogod megváltoztani a mai "átlag" újautós embernek a véleményét,persze ez közel se mindenkire vonatkozik, de bevett szokás,hogy sokan elfelejtik hogy anno polyás korukban még trabival,wartburggal,skodával,stb rohangált a család."

No erre kellene a propaganda pozítiv, érzelmekre ható módon. A Trabanntal mindenkinek van élménye, gyanítom pozitív, kellemes is!

"Szerintem nem a Klubbot kéne újfent bántani, hogy legyen ez egy másik Klub?
Szerintem mindenki kiváncsi az ötletekre,hogy mit változtatnátok,akár a katalizátor ellen,akár a lenézettség ellen."

Nem bántom, csak véleményt nyílvánítottam, tanácsot próbálok adni.

"Nem olyan könnyü ez...."

Valóban nem, de ma már mi az?

DTR




gkalmar