Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Első képünk a műanyag-karosszériás P-50-rőlAutó-Motor, 1957. augusztus 15. - 14. szám

Prokop Gábor [prokee]
2004-08-21 20:00:44
Azt már sokan tudják nálunk is, hogy az NDK autóipara a P-70 típusú műanyag-karosszériás személyautó gyártásával párhuzamosan megkezdte kísérleteit egy kisebb, de szintén műanyagfelépítményű típussal is. Ezt keresztelték P-50 névre.
A kocsiról - amely mint kísérleti darab, több társával már évek óta rójja próbaútját - most kaptuk az első fényképet. Négyüléses kisautóról van szó, amelynek kétütemű, kéthengeres, léghűtéses motorja az első kerekeket hajtja. A motor hengerűrtartalma 500 kcm, teljesítménye 18 LE. A kocsi sebessége 85 km/ó, fogyasztása 6liter benzin/100km üzemkész súlya 620 kg.
Első híradásunk ezzel be is fejeződik. De rövidesen kimerítően tudjuk ismertetni ezt az autótechnikai újdonságot jelentő kisautó-típust.A kocsiról - amely mint kísérleti darab, több társával már évek óta rójja próbaútját - most kaptuk az első fényképet. Négyüléses kisautóról van szuó, amelynek kétütemű, kéthengeres, léghűtéses motorja az első kerekeket hajtja. A motor hengerűrtartalma 500 kcm, teljesítménye 18 LE. A kocsi sebessége 85 km/ó, fogyasztása 6liter benzin/100km üzemkész súlya 620 kg.
Első híradásunk ezzel be is fejeződik. De rövidesen kimerítően tudjuk ismertetni ezt az autótechnikai újdonságot jelentő kisautó-típust.



Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

1 Vendég 2005-02-16 10:20:51