Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Lada - lepel alatt - Autó-Motor, 1982, 19. szám

Prokop Gábor [prokee]
2004-11-21 10:05:24


Ezen a képen bizony nehezen vehető ki, hogy milyen formája lesz az elsőkerék-meghajtású Ladának. A lepel ugyanis eltakarja a kocsi nagy részét a konkurrencia árgus szeme elől.Manapság nem számít különösnek, ha egy autógyár a leendő új típusának a protóját nem saját tervezőgárdájával készítteti el. Ilyenkor megbíznak egy olyan céget, amelynek fémjelzett neve van az autószakmában. Elegendő például a japánokra utalnunk, ahol a híres autógyártók szívesen bíznak meg világhírű olasz karosszériatervezőket kocsiszekrények konstruálásával. A nyugatnémet Mot című autósszaklap egyik számában arról olvashattunk, hogy a Lada legújabb típusát a Porsche gyár weissachi kísérleti üzemében készítették el. Az újság beszámolója szerint az autó fronthajtású lesz, nagysága pedig a VW Golf méreteivel megegyező. A karosszéria formájáról annyit tudunk, hogy az eleje a Fiat Ritmo, a hátulja pedig a Golfra hasonlít. A motorja 1300 köbcentis, teljesítménye 48 kW ( 65LE ). A kísérleti üzem nyilatkozata alapján az új Ladát - minden valószínüség szerint - az 1983-as Frankfurti Autószalonon mutatják be. Sorozatgyártására is jövő ősszel kerülhet sor.


Még a kísérleti üzemben is "paplan alatt" tartják a prototípust

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3 (Törölt felhasználó) 2005-05-13 08:53:44

Érdekesek ezek a cikkek!

Te, lehet hogy hülye vok, de ez nem a samara előfutára???
Mer én csak azt tom belőle kivenni!

2 Prokop Gábor 2005-05-13 12:59:19

Nem. ez konkrétan a Samara.

1 (Törölt felhasználó) 2005-05-14 19:05:44

Csak a képen tiszta retek))
Akkor mitől annyira uj?)