Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


A Klubelnök Fóruma

Itt lehet feltenni a Klubelnöknek szóló kérdéseket - kérünk mindenkit, hogy az itt feltett kérdésekre való válaszadás lehetőségét hagyjuk meg neki !

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

1026 Major Csaba 2007-11-09 06:24:07

Elnökúr!
Hallottam ám tegnap este a Kossuth rádióba negyed tíz körül a riportot!
Gratulálok a tárgyilagosságért!
Még sok sikeres rádió+tv interjút !

Üdv.:csabesz!

1025 Muczán Gábor 2007-11-08 07:03:49  Előzmény:kirchner krisztián: 12915

hanzo!

Ahogy írtad, "Móricka" jellegű az átép dok. A lényeg, hogy ez viszont ismert az engedélyezési csoport előtt, és csak ráütik pecsétet.
Ha előállnánk egy akadémiai értekezéssel, biztos kitalálnák hogy az 1280-ik sorban egy szilárdsági számításban 1%-os eltérés van
Szóval az egyszerűség, és a kapcsolat a döntő!

Viszont megtekinthetsz nálam, vagy sok klubtagunknál átépítéseket, és az visz a legelőbbre.
Az átép dok csak a papírmunkához kell, nem a tényleges munkához!

MG

1024 Grõb Gyula 2007-11-07 21:44:26  Előzmény:kirchner krisztián: 12915

Nekem van.

1023 kirchner krisztián 2007-11-07 20:00:10

Üdv! Érdekelne hogy a Fiat motoros átépítésről van-e megtekinthető tervdokumentáció,vagy mind külömböző.Csak azért hogy milyen komolyságú ez az egész.(Építettem VW-Trike-ot,nagynehezen szereztem egy doksit,aztán jót derültem a gépészmérnök által készített néhányvonalas móricka-rajzon.)
Szóval jó lenne tudni milyen részletes követelményekre számíthatok!
Előre is kösz!

1022 Molnár György 2007-11-07 17:59:00

Gratuláció Gábor a tv-s szereplésért.
RTL Klub-on

1021 Major Csaba 2007-11-07 06:48:10  Előzmény:Muczán Gábor: 12912

Heló Elnökúr!
Érdeklődnék, hogy "klubmatricát" hol tudnék beszerezni? Sajnos nem tudok a Múzeumi Talira menni!

Kösz, üdv.:csabesz!

1020 Muczán Gábor 2007-11-06 16:56:57  Előzmény:Gyapjas Gergely: 12911

strabi!

18 óra fele gyülekezünk. Aztán emlékezünk, meg beszélgetünk.

Közben átadom a frissen megjelent Trabant-Story könyvet aki szeretne venni. Ugyanígy a rendszámkereteket-klubmatricákat is.
Aztán, a hideg úgyis véget vet egyszer a dumálásnak is, és szépen hazamegyünk.

MG

1019 Gyapjas Gergely 2007-11-06 16:03:57

Helló Gábor!

A holnap esti progammról tudsz bővebbet mondani?

1018 Antal Petya 2007-11-05 20:54:49  Előzmény:Hudák Zoltán: 12897

Köszi!

1017 Muczán Gábor 2007-11-05 20:47:26  Előzmény:Rell Miklós: 12908

Grisa!

Nekem van sok fotó!

ha másképp nem nyisd meg a főoldalról a blogs-nál. Barnás könyvecske!
Aztán scroll sokat, lapalján meg vagy 3 next page, és sok kép bennük.
Butábban nem tudtam leírni!

MG

1016 Rell Miklós 2007-11-05 19:17:32  Előzmény:Muczán Gábor: 12907

Hmmm... Csak én nem látok itt egyetlen fotót se? A szöveg meg nekem hosszú...

1015 Muczán Gábor 2007-11-05 18:22:38

[url]http://www.trabanttrek.org/blogs.html[/url]

Ide nézzetek fel!

Az öreg jobbkormányos Merci, ami oly sokszor vitte a cuccokat a talijainkra, és a Trabik, amiket a csapatnak építettünk!

Szóval a Trabik Tajikisztan és Türkmenisztán homokját nyelik, de még harcban állnak!

MG



[i](Módosította Grisa 2007.11.05. 20:16-kor)[/i]

1014 Tóth Gábor 2007-11-05 15:25:51  Előzmény:Muczán Gábor: 12899

AZ is, meg nem szeretném elfelejteni a tanultakat

Tudom, ma voltam zöldkártyásztatni a kocsit
Csak jövőre nem tudom milesz majd

Rendben akkor addig is melegen tartom a kezem, nehogy lefagyanak a végtagjaim


SZH
[i](Módosította wartburg353w 2007.11.05. 16:26-kor)[/i]

1013 Hudák Zoltán 2007-11-05 13:45:49  Előzmény:Muczán Gábor: 12904

Ha minden jól megy szerdán és csütörtökön megyek. A szerda az még nem annyira biztos, lehet hogy elmegyek az asszony pajtással a szülészetett megnézni,mert csak hetek vannak hátra azt tudod de a csütörtök az 100%.
A pihenés milyen volt?????
[i](Módosította Hudee 2007.11.05. 14:48-kor)[/i]

1012 Muczán Gábor 2007-11-05 12:46:50  Előzmény:Hudák Zoltán: 12903

Hudee!

Őszi szüneten voltunk a családdal, de mától vagyok. Nem baj hogy addig válaszoltál.

Te mikor jössz a klubirodába?

MG

1011 Hudák Zoltán 2007-11-05 11:32:18  Előzmény:Hudák Zoltán: 12897

Jah és bocs hogy helyeted válaszoltam erre a kérdésre gábor csak pont nem voltál itthon

1010  Bandi 2007-11-05 09:59:33  Előzmény:Muczán Gábor: 12901

Ok!
Köszönöm,majd jelentkezek!

Bandi

1009 Muczán Gábor 2007-11-05 09:52:53  Előzmény: Bandi: 12900

Bandi!

Igen, mondd fel a meglévőt!
Aztán mailban mehet tovább a dolog!
Menj fel a kedvezmenyesbiztositas.hu ra, az oldalunkra.
Töltsd le a cuccokat, és boritsd rá a klub mailcímére!

Ha elakadsz, inkább hívj!

MG

1008  Bandi 2007-11-05 09:34:10  Előzmény:Muczán Gábor: 12899

Szia Gábor!

Csak érdeklődni szeretnék hogy hogyan kell a biztosításomat módósítani!
Szüntessem meg a mostanit és utána menjek fel hozzátok, vagy itt is el tudom intézni?
Most is az Allianz-nál vagyok!

Válaszodat előre is köszönöm!

Bandi

1007 Muczán Gábor 2007-11-05 06:46:13  Előzmény:Tóth Gábor: 12898

De sürgős

Az első két hétben felvett biztosítások anyagai feldolgozandók!
Ma /nov. 05 hétfő reggel/ vagyunk a 0. percben. Mostantól jönnek az átkötések. Az új ügyfelek. Aztán borul az adatözön!
Addig tartsd edzésben az ujjaidat!

MG

1006 Tóth Gábor 2007-11-04 23:14:22

Kedves klubbunk elnöke!


Szeretném megkérdezni, hogy én mint az 1-es számú otthoni titkár(nő).
Mikor kapom kézhez kicsiny munkámhoz szükséges csomagomat?

Válaszát előre is köhögöm...öh..köszönöm

Nem mély de annál is nagyobb tiszteletlenséggel: Szénaboglyahajú



(csak vicc)
[i](Módosította wartburg353w 2007.11.05. 00:14-kor)[/i]

1005 Hudák Zoltán 2007-11-02 16:57:11  Előzmény:Antal Petya: 12896

Nem nem itt,vagy irsz egy mailt a trabantklub@invitel.hu cimre vagy felhivod kedves irodavezetö kisasszonyunkat Csillát és nála megrendeled a könyvet.
[i](Módosította Hudee 2007.11.02. 17:57-kor)[/i]

1004 Antal Petya 2007-11-01 12:24:28

Tiszteletem!

Engem a Trabant Story érdekelne itt fel lehet iratkozni?
Bocs ha rossz fórumra írtam, de nem találtam alkalmasabb helyet!

köszi! Petya!

1003 Tóth Gábor 2007-10-25 12:27:19  Előzmény:Muczán Gábor: 12894

MAjd legközelebb visszem és akkor befestem vele az elnők úr arcát, aztán gyöze majd lemosni

1002 Muczán Gábor 2007-10-25 06:15:13  Előzmény:Tóth Gábor: 12893

wartburg353w!

Gyertek! Van bőven mit egyeztetni!
Én épp a minisztériumi beadvány zárószavait írom.

Találtam 1 liter acetont a garázs mélyén
Körömlakklemosó már van! A lakkot hozza a titkárnő



MG

1001 Tóth Gábor 2007-10-24 20:23:23  Előzmény:Muczán Gábor: 12892

Szia Gábor!

Remélem nem fogok majd reggel zavarni, de Hudeet elkisérve majd én is felmegyek hozzátok a Novemberi Titkárnői állásommal kapcsolatban

SZH

1000 Muczán Gábor 2007-10-24 20:18:33  Előzmény:Hordós Márton: 12891

maroko!

Mint a klubé, mivel azt is ő olvassa legtöbbet!

trabantklub kukac invitel pont hu

MG

999 Hordós Márton 2007-10-24 18:49:20  Előzmény:Muczán Gábor: 12887

Csillának mi az e-amil címe?
Üdv.:Maroko

998  Bandi 2007-10-24 10:19:45  Előzmény:Muczán Gábor: 12889

OK!
Köszönöm előre is!

997 Muczán Gábor 2007-10-24 10:04:17  Előzmény: Bandi: 12888

Az átkötés miatt már nov 05 -től intézkedhetsz a klubirodánál. Hívd Csillát a Húsz 46105-56-on. Ez már független minden levéltől. A levél 15-én megy ki csak, mert 3000 db-ot kell csomizni, és nem kis feladat!
A jövő évi tábla fenn lesz jövő héten, vagy okt 31-én a napilapokban is!

MG

996  Bandi 2007-10-24 09:43:16  Előzmény:Muczán Gábor: 12887

Szia Elnök Úr!
Nem akarok zavarni,csak érdeklődnék hogy kb. mikor jön a biztosítós körlevél amit az őszi talin emlegettél!Mert akkor úgy intézem az ügyeimet!:-)
Előre is köszönöm!

995 Muczán Gábor 2007-10-24 07:38:41  Előzmény:Hordós Márton: 12886

maroko!

Megkaptam, jó a gép, be van véve a rendszerbe!
A Csillával jövő héttől intézheted mailban a biztosítást. Már ne itt!

MG

994 Hordós Márton 2007-10-23 14:07:08

Üdvözletem Elnök úr!
Megkapta a e-amilomat a képekkel.
Üdv.:Maroko

993 Tóth Gábor 2007-10-23 10:09:05  Előzmény:Muczán Gábor: 12884

TWK001!

Ezt én el is fogadom és megértem éppen ezért keresgélek és nyitott szemmel járok ha wartburgot láttok

Természetesen azért kutakodok, hogy kiderüljön az, hogy ünnepelni sajnos jövöre még nem tudunk mert igaz megünnepelhetnénk az elődőt is, de az nem lenne teljesen helytáló, hiszen az még csak elődje a wartburgnak hiába is hasonlit rá és az alapja. De nevében még nem hordozza a wartburgot.

Warburg353w "Szénaboglyahajú"

992 Muczán Gábor 2007-10-23 09:51:34  Előzmény:Tóth Gábor: 12882

wartburg353w!

Igen! Innen "ollózott" Peet is, de csak az idézet utolsó mondatát!
Az "ős" helytálló is lehet, de csak ős akkor is. És sajna ez még nem Wartburg! A Wartburgot 1955-ben "vezették elő ezen a néven /most tekintsünk el az ilyen néven említett XIX. sz.-i tüzoltójárművektől, egyéb járművektől/ és 1956-ban kezdték forgalmazni!

1948-ban pedig leginkább a VVB-t ünnepelhetjük! A VVB /Vereinigung Volkseigener Betriebe- Népi tulajdonú Üzemek Egyesülése/ pedig az államosított autógyárak pártirányítás alatti mindenhatója volt!
A lszövetségesek által ebombázott,ill. szovjet megszállók által elhurcolt komplett gyárak szánalmas maradékát a korábbi tulajdonosoktól "hivatalosan" nevüket is átvéve egy darabig", elvették, és "szocialista tulajdonba" helyezték.

Erről inkább mondjuk emlékezni illik, mint ünnepelni. Mert ez nem biztos hogy fényes esemény volt a történelemben.

A most megjelent Trabant Story című könyvben is érdekes részletek olvashatók erről.

A jövő évi ünneplések/megemlékezések összeállításánál érdemes figyelembe venni a most felmerült adatokat.

A cél a jövő évre, a kerek jubileumokról való megemlékezések!
20-30-40-50-60 évvel ezelőtti dolgok felidézése!

Igen ösztönző jellegű volt számunkra, és kérek továbbra is mindenkit, hogy szorgosan gyűjtse a dátumokat, adatokat. Ezáltal egy közös munka révén tudjuk tájékoztatni a hobbiautós társadalmat, és építeni a közös érdeklődési területünknek helyet biztosító Klubunkat!

Kösz mégegyszer mindenkinek!
[i](Módosította TWK-001 2007.10.23. 11:56-kor)[/i]

991 Rell Miklós 2007-10-21 18:26:08

Egy halk kérdés hozzá nem értőként: Ha a Watrburg-elődnek mondott autót Zwickauban gyártották (ha jól követem az eseményeket), akkor mit gyártottak abban az időben Eisenachban?

990 Tóth Gábor 2007-10-21 16:45:58

Én úgy érzem, hogy a válasz még mindig az a kérdésre, hogy:
"1948-ban tűnt fel újra az DKW F9-es a Lipcsei Tavaszi Vásáron...."
Vagy ez, de ez igazából csak az őse, de nem maga a wartburg:
"Elérkeztünk 1953-hoz. Ekkora az IFA F9 gyártása átkerült Eisenachba. És ha valaki elszántan keresi a Wartburg ősét, akkor nyugodton kimondhatja, hogy az IFA F9 személyében rátalált!
Az F9-es típus átesett néhány módosításon, ráncfelvarráson, és ez elég is volt ahhoz, hogy típusjelzését megváltoztassák 309-esre. A hármassal kezdődő, 3 számjegyű típusjelzés már sokat sejtet egy igazi Wartburgosnak."

Kis olvasnivaló: [url]http://perosz.tvn.hu/wartburgologia.html[/url]
[url=http://perosz.tvn.hu/wartburgologia.html]Wartburgológia[/url]

989 Muczán Gábor 2007-10-21 13:54:20  Előzmény:Simon László: 12880

TWK012!

Köszi. Hát a kérdésre most nehéz a válasz! Segítsetek tovább nyomozni!
De egy biztos bármelyik autót is csak a nevén ildomos ünnepelni!
A nagy kérdés, milyen tipusú és elnevezésű autó debütált 1948-ban.
Elővettem a Shrader-Motor-Cronic német járműves szakkönyvkiadó Wartburg 311-312 című könyvét. Ez a címe egyszerűen, semmi sallang.
Ki sem kell nyitni, mert a borítón a cím után ez áll: 1955-1966. Ennyi!
A Die Wartburg-historie című fejezetet, mellyel e könyv kezdődik, lefordítjuk majd, asszem Bárány Andrissal, és feltesszük ide.
Azt írják mindenesetre, hogy a háború előtti DKW F9 volt a valamikori Auto-Union utolsó ilyen kisautófejlesztése, és a mintájára gyártott IFA F9-est kellett teljesen új "Eisenacher" autóvá fejleszetnie a tervezőgárdának, mert a háború utáni BMW-EMW konfliktus után nem kívántak egy hasonló Auto-Union- IFA jellegű konfliktust. A legfőbb nyomás azonban a párt részéről jött, hogy végre mutassa meg a népi tulajdonú /államosított/, szocialista autógyártás, hogy saját lában állva is meg tud küzdeni az imperialistákkal! Szóval, a 311-es modellel igazából kitörést vártak a kölcsönlicences korból, igy a gyáriak részéről az előd F9 szegény igazából egy felejteni kívánt múlt volt inkább mint elődmodell. Wartburg meg még kevésbé!


Azt kell megállapítanunk mostmár közösen, mint írtam fent:

"milyen tipusú és elnevezésű autó debütált 1948-ban???"


MG

988 Simon László 2007-10-20 14:04:26  Előzmény:papp péter: 12875

Oké oké,de az 1948-as évre csak F8-at találtam .Több könyvben is az F9-est 1953-as megjelenését írják Eisenach-ban,előtte Zwickau-ba irják az akkori Audi gyárba.Akkor most milyen autó is??Audi ? Trabant ? Wartburg ?
Laci

987 Simon László 2007-10-20 13:51:53  Előzmény:Tóth Gábor: 12874

Namost ha 1953 ban kezdték gyártani az F9-est akkor az nem jövőre lesz 60 éves.
Laci

986 Muczán Gábor 2007-10-20 06:09:59  Előzmény:papp péter: 12876

Sziasztok!

Asszem a legjobban tesszük, ha jövőre megünnepeljük az IFA F8 nevű gépkocsi 60. születésnapját. Igen, 1948-ban mutatták be, ill. kezdték gyártani az IFA F8-at, mely most 60 éves lesz.
Beteszünk, képeket, linkeket. Írunk, fordítunk, beemelünk történelmet azokról a pillanatokról, mikor az egyre inkább elégedetlenkedő BMW gyár nyomására inkább a DKW génjeit hordozó modell gyártását elhatározták, ill. beindították.
Várunk minden ilyen anyagot, hogy felkerülhessenek a honlapra!

IFA F8=60!

MG

985 Hegyesi Gyula 2007-10-19 16:20:19

Na végre!Legalább egy ember érti!!!!!!!!!(PEET)
Pedig nem kell nagy logikának lenni hozzá!!!!

984 papp péter 2007-10-19 14:21:10  Előzmény:Tóth Gábor: 12874

a lényeg röviden:

elkészült az első púpos Wartburg (ekkor még EMW 311 néven).



F9 autó alapjaira épülő új autó neveként kelt újra életre. Az első modell a 311-es (nagykerekű, 15 collos

Az F9-es típus átesett néhány módosításon, ráncfelvarráson, és ez elég is volt ahhoz, hogy típusjelzését megváltoztassák 309-esre. A hármassal kezdődő, 3 számjegyű típusjelzés már sokat sejtet egy igazi Wartburgosnak.

csak a 48as lipcsei bemutató hiányzik innen és már meg is vagyunka 60as számmal!

983 papp péter 2007-10-19 14:18:24  Előzmény:Simon László: 12871

f9ről volt itt szó nem f8ról!

982 Tóth Gábor 2007-10-19 10:49:07

Szeretnék közé tenni 1-2 szöszenetet a témával kapcsolatban amit a neten találtam:

1.

"Mivel a BMW ugyancsak lázongott típusainak engedély nélküli gyártása miatt, 1953-ban átálltak a DKW F9-esének utángyártására. A típust továbbfejlesztették. Meghagyták a háromhengeres, kétütemű blokkot, az alvázas felépítményt, a vízhűtést és a fronthajtást, és 1958 október 18-án elkészült az első púpos Wartburg (ekkor még EMW 311 néven).
1956 januárjától már Wartburg 311 néven, a limuzin mellett négyüléses kabrió, vászon tolótetős Camping és limuzin, valamint háromajtós kombi változatban árulták a korszerű, 900 köbcentis motorjából 37 lóerőt kipréselő, 900 kilós, 115 km/h végsebességre képes autót. Mielőtt végleg szétterjengene ez a keretes a cikkben, térjünk át kivonatos kronológiára"

2.

"A márka történte 1898-ban kezdődött, amikor az Eisenachi Autógyár Automobilwerk Eisenach először nevezte így egyik modelljét, amely ezen a néven 1904-ig készült. 1930-ban az Austin 7 egyik licencének a sportváltozata neveként ismét megjelent a név.

1956-ban a VEB Automobilwerk Eisenach az IFA F9 autó alapjaira épülő új autó neveként kelt újra életre. Az első modell a 311-es (nagykerekű, 15 collos) típus 1965-ig készült nagy sikerrel, köztük olyan változatokkal, mint a kétüléses 313 sport, amiből Magyarországra összesen néhány darab került, elsősorban színészekhez."

3.
"Németország keleti és nyugati törése 1949-ben következett be, a keleti részen maradt gyár 1950-től IFA néven működött, az autók BMW helyett EMW emblémát viseltek, ahol az E betű Eisenachra utalt. 1952-ben a BMW kifogást emelt, hogy ne gyártsák tovább a típusait, így egy évvel később már a zwickaui Audi gyártól átvett DKW F9 (EMW 309) szerepelt a programban, és a mérnökök ennek alapján kezdték el egy korszerűbb modell kifejlesztését - ez pedig nem volt más, mint a Wartburg 311/312.1955. október 18. Ez a dátum köthető az első 311-eshez, amit ekkor még nem Wartburgnak, hanem EMW-nek hívtak. Ebben az évben 161 darab előszériás limuzin, valamint 1 darab háromajtós kombi készült el, 900 köbcentis, háromhengeres, 37 lóerős motorral, amivel kb. 115 km/h volt az elérhető legnagyobb sebesség..."

4.
"Az F9-es típus átesett néhány módosításon, ráncfelvarráson, és ez elég is volt ahhoz, hogy típusjelzését megváltoztassák 309-esre. A hármassal kezdődő, 3 számjegyű típusjelzés már sokat sejtet egy igazi Wartburgosnak.

Wartburg 311

1955. október 18-án látta meg a napvilágot az eisenachi autógyárban a 311-es típus első darabja. 1965-ig mintegy 260 000 Wartburg 311-est gyártottak le, és adtak el. Ennek 51 százalékát külföldön értékesítették."

Egyenlőre ennyit találtam,de fojtatom a keresést.
(Tudom, nem sok új, de legalább inmfok )

Wartburg353w

981 Muczán Gábor 2007-10-19 10:20:29

Egy biztos, hogy minden egyes gyártmány-, és típusváltozat gyártásának a kezdetét közösen figyeljük, és ünneplünk majd mindíg. Voltak mindkét gyártmányban kombik, pick-up, Camping, coupe stb kivitelek, melyek különböző időpontokban kerültek bemutatásra, /általában a Lipcsei Vásáron/ ill gyártásba, és őróluk megemlékezünk hogy mindíg teljes legyen a kép.

Kérem a hozzáértőket hogy árgús szemekkel figyeljék az aktuális időpontokat!

Most hogy végre erőteljesen felfejlődött a Wertburg szekció, kérem őket is a részvételre ebben.

Örvendetes hogy pl az őszi tali szervezésében már 4 Wartburgos is segédkezett, akik tavaly ill tavalyelőtt léptek be, és most végre lekesen beépültek a klubba, és a szervezőmunkába is. Köszi

MG

980 Muczán Gábor 2007-10-19 10:09:29  Előzmény:Simon László: 12871

TWK012!

Igen, a Dornburgi Wartburg Treff szervezői, akik a legnagyobb talit jegyzik németországban, ők 2005-ben emlékeztek meg szerényen az ötvenedik szülinapról. Az F8-at ráadásul az AWZ /Automobilwerk Zwickau/ üzemben gyártották a háború után, egészen a rövidéletű P70 gyártáskezdetéig.
Sajna sem így, sem úgy nem tekinthető közvetlen Wartburg 311 elődnek ez a modell. Ez a legnagyobb bökkenő ebben az ügyben.



A zárt topicot nagyon megterhelő most létrehozni, lehetne még emailkör is, de legyen akkor itt megvitatva az ügy!

EnergieQuality!
Azért gondoltam zárt módon, mert mint ahogy Te is írtad nem tudsz érdemben hozzászólni, de azért kifejtetted a véleményedet, úgy megteszi ezt majd olyan is, aki szakmailag nem igazán kompetens, csak éppen érzelmektől fűtve, szópárbajjá alakíthatja az érdemi hozzászólásokat, úgy hogy azzal előre nem viszi az ügyet, és mindenkinek elmegy a kedve az egésztől.
De most mégis ez utóbbi verzió lesz.

Tessék még hozzászólni szakértők!

Kösz!

MG
[i](Módosította TWK-001 2007.10.19. 12:11-kor)[/i]

979 Simon László 2007-10-19 09:28:55  Előzmény:Katona Zoltán: 12870

Sziasztok !

Tíz évvel ezelött nem emlékszem,hogy nagyon ünnepelték volna az 50.szülinapot pedig az azért fél évszázad,erről valakinek valami infója?Dornburgba 2005-ben ünnepelték a wartburg 311 50.szülinapját,2006-ban pedig a 353-as 40.szülinapját,de 1998-ban nem nagyon emlegettek semmilyen szülinapot.
Én abba se vagyok biztos,hogy az IFA F8-at Eisenachba gyártották volna,namármost,ha a név se stimmel meg a gyártási helyszin se akkor most tekinthető-e elődnek?
Üdv: Laci

978 Katona Zoltán 2007-10-17 20:31:10  Előzmény:Tóth Gábor: 12869

Én érdemben nem nagyon tudnék a dolhokhoz hozzászólni, de azt nem értem miért kell titkos fórum? Ha weben akarjátok megbeszélni akkor méltánytalan lenne a kizártakkal (be nem engedettekkel) szemben.

Egy ötletem azért lenne, mégpedig az, hogy Dornburgban jövőre ünnepelnek-e?! Ha igen, akkor nekünk is illik, ha nem, akkor véleményem szerint felesleges lenne. Mert hát én úgy gondolom, hogy ebben illene követni a németek példáját.

Nyílván a Trabi 50 éves szülinapja sem csak a Magyaroknak jutott eszébe...

977 Tóth Gábor 2007-10-17 18:35:07

Sziasztok!

Szerintem az lesz a legegyszerübb ha tényleg utána járunk majd a dolgoknak.


A Wartburg vs.Trabant felállásról meg az a véleményem, hogy meg kell mutatni, hogy mi is itt vagyunk HÉJ! Ha már eset szó a klubtag vagy nem klubtag kérdésről én pl nem vagyok az, minddig eltolodik a belépés, de majd januárban
Részemről az a véleményem, hogy ha lesz ünnepség minimum akkora lesz amien a trabié is volt/van.
Csak egy dolog kell hozzá az, hogy Aktívan mutatsuk, hogy vagyunk létezünk.

TWK001!

Van egy ötletem a megbeszéléssel kapcsolatban, úgy hogy prokeenak se kelljen "szenvednie" a titkos fórum topiccal. Príviben elküldöm az ötletem.

Privát elküldve!

Wartburg353w

[i](Módosította wartburg353w 2007.10.17. 21:02-kor)[/i]