Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Bemásolom a legutolsó hírlevél egy részét, remélem minél többen érdeklődnek a klub iránt és minél többen jönnek el!
"Egyesületünk 2008. évi rendes közgyűlését április 18-án, pénteken 18 órai kezdettel tartja, a klub irodájában. Mivel az iroda kb. 20 fő befogadására alkalmas ezért kérjük minden kedves klubtagunkat aki részt kíván venni a közgyűlésen e-mailban, telefonon jelezzen vissza nekünk. Ha 20 főnél többen érkeznének, (amire még soha nem volt példa) akkor valamilyen más megoldást kell keresnünk. A közgyűlés előtti napokban kérjük érdeklődjetek az irodánkban a pontos helyszínről."
Üdv Gábor! Ha az időjárás nem nagyon szól közbe,és nem kell dolgoznom,akkor ott leszek a talin,vagy az Expón.Ha teheted,akkor légyszi hozz ki nekem egy Trabis könyvet! Előre is köszönöm! (ha valami miatt mégsem tudnánk találkozni,akkor marad a postázás,de azt majd itt "megbeszéljük") üdv
Helló M.Gábor! Van már valami fejlemény a szigorított ZK határértékkel kapcsolatosan? Létezik olyan katalizátor a magyarországi piacon, amivel tartósan lent lehet alacsony értéken tartani (30ezer km) a károsanyag kibocsáltást. Ha nem akkor miért köteleznek minket, olyan ellenintézkedésre amire nincs hatékony megoldás. Egyáltalán jogilag kötelezhetnek-e olyan dologra amire szinte csak pillanatnyi megoldás létezik. Én ezt egy kicsit úgy érzem mintha valami olyasmit kérnének az emberek bizonyos csoportjától, amit senki sem tudna hosszú távon garantálni. Egyáltalán nem ellenzem a környezetvédelmet, sőt, de ez a fajta környezetszennyezés egy olyan speckó eset mint a WC-tisztítószer, amit a lefolyóba öntünk nap mint nap. Azt miért nem tiltják be a nagyokosok? A sok környezetvédő is rengeteg tisztítószert önt a lefolyóba, szintetikus alapú ruhákat hord (mert védi az állatokat, ja), újságot olvas, fűti a lakását..... SÖTÉTZÖLDEK!!! Javaslom a SÖTÉTZÖLD masnikat a kétütemű autókra tiltakozásként!
Kérem jelentkezzen (minél gyorsabban), aki Photoshop-ban segítséget tudna nyújtani a 2008-as tagsági igazolványunk befejezéséhez. Csak két képet kellene körbevágni.
Beledumálok, mert azt hiszem, a kérdés igazából nekem szólna - viszont nem értem. Kifejtenéd bővebben, mit szeretnél ? Esetleg a Webmester topicban, hogy itt ne zavarjuk meg a csevejt.
Elnök Úr! Olvasóként régi, regisztráltként új vagyok a honlapon.Kérdésem a következő:melyik topikban lehet esetleg nem kocsmatopik szinten értelmesen komolyabb dolgokat megvitatni,esetleg egy új topikot indítani. Mire gondoltam:vannak cikkek, beszámolók,hírek,ezeket megvitatni, hozzászólni viszont nincs lehetőség. A kocsmába meg "nehogymá!" Ez a fórum komoly oldal, de neked címezve, holott egy adott pl: jogi döntésől nem Te tehetsz, a cimzett mégis csak Te vagy.Új fórum csak egy ötlet, de lehet, hogy nem rossz. Hidd el van rá igény.
Vinném lassan a kadett kupém műszakizni meg alvázszámbeütni és szükségem lenne egy P rendszámra!Milyen feltételekkel és hány napra tudnám megkapni a klubos rendszámot? Üdv!
Bocsi hogy nem hívtalak, de közben megoldódni látszik a helyzet, talán kap a trabi egy katalizátoros dobot, négy kölcsön gumit a vizsgára...és egy rokonom ha minden igaz átrugdossa a vizsgánlegalábbis nagyon bízom benne...amúgy köszi szépen a segítséget
A tagságikat a jövő héten kezdik el névre nyomtatni, mert a kézzel való kitöltés lehetetlenné vált többezres tagságnál. A tavaszi talira remélem meglesz.
A Fluidkatot teszteltük is annak idején, és tényleg jó volt. Soha nem sülhet be, mert nem monolitikus, méhsejt szerkezetű, hanem az első dobban levő kis "kerámiababácskák"-ra impregnált platina volt a "hatóanyaga". Ha elromlott, akkor legfeljebb nem hatástalanította a mérgeket, de ment tovább a gép. A kis "babácskák" mintegy folyadékként lebegtek, ugráltak a dobban, ellenállást nem okozva. Innen ered a fluid szó a gyártó megfogalmazása szerint. A bökkenő csak az volt, hogy a tervezője a mintadarabokat is eladta /10 éve vagy 40-50 ezerért!!!/ mint kész termékeket, holott a gyártóműhely jelezte hogy ezek házai /az első kipufogódob/ nem bírják az 1000 fok feletti terhelést, csak próbadarabok. Az igazi, sorozatgyártásra alkalmas hőálló anyagból készülő dobokra sem tervek, sem gazdaságossági számítások nem történtek. Anyagi fedezet soha nem volt rájuk. Szóval az előlegek, a mintadarabok ára, és más befektetők pénze is huss, elszállt a széllel. A tervező meg csak ígérgetett, ígérgetett, holott tudta hogy már nem igazán akar neki dolgozni senki. Én is adtam sajna annó az arcom a dologhoz, de aztán elbúcsúztam a projecttől. Szerencsére időben, ezért a klubtagjaink közül senki sem károsodott. Az ember azóta is ötévenként előkerülget, és ígérget, ígérget, mint a tévében a politikusnak nevezett emberek.
Üdv Gábor! Nem tudod mi lehet a Fluidkat katalizátorral? Azt mondják az nem volt rossz.Én régebben beszéltem a sráccal,aki elkezdte volna a gyártását,de valahogy abbamaradt a dolog.(jó pár éve) Nem tudsz erről valamit? Kérdeztem már másik fórumon is,de lehet,hogy nem nagyon emlékeznek rá.Amúgy változatlanul szurkolok,hogy kedvező kimenetelű legyen ez a "katalizátorosdi".Üdv: Csaba
Jólvan nem kell aggódni, csak (közel) egy évig fog ez halasztódni... minél tovább húzzák nekik annál jobb. Mire átlag trabantosoknak lejár a zöldkártya. Hobbisok meg maradnak, mert addig elteszik.
A GKM-mel egyenlőre nincs is semmi bajom. Azt mondta 2012ig szeretné meghosszabbítani a határidőt. És akkor a KVVM most nekiáll "egyeztetni" h legyen 2010? Eltűnni ez az ügy meg remélhetőleg nem fog.... De nem is görcsölök többet ezen...
Egyeztetés volt a finom, diplomatikus elnevezés! Ez a kommunikáció a sajtóban. Ez a kultúrált megfogalmazás.
Valójában az egyeztetés szó helyére különböző fokú, nem szalonképes szavakat kell tenni, pl. Sz@rozás, vagy g....és, köcs...lés.
Az a baj, hogy az érintett minisztériumok egymással "egyeztetnek" úgy, hogy nem igazán értenek egyet. Közben, logikus érv híján, válasz helyett, egyszerűen hallgatnak, és várakoztatják a másikat. Hátha elvész az ügy a bürokrácia útvesztőjében.
A GKM mellettünk áll, és szeretné a megígért ügyre pontot tenni. Azonban a rendeletet, és a módosítását is 3 minisztérium jegyzi. A KVVM /környezetvédelmi/ azonban az utolsó aláírás helyett elkezdett huzakodni, mindenki megdöbbenésére. Egyeztetnek, és vitatkoznak egymással. Emiatt szenved késést az egész. A Gazdasági Közlekedési Minisztérium az általunk is kezdeményezett megoldás híve. Jelenleg is azt az álláspontot képviselik, amit az elején. Ez azonban nem elég. Ők is értetlenül állnak a dolog előtt, és várják a fejleményeket.
Szóval most az érintett minisztériumok "egyeztetnek", huzakodnak egymással, mi meg várhatunk...
Ha nem változik a dolog, panaszt kell tennem a KVVM-nél /Dr Fodor Gábor miniszter Úr./ Ez persze egy újabb államigazgatási ügyet generál, lehet újra határidőkre várni, meg kínlódni statisztikai adatokkal, érvekkel.
A GKM-nél egy rendkívül korrekt, és készséges hozzáállással találtam szemben magam. A megoldáshoz ilyen környezetben mindkét fél korrektül el is jutott. Kérdés, hogy ez máshol is így lesz?!?!
Ma este láttam a hírekben Prokee autóját és erősen meglepődtem. Most akkor mégsincs haladék a katalizátor beszerelést illetően?????? Erre gondolok: [url]https://www.rtlhirek.hu/dock/videogallery/15:2493[/url]
Válaszodat mielőbb várom, mivel ugyan 4T Trabim van, amit minden nap használok, de van egy 2T-m is, ami még építés alatt áll. Nem nagyon szeretnék katalizátort belerakatni, mivel most fog lejárni a ZK. és a műszaki is. És ugye mindannyian tudjuk, az nem 2 Ft.... [i](Módosította Flucky 2008.03.25. 23:49-kor)[/i]
Üdv Gábor! Érdeklődnék,hogy az OT Expóra tudtok-e kihozni ebből az új Trabis könyvből? Tervezem,hogy elmegyek,és érdekelne egy,de nem nagyon akarok postázgatni. Üdv: Csekker [i](Módosította Csekker 2008.03.15. 17:02-kor)[/i]
Egy kicsit komplikált kérdésem lenne, de a Trabi kocsmában nem kaptam rá semmi féle választ Van egy 1981-es feketére átfestett Trabim. Na most felmerült bennem a kérdés hogy mennyibe lenne nekem ha le akarnám műszakiztatni? A kocsin nincs katalizátor, (most pontosan nem tudom az időpontot) valamikor 2005 tavaszán vettem. Az autó ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, műszakija lejárt kb tavalyelőtt. Át sincs írva, mert az OIrodában azt mondta anno a nő, hogy csak akkor írathatom át és helyeztethetem vissza ha kötök rá ott, akkor biztosítást. Na most hirtelenjében nem volt kb 40ezer nálam. Üzembentartóit meg az előző tulaj (haverom anyja ) nem akart kötni, mert szerinte akkor ha balesetezik az autó akkor ő üti meg a bokáját, hiába magyaráztuk neki hogy ez nem így van.... Szóval ez a helyzet, kb mennyiben lenne szerinted a dolog, vagy mégis mit kéne csinálni? Egyáltalán érdemes e foglalkozni vele, műszakira beengednek e még vele?
A KVVM-nél, /környezetvédelem/ többszöri sikeres egyeztetés után elakadt az ügy. Vagyis mind a 3 minisztérium egyeztetett, minden le volt zsírozva, a GKM szóvivője már befejezett módosításról kommunikált a sajtónak, és nekünk is, de a legutolsó másodpercben mégis elakadt közöttük a legutolsó aláíráskor az ügy. A GKM körömszakadtáig kitart az ügy mellett, és vívnak egymással. Én 27-ig nem leszek, de utána panaszt kell tennem a KVVM-nél az eljárás miatt.
Egyebet sajnos nem nyilatkozhatok, csak az illetékes minisztériumok szóvivői. Amíg nem egyeztettem, sajnos nem beszélhetek, mert esetleg a minisztériumok vádaskodásnak vélhetik, és megorrolnak, ami nem mozdítja elő az ügyet.