Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
lenne egy kérdésem a tavaji alsóörsi talival kapcsolatban a díjakot igértétek hogy elkülditek.a legjobban átépítet autó az enyém volt eddig még nem érkezett a dolog felől semmi hír most mi van?
Üdvözletem! Kérdésem lenne. Egy trabatos srác jelentkezet a trabant klubba hivatalosan. Befizette már a csekket is megelkülte a jelentkezési lapját is. Ez már egy hónapja volt. A kérése az lenne megkapták önök a jelentkezését? A személy neve Hordós Márto Üdv. Maroko
Tisztelt elnök úr! Kérdéseim a következök. Ön szerint egykempingben milyen kárt tudnak csinálni a trabantosok. Mert a környéken lévő eggyik kemping tulaja azt mondta rontjuk a környezetet és káros is ez. A másik kérdésem lesz e öszi találkozó.
Még egyik találkozóra sem szerződtem le egyik helyszínnel sem!
Január vége felé áll össze a dolog leghamarább. Az Alsóörsi nagy tali augusztus első, vagy második hétvégéje lesz. A kempingvezető döntésétől függően. Melyik község polgármestere érdeklődik? Azt nem írtátok le.
Szeretnék fel ajánlani 2 dolgot. Anyuknak volt egy kombi Tarbijuk. Nem emlékszem most hány éves lenne. Az akkori renszámát tudom.: UV-38-94.
Nekem meg egy sima trabim volt még 2000ben.Akkor volt 30 éves. Szal én szerettem mindkettőt. Sajna cserélni kellet.Volt Swiftem is. Na de nem ez a lényeg. Amit fel ajánlanék (lehet nem nagy szám,de gondolom már ereklye az ilyen) az az első Trabi kezelési könyve. (nincs jó bőrben,fedőlapja első nincs meg. Többi része hiánytalan. 12. kiadás. 1974 es. A másik dolog, a másik Trabihoz kaptam: Keményfedeles Javítási segédjönyv. 1981es. Szal ha valakinek kell úgy gondoltam egy postaköltségért az övé lehet. Sajnálnám kidobni. hosszunev kukac freemail pont hu n elérhető vagyok.
Üdvözlet mindenkinek! Elnőkelftárs úr! Kérdezném mikor kűldőtők adatokat mert a község polgármestere is érdeklődik hogy mikor lesz és hogy lesz a találkozó. Üdv.:Maroko
viszon kívánok neked is hasonlóan Nagyon boldog, békés, áldott karácsonyt, és egy hasonlóan sikeres új évet!
viszont az ünnepek alatt zavarnálak egy kérdéssel! a veterán és hobbijármü biztosításra hog ylehet igénybe venni a kedvezményT? hol kell regiztráltatnom magam, mert itt semmit nem tudnak az Allianz-nál...
köszönöm előre is a segítséget
1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE
Tisztelt elnők úr! Lenne egy kérdésem mi szükséges egy találkozó megszervezésében? Területre azt tudom hogy kell de azon felűl még mi kell? Meg hogy mekkora terület a jó? Ilyes mik. HA nem akarja itt megosztani itt a forúmon másokkal akkor kérem e-mail cimere legyen szives válaszolni. A cimem: maroko@freemail.hu Válasz levelét előre is köszönöm. Üdv.:MAroko
Tegnap felhívtatok hogy megkaptátok a biztosításomhoz az anyagot, de a befizetett a csekkeket KIHAGYTAM BELŐLE!!! Elnézést!! De még tegnap feladtam a őket.
De ha téged egy talin "más fontos feladatba helyezünk", akkor ki fogja a fa tetejéről, helikopter szárnyáról, meg mittudomén honnan szénnéarchiválni az eseményt
Klubunk 2007 január 26.-án pénteken, kb 15-órai kezdettel francia és angol turistákat szállít 3-4 órán keresztül Budapest területén. Az utasoknak különféle helyszíneken mókás feladatokat kell megoldaniuk, persze nem az autóinkkal, hanem gyalog. Mi ezen helyszínek között csak szállítgatjuk őket, várakozunk, majd továbbvisszük őket a következő helyszínre. 22 Trabant, vagy Wartburg, vagy bármilyen ex-KGST kocsira lenne szükségünk. Feltétel, hogy a kocsik szép állapotú, kívül-belül tiszták legyenek, és a sofőr kicsit legalább pötyögjön angolul. Díjazás tízezer forint, plusz az üzemanyag költség térítése. Szólhattok barátaitoknak, ismerőseiteknek, klubtagság nem feltétel!
Várom mielőbbi jelentkezéseteket, a klub telefonján, vagy emailjén.
Egyesületünk aktiv társadalmi munkára hajlandó titkárokat keres. Nem alkalmazott irodai segítőt, mert Ő már 2007-évre megvan! Kifejezetten a klub munkáját, no és persze az én munkámat segítő önkéntest keresek, aki tisztséget is vállalna a klubban. Természetesen a klubért végzett munkája társadalmi munka, azaz nem pénzért végzett feladat, de az utazásaihoz, ügyintézéséhez kap szolgálati Wartburgot, üzemanyagot, telefon költségtérítést. 13.-ik éve szükség lenne egy ilyen segítőre, nagyon várunk rá hogy végre legyen. A munkájával, feladataival kapcsolatban a legkiválóbb példa Prokee mesterünk, és az Ő szervezőmunkája Alsóörs kapcsán. A feladatai köré tartozik a rendezvények előkészítésében való közreműködés, /telefonok bonyolítása, rendezvények közreműködőinek, biztosító embereinek beszervezése, irányítása/, év közben a levelek csomagolásában segédkezés, a közgyűlések előkészítésében és levezetésében való közreműködés, találkozók újabb lehetséges helyszínének felkutatása stb. Ezt tovább egyedül, ill. csak a Prokee-ra támaszkodva nem szeretném csinálni. Egy honi autósklubnál sem csinálja ezt egyedül a klubvezető!
A 2007 elején tartandó közgyűlésen, szeretném ha megszavazhatnánk a jelölteket.
Ez az oklevél dolog bedőlt egyenlőre több okból. Egyrészt a helyszínen gyűrte a fóliát a cucc, másrészt már az irodában is gyűri, aztán időközben a Prokee és köztem "elkaotizálódott" az értékelő lista, meg most az évfordulós roham miatt kábé márciusig semmire nincs idő.
Még egy kérdés jutott eszembe! Még az alsóörsi talin volt róla szó, hogy a díjazott emberkék, illetve autók, majdan levélben kapják meg az okleveleket. Ez a dolog elindult már? Én a legfiatalabb autó voltam, de nem kaptam levelet tőletek ezügyben.......Tudom, nem nagy dolog, de én gyüjtöm az ilyen "ereklyéket"
Ja, és még biztosítással kapcsolatban akartam mondani, hogy kaptam egy csekket a régi trabimra is, amelyet még 2005 tavaszán eladtam! Ezt természetesen nem fizettem be, a másik kettőt igen. Ezt majd légyszi vegyétek ki a nyilvántartásból! ( AVN-553 )
Küldtem neked is egyet, meg a titkárnak is egyet az elnok@trabantklub.hu cimre, de ez még október végén volt.........jött is egy válasz, miszerint nem dolgoztok november elején........ennyi..
A kocsiról a képet ide küldjem? Egyet-kettőt, mennyit szeretnél?
Mivel az emailemre nem jött válasz, így itt érdeklődnék: A klubb által nyilvántartásba vett Hobby-4T-m, színe hivatalosan ( forgalmi engedélyben is ) megváltozott! Felétek kell ezt jelentenem? Ha igen mi módon?
Az idei utolsó rendezvényünk a szokásos szilveszteri felvonulás lett volna! Sajnos az idén elmarad!!
- Az októberi események folytán egy időre az ilyen, nem bejelentett felvonulások megtartását mellőznünk kell! Minden budapesti főútvonalat, ill. kiemelt közterületet kamerával ellenőriznek, és sajnos hiába tudja mindenki, hogy mókás felvonulásunknak semmi köze semmihez, mostanában a rendőrség érzékenyebben reagál bármilyen eseményre. Véleményt kértem a rendőrségtől, és nem tartanák praktikusnak a rendezvényünk megtartását. Ha hivatalosan engedélyt kérnénk, hogy legálissá tegyük, a jelenlegi helyzetben biztos hogy elutasítanák. Természetesen a jövőben meg kívánjuk tartani szokásos felvonulásunkat, reméljük, hogy 2007 decemberére ez már nem fog gondot jelenteni.
Sziasztok! Az Alkotmánybírósági ügyintézéshez a beadónak kell pontos paragrafust megjelölni, hogy szerinte a z Alkotmány melyik paragrafusába ütközik a dolog! Én ezen már más ügy miatt túl vagyok, azt írták meg, hogy pontos paragrafust jelöljek meg, ami szerintem az Alkotmány ütközik! Erre inkább nem válaszoltam az ügyintézőnek, mert az TV-s adás esetén tiszta sípszó lett volna! Ornagy
Üdvözlet mindenkinek kérdezném hol lehet megtalálni a weblapon az új biztositási ajánlatokat? Met most lettem lubtag és szeretném igénybe venni ezt a kedvezménynt.Hálás köszönet elöre is Üdvözlettel Maroko
Talán nem lesz ebből a szigorításbol semmi.Pécsett a bontókból is elfogytak a trabantok és a wartburgok is.Bekockázták őket Annyira fogynak mint állat. De 1 biztos én soha nem fogok tőle meg válni!!!!! Ha kell harcolok is érte! Robi!
"azt hallotam, hogy neki meg csinálták a vizsgát." Ez hülyeség, biztos rossz volt a kocsija.
"Új fejlemény a műszakival kapcsolatban. 2005. július 1 előtti tulajdonosi jogviszonnyal rendelkezőknek nem kell katalizátor."
Ez nem új fejlemény, és a dátum is rossz sajna. A rendelet szerint, aki 2004 után vásárolta, vagy üzembentartóival a nevére vette 2T autóját, annak a Zk lejártakor már tudnia kell 2000 ppm-es CH érték alatt köhögnie. Katalizátorról semmiféle rendelet nem szól!!!!!!!!!!!!!!! Csak gusztustalanul "ráillik" eme 2T-nél alkalmatlan berendezésre! Maga az egyik katalizátort forgalmazó ember is állítja, hogy az egész egy rakás sz... ! Vizsgára, ZK-ra lehet esetleg feltenni, mert ha rendesen használják, párezer km után meg is dögölhet. Komlett érdemes csak a rendszert feltenni eme jeles pillanatokra, mert egy szutykos hátsó dobot soha nem tud kiégetni tökéletesen a kat. És ugyebár akkor a leváló friss szutyit méri a szerencsétlen műszer. Ha lesz időm, akkor megírom a beszámolómat egy ilyen rendszer kipróbálásáról. Mert kipróbáltam. Alig ment, leszakadt a Trabi bakokkal mert dög nehéz volt, és levettem hogy nehogy tönkremenjen. /fúj!/ Ez kölcsönözhető tagoknak vizsgára, ZK-ra, de csak kompletten első dob-cső-hátsó dob felállásban. /egyszerűbb egyébként így átdobni, mint a rozsdás csatlakozásokat püfölni, feszegetni/
A minisztériummal vitában vagyok, azzal kapcsolatban hogy mennyien leszünk /2T/ 2007 végén az utakon. Szerintük 100.000 a nagyságrend, szerintem "alig pár tízezer" marad, vagy annyi sem. Nemhogy egy 2T verda, de egy 18-20 éves nyugati gép sem fog érni már semmit, és alig lesz belőlük addigra. Ránk hobbistákra ez nem igaz, mi megtartjuk tűzön-vizen át, de ez 1000 autó lesz kb. Nem szempont ebben az ügyben.
Azzal váltunk el, hogyha most akarom megfújni a rendeletet, akkor adjak be alkotmánybírósági óvást, tízmilliós összeget fordítva az ügyre. Ha 2007 vége felé is elég ha újratárgyaljuk, akkor hajlandók felülvizsgálni az ügyet. Matricát lehet talin, vagy az irodában átvenni. Küldeni nem jó, mert összehajtva tönkremegy. Ennyi.
Nekem az lenne a kérdésem, hog akkor most a katalizátor kérdésével mi a helyzet?
Mert én kaptam egy ilyen hozzá szólást is a fórumomon és egy tényt allá támasztás ként. De visszont mástól azt hallotam, hogy neki meg csinálták a vizsgát.
A kapot hozzászólás:
Új fejlemény a műszakival kapcsolatban. 2005. július 1 előtti tulajdonosi jogviszonnyal rendelkezőknek nem kell katalizátor. Aki 2005 júlus 1 után vette a gépet, az számoljon a katalizátorral, mert másképp nem műszakizik a kocsi. A katalizátor mellé kell még a katalizátor műbizonylata is.
A közelmúltban panasszal éltem a Gazdasági és Környezetvédelmi Minisztérium felé, azzal kapcsolatban hogy két klubtagunk múzeális járművének időszakos műszaki vizsgája során is követeltek zöldkártyát /érvényes környezetvédelmi igazolólapot./
Megjött a válasz Dr. Szoboszlay Miklóstól, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Környezetvédelmi Főosztályának vezetőjétől.
A levél:
" Muczán Gábor úr
elnök
Trabant Wartburg Klub
Tisztelt Elnök Úr!
Kedves Gábor!
Sajnálatosnak tartom, hogy a teljesen egyértelmű jogi helyezet ellenére muzeális minősítésű gépkocsik tulajdonosait környezetvédelmi felülvizsgálat elvégeztetésére kényszeríttetek. Két örvendetes dolog is van azonban: 1. gépkocsi tulajdonosok vállalják azonosítható módon a történteket; 2. mindkét eset azonos felülvizsgáló helyen, az Autóklub Boldizsár utcai Állomásán történt, azaz talán mégsem általános a tájékozatlanság és a jogszerűtlen eljárás.
Először a kérdésre válaszolnék:
- ismételten megerősítem, hogy a 7/2002. (VI. 29.) GKM-BM-KvVM együttes rendelet 1. §-ában foglaltak szerint a rendelet hatálya nem terjed ki a külön jogszabályban [ 1991. évi LXXXII törvény 18. § 14. pont] meghatározott muzeális járművekre,
- ez előzőből következően a muzeális minősítésű gépkocsi műszaki vizsgáztatása vagy vele kapcsolatos egyéb hatósági eljárás során jogszerűtlen érvényes környezetvédelmi igazolólapot követelni.
A kapott e-mailt továbbítottam a Közlekedési Főfelügyelet Közúti Jármű Főosztályának kezdeményezve az ügy kivizsgálását [ki(k) követi(k) el] és főként a területei felügyeletek ismételt eligazítását, figyelem felhívását a muzeális gépkocsik zöldkártya mentességére.
Az e-mail nyomán ennyit lehet tenni. Ha a panaszosok tovább akarnak lépni, konkrét eljárást esetleg visszatérítést akarnak kapni, akkor forduljanak a Közlekedési Főfelügyelet Főigazgatójához, Horváth Zsolt Csaba úrhoz.
Ennyit tudok mondani, kérlek fogadd el, tájékoztasd a két általam valóban nagyra becsült urat, aki a két esetet beküldte.
Tisztelettel: Szoboszlay Miklós"
A lényeg: múzeális minősített autókra nem kell zöldkártya, viszont ha a gépkocsi nem OT- rendszámos, akkor a minősítő igazolvánnyal igazolni kell a minősítés meglétét, mind igazoltatáskor, mind vizsga esetén. Ha gond van, erre a levélre lehet hivatkozni, fellebbezni. Lassan, lassan "leér mindenhova" ez a nyilatkozat. Amíg nem, addig nem állítom hogy zökkenőmentes lesz minden ZK-nélküli vizsga, de mostmár ne hagyjuk magunkat!!!
Vasárnap mindenkit szeretettel várunk Őszi Találkozónkon , a budai Skála parkolójában! További infok utolsó hírlevelünkre kattintva érhetőek el.
Október 7.-e körül indul az utolsó 4 Trabantos menet a hollandiai megrendelőkhöz. Az egyik sofőrünk váratlanul lemondta a részvételt,ezért van még egy helyünk erre az emlékezetes útra! A "túra" útvonala: Budapest, Prága, Chemnitz, Kassel, Ruhr-vidék, Utrecht-Leiden. Odafele 3 napot megyünk, visszafele csak 2-t, mert akkor már az öreg Mercivel jövünk. Akit érdekel, az telefonáljon!
Kedves Zombie! Köszönjük a népszerűsítést! Azért, ha konkrétan a klub adatai szerepelnek egy reklámhordozón,akkor az legyártás és kihelyezés előtt célszerű velünk egyeztetni! MG