Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Balunak "A kérdésem az lenne hogy én már ezt a trabit át akarom alakítattni Fiat motorosra és csak ugy szeretném már átiratni.Lehetséges az hogy már az uj motorral kérjek rá rendszámot vagy még a régi mocival kell levizsgáztatni és átiratni és utána mégegyszer a fiat mocival?"
Ha előbb akarod átalakítani, akkor a beépítendő motor számlája a régi tulaj nevére kell szóljon. A műszaki vizsgára pedig egy meghatalmazást kell kérned/íratnod vele. Átíratni úgy tudom műszaki nélkül is lehet, így már az átépítés után te is tudod vinni vizsgára.
Ha fel tudnál hívni, elmondom hogy melyik verzióról mi a véleményem, és hogy melyiket mennyiért tudom csinálni. Itt már tovább nem mehet az ajánlatadás, mert ez itt nem reklámfelület. Várom hívásod a 06 30 924 11 29-en.
Azért szeretném átalakitani,mert ha most igy hagyom meg akkor átiratom és 2008-ban ha az aranyos kormány kitalálja akkor rakhatok rá katalizátort.azt meg nem szertnék.Akkor inkább egy négyütemü mocit rakok bele most és nem kell kétszer papirozni a kocsit.de a másik trabi megmarad két ütemünek.Szivem szerint én sem alakítattnám át.
Bocs, hogy beleszólok, de ha annyira patent, akkor miért akarod átalakítani? Nem jó az úgy?Ha én átalakítanék egyet, akkor egy rozzantabbal csinálnám meg, mert hát az átalakítás miatt úgyis szét kell szedni, akkor meg már úgyis meg lehet csinálni rajta mindent. És úgy hallottam, hogy az ilyen átalakítás nem a legtutibb dolog. Hallottam már olyat, hogy a 2t kaszni az a 2t mocival az igazi... Szóval ha olyan jó alig használt a járgány, én nem nyúlnék hozzá... De hát te tudod! Nem akarok beleszólni, csak a véleményemet mondtam meg...
Megvan a II. Trabim is. Nagyon patent álapotban van.Egy öreg nénié volt aki csak hétvégén használta és csak pár kilómétert ment vele.Tényleg nagyon patent. Csak annyi a gond hogy leadta a rendszámot.Ö azt mondta hogy ha le van müszakiztatva a verda akkor 1500 Ft-t visszaadják. A kérdésem az lenne hogy én már ezt a trabit át akarom alakítattni Fiat motorosra és csak ugy szeretném már átiratni.Lehetséges az hogy már az uj motorral kérjek rá rendszámot vagy még a régi mocival kell levizsgáztatni és átiratni és utána mégegyszer a fiat mocival? Nem vagyok tisztában vele hogy ez hogy müködik? És kb mennyi pénzbe fájna ez nekem. Motor+minden ami kell hozzá+engedélyek és tervek. HA valaki pontosan tudja hogy ennek mi a menete az segitsen.
A 800-as már jó! Csak legyen papír a motorról. Külföldi motor esetén adásvételi, hazai vétel esetén adásvételi /+ a jármű amből a motort kiszerelték legyen kivonva/, a kivont jármű forgalmijának másolata. Kell még az átalakítandó jármű forgalmijának másolata, és meg tudom indítani az engedélyeztetést.
Elfelejtettem megemlíteni, hogy suzukin a 790 cm3-es Alto motort értem, ami ha jól sejtem a Maruti elődje 26 kw teljesítménnyel, ami 39 Le. Ez már nem tünik annyira kicsinek a gyári 23-26 hoz képest, a Fiat 850 33 Le-s.
Bence! Gratulálunk! Neked nem nagycsaládos, hanem nagyonnagycsaládos kedvezmény jár! Gondolom most a családnak nem a Trabitalin jár az esze!
jas601sp!
Tibke jól írta, én foglalkozom engedélyekkel, és átépítés körüli tanácsokkal. Amit tudok engedélyeztetni az a FIAT 903 /elterjedt/, Suzuki 550 /valóban gyenge/, Maruti 800 /most csináltam épp egyet/, Suzuki Swift 1000kat+ Suzuki 5 seb váltó /új, fejlesztés alatt. Mindgyikhez van mindenem, kivétel az 550-es Suzuki, mert az harmatgyenge, felejthető. Továbbiak telefonon: 06 30 924 11 29
Inkább fiat motort tegyél bele, a 600-as suzuki motorhoz kár a tárcsafékkel vesződnöd, nem lesz rá szükség. De Gábor biztos tud neked töménytelen mennyiségű infót adni erről...
Talán két hete olvastam egy cikket a Trabiba építhető Suzuki motorról. Tud erről valaki valami konkrét forrást ahol utánna lehet érdeklődni, a kpm.-et kivéve, mert a sorozatengedély létezik ugyan, de nem igazán tudok hozzájutni a dokumentációhoz. A nyáron végzek a kasztni teljes felújításával és festésével, utána belekerül a tárcsafék, némi ültetés, már csak a motor hiányzik. Előre is köszönöm bárki legyél is.
Vidéki vagyok de a nyomtatványt csak ugy tudtam kitölteni ha kinyomtatom mivel pdf formátumban van fenn jo lene ha megtudná mondani valaki hogy hogy lehet máskép kitölteni hogy el tudjam küldeni emailben
Asszem telefonon veled beszéltem. Ha lehet kölcsönadásival vedd meg. Ha nem lehet, akkor sajna vonatkozik rád a nyavajás rendelet. Az más kérdés hogy senki nem tudja betartatni. Nincs mérőkocsi, csak 1-2 db. Vizsgán meg lehet kölcsönkattal surranni.
Üdv! TWK-001! Segítséget szeretnék kérni Trabant vásárlás ügyben. Egy 89-es Trabant 601-es kocsiról lenne szó, még hosszú műszakival (állítólag 2007-ig). A katalizátor bevezetés miatt megvásárolhatom-e így a kocsit, ha igen, így meddíg futhat? Segítséged előre is köszönöm!
Üdv! A diák kedvezményt csak poénnak gondoltam, de akár irhattam volna katona kedvezményt is Benzin télleg nem mindig van nálunk,de ez nem függ össze igazábol a diák létemmel.Ez van! De amikor olyan a szitú, hogy menni kell, (pl jön a Szicsu) akkor azért akad bele!És az Alsóörsi találkozora is menni fogunk faterral,pedig már most szivja a fogát az öreg! Ez van megintcsak! De a lelkesedés meg az akarat a lényeg! Egyébként a ballagási pénzem elsö tétele a tagdij lesz, erre a szavamat adom! Üdveti
A virácó dolgot a tulaj komolyan gondolta, ha igaz ha nem. A veteránbörze azóta is különféle helyek között vándorolgat. Ha a tulaj nem akarja, akkor nem lesz ott semmi, hiába vergődünk.
Sajna ez a "messze, nem messze, mi a messze és mihez képest messze dolog" is komoly. Mivel komolyan hánytak, nem kevesen a helyszinre hogy messze van. Hát ha messze hát messze, most nincs semmi, az meg nincs messze. A Horváth K. féle hungaroringes betétfutamra hogy mit mondanak a "messzézők" azt legalább nem mi tesszük zsebre.
Ez van. Ha az ember csak hányást hall, akkor könnyen vonalra kerül egy két dolog.
A diákkedvezmény jogos igény! De ha bevezetnénk, akkor túl sok diák lenne hirtelen. Sokkal több mint tanuló. Szerintem egy csóró diák pénzét nem is szabad a klubnak elfogadni. A kevés pénzből élő diáknak pedig egy Trabi vagy Wartburg fenntartása, no meg tankolása szinte lehetetlen. A megélhetését komolyan veszélyeztetheti. Mivel eleve tankolni sem nagyon tudja a verdát, ezért a találkozóra sem tud leautózni mondjuk Balatonra. Ezért nem is marad le sokmindenről, ha nem tag nálunk. Szóval akinek komoly gondot okoz 3500 ft tagdíj befizetése, attól erkölcstelenség lenne beszedni 500 vagy 1000 vagy 1500 ft-ot. Igaz a különbség párszáz forint a kettő között. Kábé két hamburger ára.
A Skoda Klubos Krisztián és a köztem történt szakítás miatt nehezen tudom jelenleg elképzelni az együttműködést. Az hogy megkeresték a TWK-t, az annyiban igaz, hogy felhívtam a Berényi Zsoltot /Moszkvics Klub/ valamiért, és közben odavetetette hogy mi csinálunk valamit a Krisztiánnal majd szólunk. Azóta nem szóltak, én meg nem erőltettem. Én meg mondtam már itt is, hogy összességében lett elegem a május 1-ből Ez egy óriási csapatmunka, kellene vagy 10 komoly szervező hozzá. A Rigás srácok komolyan vették, a Simsonosok is jönnének, de pl. a Zapósok messze laknak és szervezetlenek, a Moszkvicsosokat csak a vezetőjük képviseli, a Skoda klubbal való viszonyunk egy kissé átalakult. Szóval a rendezőgárda, a finanszírozás és a terület hiánya miatt elment a kedvem az egésztől egy időre. A Hungaroringes pályaverseny mellé betétként szervezett rendezvény jó ötlet, de én inkább most alkotói szünetre vonulnék ezügyben, mintsem kényszerpályán botorkálnék félhomályban. Aki akarja csinálja, de a nevemmel és a TWK nevével fémjelzett Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemeinek Seregszemléje elnevezésű rendezvénysorozat most szünetel.
Ja! A drága Mavamsz még mindig tartozik 80.000 ft-tal nekem, vagyis a családi kasszámnak, mivel zsebből finanszíroztam egy halom dolgot. A társrendezők általában nem adtak bele pénzt csak segítettek. A klub sem tudott adni, mivel sok költség nem volt számlás. Ha ebbe a minuszba valaki belesegítene, akkor jobb lenne a kedvem. Persze ekkora ökör nem lesz sehol.
Camponában már volt, de a tulajok a börzét is kipaterolták onnan a nagy vibráció és terhelés miatt.
Milyen vibráció? Milyen terhelés? Egy parkolónak nem az a dolga hogy autók álljanak benne? Vagy az a baj hogy Józsi bácsi a kis asztalkájával kiment árulni a régi könyveit, prosijait? És remegett a keze közben? Nem értem ezt az indoklást...
Már a Nagykőrösi úti Autópiacra sem volt kedve kimenni a brigád jó részének. Panaszkodtak hogy messze van. Komolyan!
Hát erre csak azt tudom mondani hogy ne is menjenek soha messzebb talira...
Üdv Gábor volna egy kérdésem! Ezt olvastam miközben nézegettem a tag akarok lenni részt! "Tagsági díj és a belépés módja: Klubunk tagsági díja 3500 ft/év/fő, nyugdíjasoknak, mozgáskorlátozottaknak 500 ft/év/fő." Kérdésem az hogy "DIÁK" kedvezmény nincs -e?
Kedves TWK-001, nagyon sajnálom az elutasítást. Mindazonáltal, a Skodások által felajánlott lehetőséggel nem lehetne élni? NAGYON jól hangzik, elérhető mindenki számára a helyszín!
MÁJUS 1 A SZOCIALISTA JÁRMŰIPAR GYÖNGYSZEMEI A HUNGARORINGEN
Zengö Zoltántól meghívást kaptunk a gyorsasági ob. május elsejei futamára, aki biztosít számunkra megfelelö nagyságú, kultúrált területet áramhasználatot valamint bemutatkozási lehetöséget a versenypályán kb. harmincezer nézö elött egy hatalmas felvonulás keretében. Akinek kedve van, kipróbálhatja a 30.-ai Speed-Proex Kupa szlalompályáját. A rendezvény alatt csakúgy, mint szombaton, családi programok várnak ránk és nem utolsó sorban akinek kedve van, megnézheti a hazai pályaautózás elitjét. Természetesen a megszokott díjazás sem maradhat el az évek során kialakult kategóriákban. A felhívásra már igent mondott a Moszkvics, a Lada, a Zaporozsec Klub is, e természetesen megkeressük a Trabant-Wartburg Klubot is. A találkozó részvételi díja 200 Ft/jármű, melyért matricát és emléklapot is kapnak a résztvevök. A hagyományainkhoz hűen a nem szocialista, de veterán vagy nosztalgiaautóval érkezö vendégeink részére külön parkolót biztosítunk és szeretettel várjuk öket.
A Camponában már volt, de a tulajok a börzét is kipaterolták onnan a nagy vibráció és terhelés miatt.
Grisa!
Már a Nagykőrösi úti Autópiacra sem volt kedve kimenni a brigád jó részének. Panaszkodtak hogy messze van. Komolyan! Szekszárdon csak helyi /regoinális/ rendezvényt érdemes csinálni. Mondjuk Baranya megyei hobbiautós napokat, vagy effélét.
Egyébként egyfelől bánt hogy az általam kezdeményezett rendezvénysorozat most ebek harmincadjára kerülhet, de ugyanakkor szinte egyedül küzdve, segitség nélkül nem hiányzik már a buzgómócsingoskodás. Belefáradtam egy kicsit, és örülök a családommal együtt a felszabadult időnek. Van egyebet csinálnom. Ez van! Ezért nem is kapaszkodom már a dologért.
Nem kötekedni akarok, de szerintem annak a helynek a hangulata nem megfelelő. Ez nem egy hétvégi összeruccanás jellegű tali, hanem egy komolyabb dolog, amit szerintem a hozzá illő helyen lehet csak megrendezni, különben komolytalanná válik az egész. Nem azé mondom, de igazán elhozhatnátok azt a talit ide,Szekszárdra... Tudom, akkor szervezzem meg én... Ezt viszont nem merném bevállalni... Itt úgysem történik soha semmi (na jó, tavaj volt egy lőfegyveres kivégzés fényes nappal a nyílt utcán, de ezt most nem úgy értettem). Egy komolyabb rendezvény jót tenne ennek a punnyadó porfészeknek...
A jégpályát nem adják már ki. Mivel a guminyomok miatt télen olvad a jég ott, a fényvisszaverés miatt. Ők mondták! Meg a díja se lenne kifizethető. A tavalyi még mindig az én zsebemnek tartozik 80.000 ft-tal, mivel a jó Mavamsz sz..ik fizetni. Az Autópiacra én közvetítettem ki a Bogarasokat, én viszont leléptem onnan, mert az igazgató ránk akart emelni menetközben, és egyik résztvevőnek sem tetszett a helyszín.
Ott volt már 1998-óta. Kinőttük azonban, és elhagytuk vagy 3 éve. Ide, vagyis a felvonulási térre a csúcsévben, 2003-ban, már 550 jármű, és többezer érdeklődő jött ki. Ez már oda végképp nem fér el.
Én nemtom, hogy is szokott ez a május 1-i tali menni, de sajnálom, ha nem lesz. Egy ötletem azért volna... Nem-e lehetne-e esetleg a közlekedési múzeummal karöltve megrendezni? Esetleg annak a parkolójában? Vagy az nem az ő parkolójuk ami ott van? Mégiscsak van közük az öreg autókhoz, és így a helyszín se sokat változna...
A május 1-jei talival kapcsolatban írok. A minap egy kispolskis oldalon ezt olvastam: "2005.05.01. - Budapesti kistalálkozó
Találkozás valamikor a délelőtt folyamán a Lurdy-ház külső parkolójában.
Onnan csoportosan átvonulunk a Szocialista autóipar gyöngyszemeinek találkozójára a Közlekedési Múzeumhoz. Utána az időjárás függvényében várhatóan egy szolid kirándulós találkozó várható."
LittleBoy, mire gondolsz, mi _helyett_ kéne 2005-tel foglalkozni? Mellesleg erre van külön topic. Egyébként nagyjából jól látod a helyzetet, valóban tudják ők is, hogy ez az egész úgy ahogy van hülyeség. Ja és a politikai rész is stimmel, tényleg szerepe volt a 2008-as haladékban a választásoknak.
na most senkinek se akarok bepofázni, de mellékesen sztem a 2005-EL KÉNE FOGLALKOZNI!!! akárhogy nézzük az a leghamarabbi időpont ha 2005öt elintézzük akkor lesz időnk gondolkozni 2008ra....ha egyáltalán komolyan gondolták és nem csak szivatnak minket.....SŐT! sztem már ők is rájöttek hogy ez baromság csak szégyenlik bevallani h hülye törvényt hoztak, mert ez rossz fényt vetne a kormányra és ők meg ugye féltik a helyüket & a fizetésüket.....