Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Holnapra tudom prezentálni a P70 és a Trabi 600 feliratokat. Még ázik a felfogatócsavarokon a csavarlazító. Komplett karosszériaelemek meg nem férnek rá a szkennerre
én corelben, Flucky meg cad ben, átküldte nekem a trabilogot+feliratot+wartburg logot, a trabik ugye megvannak, a waresznek már csak a szöveg kell rá, az embléma megvan, dobd rá a szöveget, mert én mindájrt mek haza, sanszos h ilyen betűtípusunk nem lesz:-), ahhoz meg h megrajzoljuk, xar a felbontás, hova küldjem, corel 11 jó?
[justify]Akkor rendben van. Sajnos itt a klubon belül is vannak még fehér foltok a fejekben. Sokan azt hiszik, hogy katalizátor nélkül nem lehet átíratni egy 2T-t. Ez még nagyobb zöldség, és igazából nem is tudom honnan eredhet, mert ezt már nem lehet a médiára kenni. Ha a tagoknak úgyis megy ki valami levél vagy e-mail, akkor mellékelni kellene egy homály-oszlató levelet is, hogy legalább mi itt klubon belül lássunk tisztán. [/justify]
amiket [url]https://www.cartype.com/page.cfm?id=482&alph=all&dec=all[/url]találtam, azok jók, elkezdtem őket vektorizálni, de csak hétfőn tudom folytatni, mert nem leszek itthon 7végén. Egész jók lettek. [i](Módosította Flucky 2008.04.17. 15:15-kor)[/i]
vektorizálnám őket, ha lenne mit, próbáltam a barkast, de naon ótvar, xar pixeles, nem lesz jó. jöjjenek a scennelősök azt akkó pik pak megvannak a logok, feliratok
A jublogós pólóknál már megismert 8 színből fogunk gyártatni. Mindegyik szín jól ment, még a világoskék is, amiért fiatalabb koromban köveztek embereket A Jim divatba hozta a feketét is, nem győztük "pótgyártani" Szóval ez nem igazán gond!
Minél több verzió, annál jobban megtalálja mindenki a számára megfelelőt! Ha a verziókat említjük, akkor csak a feliratos verziók fognak játszani vagy szóba jöhet képes is?
Arról van infó, hogy milyen színekben lesz rendelhető? Talán érdemes lenne megvitatni, hogy melyik lesz/lenne a legkelendőbb, hogy abból rendelni többet.
Akkor várom BGT-től a cuccot. Tsaby ötlete akkor felkerül a befutó 3-ba.
LMair!
6000 pezó a szita. Annyival drágább a cucc. Sztem ez bírható, növeli a választékot. A klubtagoknak eladott pólóknál nem számít annyira az elérhető haszon. Normális árba belefér, és csá. Csinálni kell, hagy örüljünk. Számlát ugyan nem igen akarnak adni a gyártók, és kb 5-600.000 Ft lesz a cech summában a sapikkal. De sebaj, amit itt nem nyerünk, az bejön külhonban.
Említettétek a galléros, sweet shirt verziót. Nos az is igen jó ötlet! De én "pénzügyileg" türelmet kérnék jövő évig. 3-500 darabra kapunk jobb árat, és az sok lenne. Ha jól fut az idei verzió, akkor jövőre jöhet az újítás.
Ezek a sapkák, pólók egyébként kiválóak a találkozókon helyezést nyertek plakettjei mellé ajándéknak, meg a Klub munkájában segítőknek szerény, de kedves jutalomként. Sikeres volt tavaly Alsóörsön is az "osztogatás"
Hát igen! Ez az összes márkát tömörítő "Nagy Állami Szervezet" logója. Tulajdonképpen alaplogó. Ennek kéne középen lennie, vagy olyan mutációt is kéne csinálni, ahol csak ez van a póló hátán nagyban?!
Ne is mondd! A média akkora cső hülyeségeket beszél, hogy.... A szerencsétlen ZK-s meg ugye olvassa a tízórai szünetben, meg bármikor a full láma újságírók cikkeit. Egy kettő azért utánanéz, de "közlönyben leközölt közlemény" híján nem léphet. Meg valljuk be, örül is hogy elhajthatja a 2T-seket, mert megszabadul egy halom macerától.
VISZONT: ha aláírják a rendeletet, akkor egy teljeskörű felvilágosító kampányt indítunk -lobogtatva a közlöny ránk vonatkozó részét-, bevonva a szaksajtót, Magyar Autóklub vizsgáztató biztosait is. Valamint egy kocsit lemérünk dzsuvás kipufogóval, ócska olajjal, aztán normál, de új kipufogót rakunk rá, belövetjük a karbiját, szinetikus bázisu 1:70-80-as keverékkel megmérjük. Ha szebb eredményre jutunk, az közzétesszük a szaksajtóban, ahol lehet.
Idén 2x is voltam autókért arra. Először Glasgow-Newcastle-London-BP útvonalon csurogtunk, márciusban meg Leedsből hoztam be a hétköznapi, járós, nyúzós economy car-omat. Ha tudom merre vagy beugrottam volna.
Tök ciki volt, a fapados Ryanairrel fejenként 6500 Ft-ért /nem elírás/ jutottunk ki Londonba. Autóval vissza meg volt vagy 70.000 Ft
Szóval nagyságrendekkel olcsóbb röpködni. Komolyan elgondolkozom hogy kéne venni egy repülőt
Szóval kezdjük lassan a scannelést, ami megvan. ami nincs, arra meg lejjebb a felhívás, várom a tagok "reakcióit"
Javaslom, hogy a klub írjon levelet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, azoknak az anomáliáknak a kivizsgálása érdekében, miszerint egyes környezetvédelmi felülvizsgáló állomások (zöldkártyások) kerek perec megtagadják a kétüteműek bemérését. Ez a megengedhetetlen gyakorlat egy tévedésen alapszik, amit a média terjeszt, nevezetesen hogy szerintük kötelező ezekre a járművekre a katalizátor, ám ezt mindannyian tudjuk: TÉVES. Érzésem szerint egy felvilágosító kampányra lenne szükség, aminek a mérőállomások lennének a célpontjai. Azt gondolom, hogy ennek hiányában a küszöbön álló halasztástól függetlenül, az állomások a friss (2004 után) 2T tulajdonosokká lett emberekkel szemben is ezt a katalizátort elváró, rendkívül bosszantó hozzáállást fogják tanusítani. Szívem szerint mennék a közgyűlésre is ezt elmondani, de úgy néz ki nem jut rá időm.
Ötlet: A póló ujjára (jobb-bal, vagy csak az egyik) lehetne-e nyomtatni. Esetleg az ismertebb márkákból (Trabant 601, Trabant 1.1, Wartburg 1.3) ilyenekre gondoltam. Úgymond a "póló viselőjének autója" címmel. Nem nagy felirat, csak mint megjegyzés. Ha kivitelezhető. És ha nem bonyolítja túl a dolgot.
Akkor egy olyan akcioterv kene, hogy valaki berakja egy vodorbe az osszes emblemat, ami letezik, elballag vele egy olyan helyre, ahol be tudjak szkennelni es 300dpi-vel beszkenneli nekem. Aztan a kepeket felrakja eredeti mertben valami tarhelyre, mert agyuval nehez atloni ide a szigetre. Aztan majd ha megvan minden vektorosban, majd tervezunk polot is.
Bevallom PhotoShopban nem nagyon tudok rajzolni, szerkeszteni, tehát ebben nem/nem nagyon fogok tudni segíteni. Találtam egy-két logót, de valszeg ezek nem túl használhatóak, talán jobb mint a semmi. A többi tagnál szerintem jobbak is akadnak! Linkek alul...
Mivel az A4-es méretet és annak korlátait mondtad a hátuljára, ezért egy javaslat, hogy ott a főbb modellek (Trabi, Waresz) nagyobbak és a többi kisebbek lehetnének. Csak felirat férne el, vagy esetleg ezeknek inkább a képe is? Talán kicsit feltűnőbb lenne, mint egy logó.
Zee-vel nemrégiben néztünk pólókat, amire feliratot csináltunk volna, ott a szokásos nagyú pólón kívül lett volna galléros póló is. Tudom drágább, de hátha akad arra is érdeklődő. Csak javaslat.
Trabant logók, és púpos képek: [url]https://www.cartype.com/page.cfm?id=482&alph=all&dec=all[/url]
IFA logó: [url]https://www.cartype.com/page.cfm?id=1727&alph=all&dec=all[/url]
A jublogós póló éve lejárt. A pólók nagy sikert arattak. El is fogyott mind! Azaz 2 db maradt, nagyobb gyermekre /152-164 cm-es/ sötétzöld színű. Ha valakinek még kell, félrerakjuk.
Az új klubos póló tervezéséhez viszont segítséget kérünk mindenkitől/bárkitől.
A 12 éve futott klubos póló mintájára /csak sokkal jobb anyagból és sok színben/ az elején lesz a Trabant-Wartburg Klub csík, címmel a matrica mintája szerint. A hátoldalára pedig egy A/4-es álló mezőben spontán szétszórva az összes NDK gyártmányú szgk scannelt márka és tipusfelirata. Először is tippeket várok hogy mi legyen rajta. Spontán leírom az alapokat, aztán ki-ki tegyen hozzá ami eszébe jut.
A második kérés, hogy segítsetek ezeket az eredetiekből szépen bescannelni, vagy inkább a netről letölteni a teljesen "hivatalos" mérethű feliratokat. Majd azokat vektoros formába dolgozni. eNix kolléga már kiváló segítséget nyújtott ilyesmiben. Nos erre várok összmunkát.
Akkor most a feliratok: Márkafeliratok vagy emblémák: AWZ, Trabant/ IFÁs-nem IFÁ-s/, Wartburg /új vagy a régi?/, Barkas /B-s szárnyasembléma, vagy a feliratos/, nagy IFA felirat az IFÁ-ról, P70 F7-és 8, 9... meg még ami van
Szóval még ami eszetekbe jut. A lényeg, hogy ezeket kellene megszerezni, a formakészítéshez megfelelő formába dolgozni, illetve elhelyezgetni egy A/4 formátumon elszórva, spontán. Gátat szab a méret, úgyhogy addig lehet csak kicsinyíteni a feliratokat/emblémákat amíg az esztétikus és olvasható. Ha több jön össze mint amennyit elbír a felület. A gyártóval megpróbálok egyezkedni, hogy a póló hátuljának minél nagyobb része legyen nyomtatva, hogy több felirat elférjen. De a kiindulás egyenlőre az álló A4.
A KvVM /Fodor Gábor Miniszter/ lehúzta ugyan 4 évről 3 évre a haladékunkat, de legalább mostmár mind a 3 minisztérium államtitkárai és Miniszterei készek aláírni az eddig "egyeztetési okokból" halogatott módosítást. Információim vannak arról, hogy a GKM-ből kiment már aláírva, az IRM is aláírta, és nemrég landolt a KvVM-nél. Ha a közlönykiadó megjelenítette a rendeletmódosítást, akkor kezdhetjük mi is széltében-hosszában kürtölni a régen várt hír megszületését.
A 3 évre való lehúzásnak semmilyen ésszerű, és szakmailag indokolható magyarázata nincs. Ezzel kapcsolatban mindenki értetlenül áll. Ha valaki erre választ akar kapni, csak Dr Fodor Úrtól kaphatja azt meg
De ha a harmadik év végén még valaki csináltat ZK-t meg műszakit, akkor egy évet nyer még, mert amíg érvényes addig mehet vele. Úgyhogy ez lehet akár 4 év is.
Az biztos hogy a lejárat előtt majd megint beadványt alkotunk, és bombázzuk az illetékeseket vele. Addigra szinte csak mi hobbisták leszünk 2T használók. A normál utcai tulajok gépei eltűnnek döntő többségükben az utakról.
Annyi kérdésem lenne,hogy belátható időn belül várható-e,hogy végre a 2012-es határidőt megkapják a kétüteműek? Ugyanis tervezem egy 79-es, elsőtulajos Trabi vételét, aminek tavaly novemberben járt le a műszakija. Most vásárlás előtt elkezdtem körbekérdezni a műszaki-vizsgahelyeket(még olyat is ahol van ismerős), de mindenhonnan elküldenek a katalizátoros szöveggel. Amit meg nem akarok fölrakatni,ugyanis veteránnak szeretném az autót. Remélem lehet vmi normális megoldást találni. Várom válaszát!
Szevasz Gábor! Eléggé lehangolva olvastam az írásokat az OT expoval,és a Klubbal kapcsolatban. Erre nem is nagyon lehet mit mondani. (igaz nem is akarok beleszólni,mert én sem vagyok tag) A könyvet viszont köszönöm,szerintem nagyon igényes,és nekem nagyon tetszik. Üdv: Csekker [i](Módosította Csekker 2008.04.14. 15:39-kor)[/i]